-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі, ДК 021:2015 15330000-0 (квашена капуста, солоні огірки, сухофрукти)
Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради вул.Університетська (Ульянових), буд.33 Запорізька обл., м.Бердянськ, 71100, Код за ЄДРПОУ: 02136324, мова, якою повинні бути складені пропозиції учасників - є українська.
Завершена
199 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 998.00 UAH
Період уточнення:
20.08.2021 09:24 - 02.09.2021 08:00
Відповідь надана
ТД
Номер:
c4cdabb1e6b0434aad5d66afcd4e7220
Дата опублікування:
31.08.2021 21:17
Опис:
9. Вимоги до документального підтвердження відповідності пропозицій учасників.
7) Пропозиції вважаються дійсними протягом 30 днів після закінчення кінцевого строку подання пропозицій
але в ТД ФОРМА "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ"-Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Прошу надати розяснення так який строк дотримання тендерної пропозиції хоче Замовник
дякую
Відповідь:
Пропозиції вважаються дійсними протягом 30 днів після закінчення кінцевого строку подання пропозицій. Дякуємо за співпрацю.
Дата відповіді:
01.09.2021 09:59
Відповідь надана
до поставки
Номер:
b208cd7604764f0d9d58933618207300
Дата опублікування:
28.08.2021 12:13
Опис:
доброго дня.
В ТД є вимога скласти Графік поставки сухофруктів, солоних огірків та квашеної капусти за предметом «Оброблені фрукти та овочі, ДК 021:2015 15330000-0 (квашена капуста, солоні огірки, сухофрукти)» кожен робочий день до 08.00 години ранку за заявкою Замовника, про що Учасник надає гарантийний лист,але робочий день починається у кого з 7.00 ,а у кого з 8.00 та технічно поставити товар до 16 ДНЗ за 1 час неможливо.
Прошу надати розьяснення
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Замовник надає заявку заздалегідь, тому у Учасника є час спланувати свій маршрут та скорегувати свій робочий час у день поставки. Дякуємо за співпрацю.
Дата відповіді:
30.08.2021 08:20
Відповідь надана
до поставки
Номер:
822e13f47a534cff81a7171127a4f2a6
Дата опублікування:
27.08.2021 19:35
Опис:
згідно проєкту договору 5.6. Термін поставки товарів : до 01.08.2021 р.
прошу надати пояснення.
дякую.
Відповідь:
В проект договору будуть внесені зміни. Дякуємо за співпрацю
Дата відповіді:
28.08.2021 09:16
Відповідь надана
Роз'яснення по Додатку № 2
Номер:
e91d27643892467eba7cc1eb66ed518a
Дата опублікування:
27.08.2021 13:07
Опис:
Доброго дня. Прошу надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації відповідно до чинного законодавства України, а саме у Додатку № 2 п.2 "Для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надаються сканкопії трудових книжок, трудових та/або цивільно-правових договорів (тощо) залучених до робіт спеціалістів, вказаних в довідці". Які саме документи Ви маєте на увазі? Кількість чи можно надати 1 з них? Чи буде вжатися помилкою, якщо надати наказ на прийом на роботу?
Дякую
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Згідно вимог п.2 Додатку 2 Учасник повинен надати сканкопію трудової книжки або цивільно-правовий договір. В данному випадку наказ не буде розглядатися як трудові відносини між Учасником та працівником. Дякуємо за співпрацю.
Дата відповіді:
28.08.2021 09:13
Відповідь надана
Роз'яснення до тендерной документаціі
Номер:
ad55fe5ee7674130991ae822694d3129
Дата опублікування:
27.08.2021 11:16
Опис:
Доброго дня.
Прошу надати роз’яснення та внести зміни до ТД відповідно до чинного законодавства,а саме:
1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору(договорів) за 2019-2020 роки-відповідно до Закону Замовник не повинен встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів,а саме,якщо учасник має позитивний досвіт виконання аналогічного договору,але не в ті роки ,які вказав Замовник,то він автоматично не може приймати участь у закупівлі (-UA-2020-01-31-001529-c.a 3 рішення АМКУ щодо років аналогічних договорів)
2. Закон не дозволяє замовнику встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що ставляться самим законом. Так, част. 4 ст. 16 встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення процедури закупівлі. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником,але Замовником у складі тендерної пропозиції вказано,що Учасник повинен надати копію чинних на момент розкриття сертифікатів ISO14001:2015 Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, ISO 22000:2019 Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюгу, ISO 9001:2015 Система управління якістю. Замовник вимагає документи,які не закріплено на законодавчому рівні.
3. Проєкт договору-відсутні реквізити Замовника та в додатку до проекту договору (специфікації) відсутня інформація про предмет закупівлі та його кількість (в попередніх закупівлях це було причиною відміни закупівлі ,або дискваліфікації учасника)
Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику.
Надаємо відповідь стосовно наведених питань:
1. Вимога надати Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання
аналогічного договору(договорів) за 2019-2020 роки на думку Замовника не є
дискримінаційною вимогою. Також, згідно абзаца першого частини третьої статті 22
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до
тендерної документації.
2. Згідно абзаца першого частини третьої статті 22 Тендерна документація може містити
іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку
замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
3. Проект договору повинен бути заповнений з боку Учасника тільки те, що стосується
Учасника.
Дата відповіді:
27.08.2021 12:45
Відповідь надана
до поставки
Номер:
f53767491d164bd79dc3fd19a1df7467
Дата опублікування:
20.08.2021 10:32
Опис:
доброго дня .Замовник у тех .вимогах вимагає постачання Сухофрукти (Яблука, груші, слива тощо) Суміш сухофруктів врожаю 2020 року ,але п.5. Термін придатності на момент розкриття пропозицій повинен бути не менше ніж 80% від терміну придатності, встановленого виробником - дві вимоги,які суперечать одна одній.
прошу надати з цього приводу пояснення.
(грудень 2020р - 100%,а серпень 2021 р.-далеко не 80%)срок придатності суміши сухофруктової 12 місяців.
дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику.
До оголошення про закупівлю будуть внесені зміни.
Дякуємо за співпрацю.
Дата відповіді:
25.08.2021 23:57