-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення системи опалювання житлового будинку за адресою: вул. Косарєва, 23 у м. Харків, з встановленням автоматизованого ІТП з погодним регулюванням (код ДК 021:2015 – 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»)
Завершена
538 984.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 389.84 UAH
мін. крок: 1% або 5 389.84 UAH
Період уточнення:
18.08.2021 18:14 - 26.08.2021 14:00
Відповідь надана
Щодо п. 5.3. проекта Договору
Номер:
6f5a5ad731114608942128cd44662220
Дата опублікування:
25.08.2021 13:59
Опис:
Шановни Замовник! п. 5.3. проекта Договору передбачено наступне: "5.3. Підрядник зобов'язаний виконувати роботи з власних матеріалів та матеріалів Замовника у відповідності з вимогами будівельних норм та правил, календарних графіків виконання робіт та положень Загальних умов, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005р. №668, із змінами і доповненнями.". Прошу пояснити які матеріали Замовника передбачається використовувати при виконанні робіт?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Підрядник має виконувати роботи з власних матеріалів, але у разі необхідності та письмового звернення йому можуть надати матеріали для скорочення термінів виконання робіт.
Дата відповіді:
26.08.2021 13:27
Відповідь надана
Щодо п. 4.3. проекта Договору
Номер:
ef13ec4a7c6340dfb283d9cfbf1faa26
Дата опублікування:
25.08.2021 13:58
Опис:
Шановний Замовник! п. 4.3. проекта Договору передбачено наступне: "4.3. Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом десяти років. Гарантія на обладнання надається заводом-виробником та зазначена у технічному паспорті або сертифікаті обладнання.". Гарантія на обладнання, яка надається заводом-виробником може відрізнятись від десяти років (бути більше або менше) - це не протирічить вимогам Замовника?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що дані умови не суперечать одна одній.
Дата відповіді:
26.08.2021 13:26
Відповідь надана
Щодо рівня ЗП при розрахунку кошторису
Номер:
9fe20245c1fa448f8f9da3712190a103
Дата опублікування:
25.08.2021 13:54
Опис:
Шановний Замовник! Прошу повідомити чи встановлено окремий рівень заробітної плати, який використовується при розрахунку кошторисів для виконання робіт, які фінансуються за рахунок коштів КП "Харківські теплові мережі"?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що при визначенні вартості робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення, які здійснюються підрядним способом на об’єктах житлово-комунального господарства із залученням коштів КП «Харківські теплові мережі» при розрахунку кошторисної заробітної плати, яка обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», рівень середньомісячної заробітної плати, встановленої для середнього розряду робіт у будівництві – 3,8, не повинен перевищувати розміру 15000 грн. та визначатись з дотриманням норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
26.08.2021 12:05
Відповідь надана
Щодо п. 10 Додатку 2
Номер:
a9303628eaa84c55becdce085f9c1b6c
Дата опублікування:
25.08.2021 13:37
Опис:
Шановний Замовник! п. 10 Додатку 2 визначено наступне: "10. Учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію з технічними (якісними) вимогами до робіт за всіма позиціями викладеними в Додатку №1.". Мається на увазі подання підписаного Учасником Додатку 1 чи щось інше?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Замовником не встановлюється певна форма надання інформації з технічними (якісними) вимогами до робіт за всіма позиціями викладеними в Додатку №1
Дата відповіді:
26.08.2021 11:59
Відповідь надана
Щодо ознайомлення з проектною документацією
Номер:
222e9c0f672e48609643ba35d3f53d0c
Дата опублікування:
25.08.2021 13:33
Опис:
Шановний Замовник! Додатком 1 до оголошення визначено зокрема наступне: "Роботи мають виконатися якісно, у відповідності до умов чинного законодавства та нормативно-технічних актів з дотриманням вимог санітарних норм, норм охорони навколишнього середовища та відповідно до тендерної, проектної та проектно-кошторисної документації.".
Прошу повідомити порядок ознайомлення з проектною та проектно-кошторисною документацією відповідно до яких мають виконатися Роботи.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що проектно-кошторисна документація надається для ознайомлення підряднику (переможцю закупівлі) після укладання договору.
Дата відповіді:
26.08.2021 11:58
Відповідь надана
Щодо гарантійного строку експлуатації Об'єкта
Номер:
05127de941d34d96a3645970f5c4152b
Дата опублікування:
25.08.2021 13:27
Опис:
Шановний Замовник! Додатком 1 до оголошення зокрема визначено наступне: "Гарантійний строк експлуатації Об'єкта має становити не менш десяти років від дня його прийняття в експлуатацію, про що учасник має надати гарантійний лист у довільній формі.". Прошу надати роз'яснення: що розуміє Замовник під терміном "Об'єкт" в данному випадку?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що під терміном «Об’єкт» слід розуміти систему опалювання житлового будинку за адресою: вул. Косарєва, 23 у м. Харків.
Дата відповіді:
26.08.2021 11:56
Відповідь надана
Щодо класу наслідків (відповідальності)
Номер:
86deac7d6a4e45639ad2c2a885db676c
Дата опублікування:
25.08.2021 12:13
Опис:
Шановний Замовник!
До якого класу наслідків (відповідальності) згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ДСТУ 8855:2019 віднесено об’єкт, що є предметом закупівлі?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що об’єкт належить до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
Дата відповіді:
26.08.2021 11:49