-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з улаштування опори для камер відеоспостереження за адресою: просп. Дмитра Яворницького, 75 А
Завершена
152 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 520.00 UAH
Період уточнення:
28.08.2021 11:11 - 02.09.2021 00:00
Відповідь надана
огляд в період уточнень
Номер:
bef722f59b9c429990bdfdb63ba525b2
Дата опублікування:
30.08.2021 17:42
Опис:
Шановний Замовнику! Вами втсановлена вимога: Для повного розуміння обсягу робіт та специфіки обладнання, учасник у період уточнень повинен обстежити об’єкти, що є предметом закупівлі. На підтвердження огляду, учасник надає Акт огляду об’єктів, із зазначенням дати огляду та підписом уповноваженої особи КП «Міське управління справами». Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь:
Доброго дня! Вимога стосовно терміну огляду об’єкта виправлена у новій редакції Оголошення. Однак, вимога стосовно зазначеного документу не є дискримінаційної. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тої, яка передбачена даною статтею. Тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісного виконання робіт від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду робіт. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт перед подачею пропозиції і відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуги, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». А також допоможе реально оцінити Ваші можливості під час аукціону, так як Замовник зацікавлений в тому щоб усі умови закупівлі були виконані належним чином та у встановленні строки.
Дата відповіді:
31.08.2021 10:42
Відповідь надана
Про предмет закупівлі
Номер:
ad696d19af094611bd2570ea061f84bc
Дата опублікування:
28.08.2021 17:00
Опис:
В додатку 3 в переліку робіт вказано: п.8 Встановлення камери відеоспостереження на опорі шт 3
А нижче вказано: Камера відеоспостереження (HikvisionDS-2CD2663G1-IZS або еквівалент) – 4 штуки
Куди дівати четверту камеру?
Також вказано: Вуличний світлодіодний світильник (Altaris Cobra або еквівалент) – 3 штуки
При цьому в переліку робіт відсутні роботи зі встановлення світильників. Куди їх дівати?
Відповідь:
Доброго дня, дякую за запитання усі неточності виправлені в новій редакції оголошенні.
Дата відповіді:
30.08.2021 11:14