-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт шиферної покрівлі будівлі «Українського закладу дошкільної та загальної середньої освіти І ступеня» Аулівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів Криничанської селищної ради за адресою: вул. Миру, 45, с.Українка, Криничанської селищної ради Дніпропетровської області
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація).
Завершена
836 157.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 180.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 180.79 UAH
Період уточнення:
19.08.2021 15:48 - 27.08.2021 10:00
Відповідь надана
Щодо технічної помилки
Номер:
75021a33638843579f5f9412debdfd23
Дата опублікування:
26.08.2021 13:42
Опис:
Звертаємо увагу на помилку у назві предмета закупівлі – п. 2.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику!! Дякуємо за уважність та звернення та повідомляємо наступне:
Замовником уже внесено зміни та опубліковано Документацію в новій редакції (НОВА_РЕДАКЦІЯ_Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Дата відповіді:
26.08.2021 16:36
Відповідь надана
Щодо документа, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об'єкта
Номер:
d955cdd9a64342f6bb13afae31ce87b5
Дата опублікування:
26.08.2021 13:41
Опис:
В додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проєкт договору підряду) неодноразово згадується фраза про отримання документа, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта. Просимо роз’яснення, про що йдеться, так як пунктом 2 Переліка будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затвердженого Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406, зазначено «Заміна покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами без втручання в несучі конструкції. Тобто фактично ніякого дозвільного документу не потрібно та акт виконаних робіт (підписаний Замовником) і є документом, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта?
Відповідь:
Шановний Учаснику!! Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне:
Документа, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта і є акт здачі-приймання виконаних робіт.
Дата відповіді:
26.08.2021 16:31
Відповідь надана
Щодо авансу
Номер:
0e6c886e1ebe41928a111649834503bb
Дата опублікування:
26.08.2021 13:39
Опис:
Просимо роз’яснити, чому при такій великій вартості робіт в проєкті договору відсутній аванс на необхідні будівельні матеріали., адже це дозволено відповідно п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764.
Відповідь:
Шановний Учаснику!! Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне:
Згідно п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764.Замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом), - Замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Аналізуючи вищезазначену норму, доречно наголосити, що вона є диспозитивна! Тобто Замовник на власний розсуд може передбачити або не передбачати аванс в умовах оплати.
п. 15-1 Постанови КМУ від 22 липня 2020 р. № 641 зазначено – «Заборонити на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.»
Згідно п. 1 Постанови КМУ від 9 грудня 2020 р. № 1236 Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, - Установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 1 жовтня 2021 р на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029).
Отже, аналізуючи чинне законодавство України та згідно вищезазначеної інформації на території України до 1 жовтня 2021 р діє карантин під час якого на законодавчому рівні заборонено здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати робіт що закуповуються за бюджетні кошти крім випадків передбачених законодавством. Так, як Замовник є розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів, Замовником було прийнято рішення здійснювати розрахунки після виконання робіт.
Дата відповіді:
26.08.2021 16:31