• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100), вугілля кам’яне марки ДГ к-т (0-100)

Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100), вугілля кам’яне марки ДГ к-т (0-100)

Завершена

770 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2017 10:35 - 14.07.2017 08:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога та порушення Закону № 1982-VIII

Номер: d9efc2396c1c45408c897eb460883458
Дата опублікування: 14.07.2017 03:32
Опис: ЗАМОВНИК НЕ ВІДПОВІДАЄ ПО СУТІ ПИТАННЯ, А ДАЄ ФОРМАЛЬНУ ВІДПИСКУ! ТОЖ ПОВТОРНЕ ЗВЕРНЕННЯ, Згідно Роздіу 3 п.1 тендерної документації : Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), відбиток печатки учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Згідно Додатку 2 тендерної документації: Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям він повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1 Довідку про наявність матеріально-технічної бази для виконання належного постачання товару, передбаченого у документації конкурсних торгів (у довільній формі); для підтвердження наявності у Учасника власних та/або орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, пристосованих для тривалого зберігання товару, що закуповується – завірені учасником копії правовстановлюючих та реєстраційних документів власника (орендодавця) складських майданчиків, складських приміщень, тощо, з зазначенням їх площ, адреси їх розташування, підстав для використання, тощо. Учасник повинен додати копії технічних паспортів цих складських майданчиків, складських приміщень, Державних актів на право користування землею, тощо, завірені печаткою їх власника(ів) та, у разі використання орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, - договорів оренди. 1.2. Копії правовстановлюючих та реєстраційних документів: на власний та/або орендований автотранспорт, пристосований для перевезення товару, що закуповується; орендодавця або перевізника. На вказаний автотранспорт Учасник повинен додати копії технічних паспортів (свідоцтв про реєстрацію) на автотранспорт, завірені власником цього автотранспорту; договорів оренди (у разі використання орендованого автотранспорту) або договорів на перевезення вантажів (у разі перевезення товару на підставі таких договорів); 1.3. Завірену печаткою власника вагів копію документу, який підтверджує повірку цих вагів. У разі використання залучених вагів – також копію договору оренди вагів або договору на зважування вантажів. Для надання можливості матеріально-відповідальній особі Замовника здійснити прийняття товару за кількістю, - ваги повинні розміщуватись на відстані не більш ніж 20 км від складу Замовника. Згідно Додатоку 3 до тендерної документації : Примітка а) усі документи повинні бути завірені учасником відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно Додатоку 4 до тендерної документації : п. 3. Учаснику необхідно надати в пропозиції скановану копію з оригіналу документу, підтверджуючого якість товару, виданого незалежною вуглехімічною лабораторією, на вугілля, яке пропонується до постачання. Учасник у складі тендерної пропозиції також надає скановані копії з оригіналу чинного договору Учасника з незалежною вуглехімічною лабораторією на проведення лабораторних досліджень вугільної продукції та скановану копію з оригіналу чинного договору Учасника з незалежною вуглехімічною лабораторією на відбір проб вугілля у містах збереження вугілля на складі замовника; скановані копії документів, підтверджуючих акредитацію (атестацію) цієї лабораторії, завірені печаткою цієї лабораторії. 19 квітня 2017 року у офіційному державному виданні Голос України (№ 71) опубліковано Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями” № 1982-VIII. Метою документу є вдосконалення державного регулювання використання печаток у господарській діяльності, задля досягнення якої впроваджено наступні положення: • із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання); • виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки; • виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування; • встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі. Закон набирає чинності 19 липня 2017 року. Згідно Закону Замовник не повинен вимагати наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або засвідчення вірності копії документа його контрагентами, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, є порушенням чинного законодавства, та відповідно до нової редакції статті 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення такі дії тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян”. Згідно нової статті 58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки, однак вони не є обов’язковим. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи – підприємця. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Згідно вищезазначеного Замовник не вправі вимагати наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання (в тому числі в електронній формі), відбитка його печатки або засвідчення вірності копії документа його контрагентами. Дата початку аукціону процедури закупівлі (розкриття пропозицій) відбудеться 25.07.2017, тобто вже після того, як Закон набирає чинності. Умови тендерної документації взагалі НЕ МОЖУТЬ мати вимогу засвідчення пропозиції учасника процедури закупівлі відбитоком печатки учасника та/або засвідчення вірності копії документа його контрагентами. Учасник МАЄ печатку і тільки кожен суб'єкт підприємницької діяльності ОСОБИСТО згідно Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями” № 1982-VIII з 19 липня 2017 року вирішує: коли використовувати печатку, а коли ні. Так, задля усунення невідповідності Закону у змісті тендерної документації, з приводу засвідчення пропозиції учасника процедури закупівлі відбитоком печатки учасника та/або засвідчення вірності копії документа його контрагентами., вбачаємо за необхідне Замовнику внести зміни до тендерної документації з цього приводу. Якщо замовник не вносить зміни до тендерної документації з приводу вищезазначеного питання, чим порушує Законодавство, то наполягаємо ЧІТКО ("да" або "ні")відповісти Замовника на питання: У Учасника та його контрагентів є печатки. Та якщо деякі сторінки пропозиції не будуть засвідченні печатками, - це буде причиною відхилення пропозиції або Замовник згідно Законодавства не буде звертати на це увагу?
Відповідь: Замовник ще раз надає відповідь по суті – якщо чинним законодавством України використання печатки для Учасника не передбачено, то Учасник може не засвідчувати документи тендерної пропозиції або деякі сторінки пропозиції печаткою. В тендерній документації чітко зазначено, що засвідчення документів печаткою може бути здійснено у разі її наявності.
Дата відповіді: 14.07.2017 09:40
Відповідь надана

Невірно зазначений предмет закупівлі

Номер: e3178bbf9d874abc9f0370f8baedfef4
Дата опублікування: 14.07.2017 03:20
Опис: Згідно оголошення Замовника предмет закупівлі : Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100), вугілля кам’яне марки ДГ к-т (0-100). Замовником невірно зазначений предмет закупівлі, - Вугілля кам’яне марки - ДГ к-т (0-100) не існує, натомість існує Вугілля кам’яне марки ДГ (0-100). Питання вже було задано, але Замовник не зрозумів його по суті, тож звертаємось повторно. Позначка Замовника "к-т " (концентрат) до марки вугілля ДГ (0-100) є недоречною, бо є терміном самого процессу збагачення рядового вугілля. Замовник сам в своїй попередній відповіді посилається на ГОСТ 17321-71 "Уголь. Обогащение. Термины и определения". «Концентрат – Продукт обогащения угля, в котором содержание горючей массы более высокое, чем в исходном питании». Тобто."к-т " (концентрат) - це термін, позначення, яке говорить про те, що вугілля не рядове, а збагачене. Вугілля, в залежності від ступеня збагачення, підрозділяються на промпродукти, шлами і концентрати. Перші використовуються, як правило, в металургії. Другі - при виготовленні брикетів. І тільки останні (концентрати) -. в котельнях,ТЕС. Згідно вищезазначеного, концентратом є продукт, який одержують у процесі переробки гірничої маси процесом переробки вугілля на збагачувальних фабриках. ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П,А та Ж згідно ДСТУ 3472:2015 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно ГОСТ 19242-73. ДСТУ 3472:2015 " Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" поширюється на вугілля буре, кам'яне та антрацит України та встановлює іх класифікацію за марками. ГОСТ 19242-73 "Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков" (мовою оригинала) визначає класи вугілля за розміром шматків. Згідно ГОСТ 17321-71 :"Настоящий стандарт устанавливает применяемые в науке, технике и производстве термины и определения основных понятий в области обогащения угля" (мовою оригинала). Замовник проводить тендер не на збагачення вугілля, а на постачання вже збагаченного вугілля кам'яного. Тож взагалі недоречно звертатися до ГОСТ 17321-71, в якому наведена термінологія процессу збагачення, і який не має жодного відношення до класифікації вугілля за марками та за розміром шматків. Тож існує марка ДГ(13-100), де "ДГ" довгополуменеве газове- клас крупності "13-100 мм", та марка - ДГ (0-100), де "ДГ" довгополуменеве газове- клас крупності "0-100 мм. Тож ми не заперечуємо, що одним з продуктів перероблення вугілля є концентрат. І вугілля ДГ (13-100), і вугілля ДГ (0-100) - є ПО СУТІ концентратом , який одержують у процесі переробки гірничої маси, а саме - процесом переробки вугілля на збагачувальних фабриках. Тоді питання до Замовника: чому у предметі закупівлі вугілля кам’яне марки ДГ к-т (0-100) є позначка "КОНЦЕНТРАТ", а Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100) позначки "КОНЦЕНТРАТ" не має? Згідно логіки роз'яснення Замовника, - обидві марки вугілля є похідною процесу переробки вугілля на збагачувальних фабриках. Також зазначимо, що в ЖОДНОМУ сертифікаті Виробників України (Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик) не має позначки " КОНЦЕНТРАТ", бо це лише загальний термін, який не показує класифікації вугілля за маркою та за розміром шматків. Таким чином, "КОНЦЕНТРАТ" - це лише термін, який використовується в процесі збагачення вугілля кам'яного. Згідно нормативних документів марка ДГ к-т (0-100) НЕ ІСНУЄ, тоді як ІСНУЄ марка ДГ (0-100). Звичайно, що повноваження щодо правильності визначення предмету закупівлі відноситься до компетенції Замовника. Але Замовник не може зазначити предмет закупівлі з НЕІСНУЮЧИМИ характеристиками та навіть після звернень не реагує на помилку в визначенні предмету закупілі. Замовник повинен внести певні зміни в визначення предмету закупівлі згідно діючих нормативних документів і стандартів України. В іншому випадку Учасник задля захисту своіх прав буде звертатись до громадських організацій та правоохоронних органів.
Відповідь: Повноваження щодо правильності визначення предмету закупівлі відноситься до компетенції Замовника. Потреби у внесенні змін до визначення предмету закупівлі відсутні. Товар, що закуповується має мати технічні характеристики згідно додатку 4 до тендерної документації Найменування предмету закупівлі ДГ к-т (0-100), а саме: марка – ДГ, розмір кусків – 0-100, визначена Замовником на підставі, відповідно, ДСТУ 3472:2015, ГОСТ 19242-73. Замовник не буде вважати порушенням умов документації торгів надання у тенерній пропозиції документів на вугілля «ДГ (0-100)» з доданням гарантії від Учасника на постачання саме концентрату, а не рядового вугілля.
Дата відповіді: 14.07.2017 09:41
Відповідь надана

подання Переможцем паперової документації

Номер: 6f747d7c75f64f2dae16b68fef91dba2
Дата опублікування: 14.07.2017 03:06
Опис: В документації Замовника Розділ 3 ч. 1 зазначено, що Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір, подаються Замовнику у паперовому вигляді інформація та документи, встановлені в Додатку 3 (для переможця) та надані учасником у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді. Відповідно до Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій п.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Тобто положення тендерної документації про відхилення пропозиції учасника у разі ненадання переможцем паперової версії пропозиції не законне. Не має такої підстави для відхилення переможця. Тендерноа документації Замовника не відповідає вимогам статті 30 Закону. Наполягаємо на усунення вищезазначеної вимоги Замовника про надання у паперовому вигляді документів Учасника, які були ним завантажені у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді.
Відповідь: Норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель не забороняють вимагати подання переможцем процедури закупівлі документів тендерної пропозиції у паперовому вигляді. У п. 3 Розділа 5 Документації міститься виключний перелік підстав передбачених ст. 30 Закону для відхилення тендерних пропозиції учасника.
Дата відповіді: 14.07.2017 09:49
Відповідь надана

дискримінаційна вимога розташування вагової

Номер: 62e10dddbf2b4497b52aef1d4dd6ad0b
Дата опублікування: 14.07.2017 02:59
Опис: Згідно п. 1.3. Додатоку 2 до тендерної документації Замовника: учасник повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи: Завірену печаткою власника копію паспорту на ваги. У разі використання залучених вагів – також копію договору оренди вагів або договору на зважування вантажів. Для надання можливості матеріально-відповідальній особі Замовника здійснити прийняття товару за кількістю, - ваги повинні розміщуватись на відстані не більш ніж 20 км від складу Замовника. Зрозуміло, що дана вимога є суттєвою для Замовника, оскільки матеріально-відповідальна особа Замовника повинна здійснити прийняття товару за кількістю. Учасник звернувся до Замовника з проханням надати адресу вагової для подальшого звернення до власників вагової задля підписання контракту на зважування товару. Замовник надав відповідь , що не може зазначати у тендерній документації певного власника (назву підприємства) та адресу вагової, бо на думку Замовника це є дискримінаційним і зобов’язує учасників укладати договори з чітко визначеним власником вагової. А також, що Учасники самостійно визначають власника вагової. Доводимо до Замовника, що в Україні немає ресурсу (друкованого або електроного), де зазначена інформація про місцезнаходження вагових в різних куточках нашої держави. Згідно Закону закупівлі здійснюються за такими принципами як :добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Звичайно, що потенційний Учасник, який знаходиться, наприклад, в західній Україні, і має намір прийняти участь у процедурі закупілі, не має де знайти інформацію про навність вагової на певній відстані від складу Замовника. Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації для того і створена, щоб Замовник надавав роз'яснення або поради потенційним Учасникам. Чомусь Замовник не вважає дискримінаційною вимогу навності вагової на відстані не більш ніж 20 км від складу Замовника, а ось надати, як приклад, інформацію про розташування цієї (або цих) вагових - це на думку Замовника вже дискримінація. Наше підприємство знайшло таки вагову згідно умов Замовника та звернулись до ТОВ "Східний Альянс" (ЄДРПОУ: 32672035), вагова якого знаходиться у смт. Желанне та відповідає умовам розташування вагової здідно документації Замовника. ТОВ "Східний Альянс" категорично відмовило в підписанні договору на зважування, але не заперечувало у зважуванні без договору. З приводу вищезазначеного, умову щодо наявності вагової на відстані не більш ніж 20 км від складу Замовника, може виконати лише власник ціїє вагової, або підприємство, з яким ТОВ "Східний Альянс" (ЄДРПОУ: 32672035) підписало угоду та надало відповідні документи. Тож Вимога наявності вагів (власних або орендованих) на відстані не більш ніж 20 км від складу Замовника є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників процедури закупівлі. Таким чином, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до Документації у цій частині. В іншому випадку Учасник задля захисту своіх прав буде звертатись до громадських організацій та правоохоронних органів.
Відповідь: Данна вимога є суттєвою для Замовника. Замовник не може зазначати у тендерній документації певних власників (назву підприємства) та адрес вагових для подальшого звернення всіх потенційних учасників за наданими реквізитами для підписання договору, оскільки ця вимога є дискримінаційної і зобов’язує учасників укладати договори з чітко визначеними власниками вагових. Учасники самостійно визначають власників вагових.
Дата відповіді: 14.07.2017 09:50
Відповідь надана

Невірно зазначений предмет закупівлі

Номер: b197f58fe3e54507844ec6b17aab13c0
Дата опублікування: 10.07.2017 13:57
Опис: Згідно оголошення Замовника предмет закупівлі : Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100), вугілля кам’яне марки ДГ к-т (0-100). Замовником невірно зазначений предмет закупівлі, - Вугілля кам’яне марки - ДГ к-т (0-100) не існує, натомість існує Вугілля кам’яне марки ДГ (0-100). Питання вже було задано, але Замовник не зрозумів його по суті, тож звертаємось повторно. Позначка Замовника "к-т " (концентрат) до марки вугілля ДГ (0-100) є недоречною, бо є терміном самого процессу збагачення рядового вугілля. Замовник сам в своїй попередній відповіді посилається на ГОСТ 17321-71 "Уголь. Обогащение. Термины и определения". «Концентрат – Продукт обогащения угля, в котором содержание горючей массы более высокое, чем в исходном питании». Тобто."к-т " (концентрат) - це термін, позначення, яке говорить про те, що вугілля не рядове, а збагачене. Вугілля, в залежності від ступеня збагачення, підрозділяються на промпродукти, шлами і концентрати. Перші використовуються, як правило, в металургії. Другі - при виготовленні брикетів. І тільки останні (концентрати) -. в котельнях,ТЕС. Згідно вищезазначеного, концентратом є продукт, який одержують у процесі переробки гірничої маси процесом переробки вугілля на збагачувальних фабриках. ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П,А та Ж згідно ДСТУ 3472:2015 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно ГОСТ 19242-73. ДСТУ 3472:2015 " Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" поширюється на вугілля буре, кам'яне та антрацит України та встановлює іх класифікацію за марками. ГОСТ 19242-73 "Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков" (мовою оригинала) визначає класи вугілля за розміром шматків. Згідно ГОСТ 17321-71 :"Настоящий стандарт устанавливает применяемые в науке, технике и производстве термины и определения основных понятий в области обогащения угля" (мовою оригинала). Замовник проводить тендер не на збагачення вугілля, а на постачання вже збагаченного вугілля кам'яного. Тож взагалі недоречно звертатися до ГОСТ 17321-71, в якому наведена термінологія процессу збагачення, і який не має жодного відношення до класифікації вугілля за марками та за розміром шматків. Тож існує марка ДГ(13-100), де "ДГ" довгополуменеве газове- клас крупності "13-100 мм", та марка - ДГ (0-100), де "ДГ" довгополуменеве газове- клас крупності "0-100 мм. Тож ми не заперечуємо, що одним з продуктів перероблення вугілля є концентрат. І вугілля ДГ (13-100), і вугілля ДГ (0-100) - є ПО СУТІ концентратом , який одержують у процесі переробки гірничої маси, а саме - процесом переробки вугілля на збагачувальних фабриках. Тоді питання до Замовника: чому у предметі закупівлі вугілля кам’яне марки ДГ к-т (0-100) є позначка "КОНЦЕНТРАТ", а Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100) позначки "КОНЦЕНТРАТ" не має? Згідно логіки роз'яснення Замовника, - обидві марки вугілля є похідною процесу переробки вугілля на збагачувальних фабриках. Також зазначимо, що в ЖОДНОМУ сертифікаті Виробників України (Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик) не має позначки " КОНЦЕНТРАТ", бо це лише загальний термін, який не показує класифікації вугілля за маркою та за розміром шматків. Таким чином, "КОНЦЕНТРАТ" - це лише термін, який використовується в процесі збагачення вугілля кам'яного. Згідно нормативних документів марка ДГ к-т (0-100) НЕ ІСНУЄ, тоді як ІСНУЄ марка ДГ (0-100). Замовник повинен внести певні зміни в визначення предмету закупівлі згідно діючих нормативних документів і стандартів України.
Відповідь: Повноваження щодо правильності визначення предмету закупівлі відноситься до компетенції Замовника. Потреби у внесенні змін до визначення предмету закупівлі відсутні. Товар, що закуповується має мати технічні характеристики згідно додатку 4 до тендерної документації
Дата відповіді: 12.07.2017 08:02
Відповідь надана

дискримінаційна вимога та порушення Закону № 1982-VIII

Номер: 0860de28c63b40e490593a7c3d1e3c74
Дата опублікування: 10.07.2017 12:56
Опис: ЗАМОВНИК НЕ ВІДПОВІДАЄ ПО СУТІ ПИТАННЯ, А ДАЄ ФОРМАЛЬНУ ВІДПИСКУ! ТОЖ ПОВТОРНЕ ЗВЕРНЕННЯ, Згідно Роздіу 3 п.1 тендерної документації : Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), відбиток печатки учасника (у разі наявності), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Згідно Додатку 2 тендерної документації: Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям він повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1 Довідку про наявність матеріально-технічної бази для виконання належного постачання товару, передбаченого у документації конкурсних торгів (у довільній формі); для підтвердження наявності у Учасника власних та/або орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, пристосованих для тривалого зберігання товару, що закуповується – завірені учасником копії правовстановлюючих та реєстраційних документів власника (орендодавця) складських майданчиків, складських приміщень, тощо, з зазначенням їх площ, адреси їх розташування, підстав для використання, тощо. Учасник повинен додати копії технічних паспортів цих складських майданчиків, складських приміщень, Державних актів на право користування землею, тощо, завірені печаткою їх власника(ів) та, у разі використання орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, - договорів оренди. 1.2. Копії правовстановлюючих та реєстраційних документів: на власний та/або орендований автотранспорт, пристосований для перевезення товару, що закуповується; орендодавця або перевізника. На вказаний автотранспорт Учасник повинен додати копії технічних паспортів (свідоцтв про реєстрацію) на автотранспорт, завірені власником цього автотранспорту; договорів оренди (у разі використання орендованого автотранспорту) або договорів на перевезення вантажів (у разі перевезення товару на підставі таких договорів); 1.3. Завірену печаткою власника вагів копію документу, який підтверджує повірку цих вагів. У разі використання залучених вагів – також копію договору оренди вагів або договору на зважування вантажів. Для надання можливості матеріально-відповідальній особі Замовника здійснити прийняття товару за кількістю, - ваги повинні розміщуватись на відстані не більш ніж 20 км від складу Замовника. Згідно Додатоку 3 до тендерної документації : Примітка а) усі документи повинні бути завірені учасником відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно Додатоку 4 до тендерної документації : п. 3. Учаснику необхідно надати в пропозиції скановану копію з оригіналу документу, підтверджуючого якість товару, виданого незалежною вуглехімічною лабораторією, на вугілля, яке пропонується до постачання. Учасник у складі тендерної пропозиції також надає скановані копії з оригіналу чинного договору Учасника з незалежною вуглехімічною лабораторією на проведення лабораторних досліджень вугільної продукції та скановану копію з оригіналу чинного договору Учасника з незалежною вуглехімічною лабораторією на відбір проб вугілля у містах збереження вугілля на складі замовника; скановані копії документів, підтверджуючих акредитацію (атестацію) цієї лабораторії, завірені печаткою цієї лабораторії. 19 квітня 2017 року у офіційному державному виданні Голос України (№ 71) опубліковано Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями” № 1982-VIII. Метою документу є вдосконалення державного регулювання використання печаток у господарській діяльності, задля досягнення якої впроваджено наступні положення: • із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання); • виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки; • виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування; • встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі. Закон набирає чинності 19 липня 2017 року. Згідно Закону Замовник не повинен вимагати наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або засвідчення вірності копії документа його контрагентами, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, є порушенням чинного законодавства, та відповідно до нової редакції статті 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення такі дії тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян”. Згідно нової статті 58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки, однак вони не є обов’язковим. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи – підприємця. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Згідно вищезазначеного Замовник не вправі вимагати наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання (в тому числі в електронній формі), відбитка його печатки або засвідчення вірності копії документа його контрагентами. Дата початку аукціону процедури закупівлі (розкриття пропозицій) відбудеться 25.07.2017, тобто вже після того, як Закон набирає чинності. Умови тендерної документації взагалі НЕ МОЖУТЬ мати вимогу засвідчення пропозиції учасника процедури закупівлі відбитоком печатки учасника та/або засвідчення вірності копії документа його контрагентами. Учасник має печатку і тільки кожен суб'єкт підприємницької діяльності ОСОБИСТО згідно Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями” № 1982-VIII з 19 липня 2017 року вирішує: коли використовувати печатку, а коли ні. Так, задля усунення невідповідності Закону у змісті тендерної документації, з приводу засвідчення пропозиції учасника процедури закупівлі відбитоком печатки учасника та/або засвідчення вірності копії документа його контрагентами., вбачаємо за необхідне Замовнику внести зміни до тендерної документації з цього приводу. Таким чином, Замовник з урахуванням наведеної вище інформації повинен внести зміни до Документації у цій частині. В іншому випадку Учасник задля захисту своіх прав буде звертатись до громадських організацій та правоохоронних органів. В іншому випадку Учасник задля захисту своіх прав буде звертатись до громадських організацій та правоохоронних органів.
Відповідь: Замовник повторно надає відповідь по суті – якщо чинним законодавством України використання печатки для Учасника не передбачено, то Учасник може не засвідчувати документи тендерної пропозиції печаткою. В тендерній документації чітко зазначено, що засвідчення документів печаткою може бути здійснено у разі її наявності.
Дата відповіді: 12.07.2017 08:02
Відповідь надана

Лист – згода на обробку персональних даних

Номер: fa882275abb8408a9b2883140794c9f7
Дата опублікування: 10.07.2017 09:14
Опис: Додаток 2 до тендерної документації Замовника " Інші документи " Замовник вимагає від Учасників подання: Лист – згода на обробку персональних даних. Питання да Замовника: Лист – згоду на обробку персональних даних кого повинен надати Учасник?
Відповідь: Лист – згода на обробку персональних даних надається учасником, що є фізичною особою, або фізичною-особою підприємцем.
Дата відповіді: 12.07.2017 08:03
Відповідь надана

Наявність документально підтвердженого досвіду постачання товару, що закуповується

Номер: 5f2243f4e878451290fc694c7dadb365
Дата опублікування: 10.07.2017 08:59
Опис: Згідно п.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника: учасник повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи: довідка, яка містить інформацію про досвід постачання товару, що закуповується (у довільній формі) з зазначенням номеру і дати договору(ів), найменування покупця(ів), якому(им) поставлявся товар (із зазначенням їх адреси та контактного телефону). Питання да Замовника: щодо найменування покупця(ів), якому(им) поставлявся товар, - це повинні бути бюджетні покупці, або форма власності не має значення?
Відповідь: Тендерна документація замовника не містить обмежень щодо форми власності покупців, з якими учасник мав досвід постачання товару.
Дата відповіді: 12.07.2017 08:04
Відповідь надана

Наявність документально підтвердженого досвіду постачання товару, що закуповується

Номер: 0f4a0d932777428197c66d79e89228ea
Дата опублікування: 10.07.2017 08:58
Опис: Згідно п.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника: учасник повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи: довідка, яка містить інформацію про досвід постачання товару, що закуповується (у довільній формі) з зазначенням номеру і дати договору(ів), найменування покупця(ів), якому(им) поставлявся товар (із зазначенням їх адреси та контактного телефону). Згідно умов даного тендеру товаром, що закуповується є «код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ (13-100),вугілля кам’яне марки ДГк-т (0-100)». Питання да Замовника: в довідці повинна бути зазначена інформація про досвід постачання саме вугілля кам’яного марок ДГ (13-100) та вугілля кам’яне марки ДГк-т (0-100)? Або може бути наданна інформація про постачання вугілля інших марок?
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації учасники мають надати довідку, яка містить інформацію про досвід постачання товару, що закуповується. Згідно умов даного тендеру товаром, що закуповується є «код за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ (13-100),вугілля кам’яне марки ДГк-т (0-100)».
Дата відповіді: 12.07.2017 08:08
Відповідь надана

Наявність документально підтвердженого досвіду постачання товару, що закуповується

Номер: 06bc1c49e9364ba5876808e484b00192
Дата опублікування: 10.07.2017 08:47
Опис: Згідно п.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника: учасник повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи: довідка, яка містить інформацію про досвід постачання товару, що закуповується . Просимо Замовника надати роз'яснення : яка саме інформація повинна бути зазначена в довідці? Це повинна бути довідка ,де Учасник в довільній формі зазначає , що " має досвід постачання товару, що закуповується" ? Або Замовника цікавить розгорнута інформація про контрагентів Учасника щодо постачання товару, що закуповується (Назва контрагентів, № договору, обсяг, тощо)?
Відповідь: Додаток 2 тендерної документації містить чітку вимогу про інформацію яка цікавить замовника, а саме: зазначена Вами довідка повинна містить інформацію про досвід постачання товару, що закуповується (у довільній формі) з зазначенням номеру і дати договору(ів), найменування покупця(ів), якому(им) поставлявся товар (із зазначенням їх адреси та контактного телефону).
Дата відповіді: 12.07.2017 08:09