-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення системи опалювання житлового будинку за адресою: вул. Шекспіра, 12А у м. Харків, з встановленням автоматизованого ІТП з погодним регулюванням (код ДК 021:2015 – 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»)
Завершена
565 666.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 656.66 UAH
мін. крок: 1% або 5 656.66 UAH
Період уточнення:
18.08.2021 17:43 - 26.08.2021 14:00
Відповідь надана
Щодо п. 5.3. проекта Договору
Номер:
30d0407273e1429fa1c313675ed5d14d
Дата опублікування:
25.08.2021 15:11
Опис:
Шановни Замовник! п. 5.3. проекта Договору передбачено наступне: "5.3. Підрядник зобов'язаний виконувати роботи з власних матеріалів та матеріалів Замовника у відповідності з вимогами будівельних норм та правил, календарних графіків виконання робіт та положень Загальних умов, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005р. №668, із змінами і доповненнями.". Прошу пояснити які матеріали Замовника передбачається використовувати при виконанні робіт?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Підрядник має виконувати роботи з власних матеріалів, але у разі необхідності та письмового звернення йому можуть надати матеріали для скорочення термінів виконання робіт.
Дата відповіді:
26.08.2021 13:27
Відповідь надана
Щодо п. 4.3. проекта Договору
Номер:
5b45f0251760451fa55b0d0a864a1429
Дата опублікування:
25.08.2021 15:11
Опис:
Шановний Замовник! п. 4.3. проекта Договору передбачено наступне: "4.3. Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом десяти років. Гарантія на обладнання надається заводом-виробником та зазначена у технічному паспорті або сертифікаті обладнання.". Гарантія на обладнання, яка надається заводом-виробником може відрізнятись від десяти років (бути більше або менше) - це не протирічить вимогам Замовника?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що дані умови не суперечать одна одній.
Дата відповіді:
26.08.2021 13:26
Відповідь надана
Щодо рівня ЗП при розрахунку кошторису
Номер:
6b431951faf54041bac5c84e01314c9e
Дата опублікування:
25.08.2021 15:10
Опис:
Шановний Замовник! Прошу повідомити чи встановлено окремий рівень заробітної плати, який використовується при розрахунку кошторисів для виконання робіт, які фінансуються за рахунок коштів КП "Харківські теплові мережі"?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що при визначенні вартості робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення, які здійснюються підрядним способом на об’єктах житлово-комунального господарства із залученням коштів КП «Харківські теплові мережі» при розрахунку кошторисної заробітної плати, яка обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», рівень середньомісячної заробітної плати, встановленої для середнього розряду робіт у будівництві – 3,8, не повинен перевищувати розміру 15000 грн. та визначатись з дотриманням норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
26.08.2021 12:06
Відповідь надана
Щодо п. 10 Додатку 2
Номер:
a9fd6d58cd394ddeb4a1cf9bef40875f
Дата опублікування:
25.08.2021 15:10
Опис:
Шановний Замовник! п. 10 Додатку 2 визначено наступне: "10. Учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію з технічними (якісними) вимогами до робіт за всіма позиціями викладеними в Додатку №1.". Мається на увазі подання підписаного Учасником Додатку 1 чи щось інше?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що Замовником не встановлюється певна форма надання інформації з технічними (якісними) вимогами до робіт за всіма позиціями викладеними в Додатку №1
Дата відповіді:
26.08.2021 11:59
Відповідь надана
Щодо ознайомлення з проектною документацією
Номер:
b00383dad5464f5da00c67861f4b2c16
Дата опублікування:
25.08.2021 15:09
Опис:
Шановний Замовник! Додатком 1 до оголошення визначено зокрема наступне: "Роботи мають виконатися якісно, у відповідності до умов чинного законодавства та нормативно-технічних актів з дотриманням вимог санітарних норм, норм охорони навколишнього середовища та відповідно до тендерної, проектної та проектно-кошторисної документації.". Прошу повідомити порядок ознайомлення з проектною та проектно-кошторисною документацією відповідно до яких мають виконатися Роботи.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що проектно-кошторисна документація надається для ознайомлення підряднику (переможцю закупівлі) після укладання договору.
Дата відповіді:
26.08.2021 11:57
Відповідь надана
Щодо гарантійного строку експлуатації Об'єкта
Номер:
aeec2dad1b4842e1ab5805012a8aa933
Дата опублікування:
25.08.2021 15:09
Опис:
Шановний Замовник! Додатком 1 до оголошення зокрема визначено наступне: "Гарантійний строк експлуатації Об'єкта має становити не менш десяти років від дня його прийняття в експлуатацію, про що учасник має надати гарантійний лист у довільній формі.". Прошу надати роз'яснення: що розуміє Замовник під терміном "Об'єкт" в данному випадку?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що під терміном «Об’єкт» слід розуміти систему опалювання житлового будинку за адресою: вул. Шекспіра, 12А у м. Харків.
Дата відповіді:
26.08.2021 11:55
Відповідь надана
Щодо класу наслідків (відповідальності)
Номер:
ee401f48ecfc448fbb9b0053d37c37b4
Дата опублікування:
25.08.2021 12:13
Опис:
Шановний Замовник!
До якого класу наслідків (відповідальності) згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ДСТУ 8855:2019 віднесено об’єкт, що є предметом закупівлі?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що об’єкт належить до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1).
Дата відповіді:
26.08.2021 11:49