• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із створення Державної системи онлайн-моніторингу

Торги не відбулися

5 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 000.00 UAH
Період уточнення: 19.08.2021 18:52 - 09.09.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних умов

Номер: 20462a208c574bd78546b5989be68e0c
Дата опублікування: 08.09.2021 16:40
Опис: Підпунктом 3.1. пункту 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена умова про надання в складі пропозиції учасника Довідки у довільній формі про досвід виконання не менше двох договорів щодо надання послуг з розробки та впровадження програмного забезпечення на замовлення органів державної влади за 2018-2021 роки. Відповідно до вимог частини 4 статті 5, частини 4 статті 22 Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), такі критерії наявності аналогічних договорів мають дискримінаційний характер по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають успішний досвід роботи на ринку з надання послуг розробки та впровадження програмного забезпечення з відповідним до предмета даної закупівлі кодом закупівлі державного класифікатора ДК 021:2015, але з відмінними технічними характеристиками та/або термінами виконання таких договорів та/або надання їх іншим замовникам, що не є державними органами. Згідно із загальним правилом аналогічним договором вважається договір, який відповідає запропонованому за предметом, встановленим відповідно до Наказу Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі». Додаткові вимоги щодо строку, технічних характеристик, періоду отримання такого досвіду, досвід з певним типом установ та інші, можуть вважатися критерієм аналогічності лише якщо в тендерній документації вони об’єктивно обгрунтовані, та підтверджено необхідність їх встановлення. Ми вважаємо, що в тендерній документації встановлено вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору, які є дискримінаційними, не обгрунтованими та недоведеними, порушують право суб’єктів господарювання на участь у тендері і добросовісну конкуренцію. З огляду на це вимагаємо внести зміни до тендерної документації виключивши з документації вимогу щодо надання двох аналогічних договорів та залишити вираз «агналогічного договору». Нижче наводимо посилання на задовільні рішення АМКУ на подібні скарги - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-10-000350-a.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, вимоги пункту 3 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації повною мірою відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та не створюють жодних дискримінаційних умов. Водночас, з метою ще більшого розширення кількості потенційних учасників, Замовником буде враховано пропозицію стосовно корегування вимоги підпункту 3.1. пункту 3 таблиці 1 Додатку 2.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:31
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: df49bf1806ab4f2f85af98df943b1884
Дата опублікування: 08.09.2021 16:40
Опис: Просимо роз’яснити та прокоментувати наявність в технічному завданні вимог щодо постачанням та впровадженням програмно-апаратного комплексу захисту інформації в ІР-мережах, оскільки останнє підпадає під код 32420000-3 Мережеве обладнання, що суперечить предмету закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Послуги із створення Державної системи онлайн-моніторингу). Повідомляємо, що за порушення умов Закону України «Про публічні закупівлі» настає відповідальність, передбачена ст. 44 Закону, а також іншими нормативно-правовими актами.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне. Предметом закупівлі UA-2021-08-19-004545-c є «Послуги із створення Державної системи онлайн-моніторингу». Вимоги до послуги із створення Державної системи онлайн-моніторингу наведено в Додатку 1 та Додатку 1.1. до Тендерної документації. Також пунктом п. 5.9.4 додатку визначено, що в межах надання послуг із створення Державної системи онлайн-моніторингу на Виконавця в тому числі покладаються завдання щодо поставки та впровадження комплексу захисту (в тому числі допускається залучення цієї мети спеціалістів Виробника). З метою більш якісного аналізу технічних вимог, пропонуємо використовувати термінологію, визначену чинними нормативними актами (зокрема Законом України «Про захист інформації в інформаційно телекомунікаційних системах», який містить чітке визначення терміну «інформаційна система»).
Дата відповіді: 10.09.2021 15:31
Відповідь надана

Щодо ПДВ

Номер: c86e6614eae84de2be3d0add1be75f4e
Дата опублікування: 08.09.2021 16:39
Опис: Детально вивчивши умови закупівлі та безпосередньо технічне завдання, що міститься в додатку 1 до тендерної документації, нами було встановлено, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Послуги із створення Державної системи онлайн-моніторингу). Такі послуги відповідно до чинного законодавства України звільнені від сплати ПДВ. Крім того, в технічному завданні (п.5.9.4 додатку 1.1. до тендерної документації) наявні вимоги щодо постачання та впровадження програмно-апаратного комплексу захисту інформації в ІР-мережах, вартість якого, відповідно до чинного законодавства, підлягає нарахуванню ПДВ. Просимо роз’яснити, яким саме чином буде здійснюватися закупівля, так як у випадку надання послуг з розробки програмного забезпечення разом з постачанням та впровадженням програмно-апаратного комплексу захисту інформації в ІР-мережах на вартість таких послуг буде нараховуватися ПДВ у повному об’ємі.
Відповідь: Нараховування ПДВ здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:31
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: 145a1971a9f34a108d057b198113abd3
Дата опублікування: 08.09.2021 16:39
Опис: Шановний Замовнику, Ви стверджуєте про те, що на виконавця послуг в межах надання послуг створення Інформаційної системи електронних реєстрів КРАІЛ в тому числі покладаються завдання щодо поставки та впровадження комплексу захисту (в тому числі допускається залучення цієї мети спеціалістів Виробника), однак в супереч наведеному стверджуєте, що Тендерною документацією не передбачається надання послуг зі проектування параметрів чи створення комплексу захисту. Яким чином може здійснюватися поставка й впровадження комплексу захисту без його попереднього проектування?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне. Предметом закупівлі UA-2021-08-19-004545-c є «Послуги із створення Державної системи онлайн-моніторингу» не передбачається надання послуг створення Інформаційної системи електронних реєстрів КРАІЛ.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:30
Відповідь надана

Щодо припинення дії ДСТУ ГОСТ 28147:2009 з шифрування

Номер: 4c989f83bdb04600809d84ac029f7865
Дата опублікування: 08.09.2021 14:21
Опис: В п. 5.9.4 Додатку 1 тендерної документації присутня вимога, щодо необхідності реалізації у IP-шифраторах шифрування за ДСТУ ГОСТ 28147:2009 (режим простої заміни, режим гамування та режим вироблення імітовставки). Слід зазначити, що дія стандарту ДСТУ ГОСТ 28147:2009 скасовується з 01.01.2022р. згідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 28.12.2018р. №539. В зв’язку із зазначеним просимо привести вимоги у відповідність вимогам чинного законодавства в сфері захисту інформації, а саме замінити стандарт ДСТУ ГОСТ 28147:2009 на ДСТУ 7624:2014.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що ДСТУ ГОСТ 28147:2009 є чиним на момент проведення закупівлі та виконання Договору.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:30
Відповідь надана

Щодо ЗВД

Номер: 8372928158e040b5804e7422c60e7bb5
Дата опублікування: 08.09.2021 12:03
Опис: 11. Враховуючи потенційну чималу суму укладення майбутнього договору, просимо зменшити суму забезпечення виконання договору до 2%.
Відповідь: Визначені Тендерною документацією розміри забезпечення виконання договору повною мірою відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:30
Відповідь надана

Повернення коштів

Номер: 716075a12c9d4dac9730ac13ec5f5fe3
Дата опублікування: 08.09.2021 12:03
Опис: 10. Відповідно до п. 6.3.7. Проекту договору При розірванні Договору (у випадках, зазначених у пункті 6.1.1 цього Договору) повернути Замовнику 100 % раніше отриманих коштів. Вказані кошти мають бути перераховані Виконавцем Замовнику у десятиденний термін з дня розірвання Договору. Відповідно до п. 6.1.1 Замовник має право достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов'язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк, визначений пунктом 11.3.3 цього Договору. Враховуючи вищенаведене, п. 6.3.7 Проекту договору порушує права та інтереси учасників, які витрачають свої ресурси для виконання договору і потім, внаслідок дій Замовника, спрямованих на одностороннє розірвання договору, учасник зобов’язаний буде повернути всю отриману за Актами суму, що суперечить принципам договірних відносин та взагалі підприємницької діяльності. Просимо видалити п. 6.3.7 Проекту договору.
Відповідь: Визначені в Проекті договору умови повернення коштів повною мірою відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:30
Відповідь надана

Відповідальність

Номер: bd0ccd8e124447b287d99e383b114515
Дата опублікування: 08.09.2021 12:03
Опис: 9. Просимо в розділі 7 Проекту договору зменшити розміри відповідальності для виконавців, враховуючи складність створення майбутнього проекту та дотримуючись балансу інтересів Сторін договору.
Відповідь: Визначені в розділі 7 Проекту договору розміри відповідальності для виконавців повною мірою відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:29
Відповідь надана

Щодо п. 6.4.4 Проекту договору

Номер: d071da9829cb4fa89a7f3d2f3696a610
Дата опублікування: 08.09.2021 12:02
Опис: 8. Згідно п. 6.4.4 Проекту договору за погодженням із Замовником виконавець має право залучати або змінювати співвиконавців, окремих фахівців для належного виконання умов Договору. Просимо змінити даний пункт Проекту договору, надавши можливість самостійно визначатися із залученням або зміною співвиконавців, без окремого погодження для цього Замовником.
Відповідь: Можливість Виконавця самостійно визначатися із залученням або зміною співвиконавців, без окремого погодження для цього Замовником умовами Договору не передбачається.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:29
Відповідь надана

Щодо призупинення послуг

Номер: 0a186b4c056c4869820c1ef20b45ec48
Дата опублікування: 08.09.2021 12:02
Опис: 7. Просимо в Проект договору додати перелік пунктів або настання певних обставин через які призупиниться можливість надання послуг.
Відповідь: Виключний перелік обставин, в наслідок яких сторона не може виконувати зобов'язання за Договором визначено в розділі 8 проекту Договору.
Дата відповіді: 10.09.2021 15:29