• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач)»

Торги не відбулися

2 738 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 690.00 UAH
Період уточнення: 27.08.2021 15:16 - 07.09.2021 00:00
Відповідь надана

Зміна технічних вимог

Номер: a5b63fbfe76249f5bc778e1b207c956c
Дата опублікування: 30.08.2021 13:55
Опис: Шановний Замовник, є декілька питань: 1. У проекті Договору зазначений адрес постачання вул. Електрична, буд. 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл. , яке відноситься до АТ «Криворізька теплоцентраль» - це вірна адреса? 2. Строк постачання згідно тендерної документації до 31.12.2021р., а згідно проекту Договору не зрозумілий - просимо чітко визначитись та внести зміни. 3. Технічна специфікація містить конкретизацію виробника вузлів та процесу виготовлення екскаватора-навантажувача, без можливості надання еквіваленту, що створює дискримінаційну вимогу. 4. Просимо переглянути відстань до сервісної бази до 250км (замість 200) або виключити, так як ця вимога є дискримінаційною. 5. Просимо змінити транспортну довжину до 6100мм, збільшення довжини не погіршить якість екскаватора-навантажувача.
Відповідь: Стососовно Вашого питань можемо повідомити про наступне: 1. По першому питанню – згодні з Вашими зауваженнями Тендерна документація буде виправлена. 2. По другому питанню – у Додатку 3 тендерної документації (проект договору про закупівлю) у п. 3.2. вказано, що «Поставка замовленого Товару здійснюється Постачальником протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надання заявки Покупцем. Допускається дострокова поставка Товару за умови наявності згоди Покупця. Про дату дострокової поставки Постачальник повідомляє Покупця листом на електронну адресу або через представника у строк не менше 1 (одного) робочого дня.», а сам договір, згідно п. 7.1. діє до 31.12.2021 р., але у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 3. По останнім питанням повідомляємо про наступне: Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад та метою, якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (надалі - Закон). Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Відповідно до п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Відповідно до статі 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовник діє в межах Закону та вказаного Порядку щодо визначення предмета закупівлі, встановлює вимоги щодо необхідних Замовнику технічних характеристик предмету закупівлі та здійснює закупівлю без встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників відповідно до статі 5 Закону та надає можливість подати тендерну пропозицію з предметом закупівлі, який відповідає технічних вимогам предмета закупівлі необхідних Замовнику. Окрім того, зміни, які Ви вимагаєте внести суттєво не відрізняються від чинних технічних вимог до предмета закупівлі, але не відповідають потребам замовника, окрім того, не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дата відповіді: 02.09.2021 19:38