• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля нових трамваїв для мм. Дніпра та Кривого Рогу

Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг поставки товарів зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.

Торги не відбулися

1 200 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000 000.00 UAH
Період уточнення: 17.08.2021 19:46 - 24.09.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 5f0b4492a44a4e709e9e29a37a511f90
Дата опублікування: 23.09.2021 19:46
Опис: Відповідно до підпункту 1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір аналогічний за предметом даній закупівлі з поставки нових (таких що не були в експлуатації) трамваїв, що відповідає коду ДК 021:2015: 34620000-9 - Рейковий рухомий склад. Відповідно до частини другої статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно пункту 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предмет закупівлі № UA-2021-08-17-011603-a визначено за кодом ДК 021:2015 - 34620000-9 «Рейковий рухомий склад». До зазначеного коду входять наступні категорії: - 34621000-6 Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони - 34621100-7 Вантажні залізничні вагони - 34621200-8 Транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг - 34622000-3 Залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси - 34622100-4 Трамвайні пасажирські вагони - 34622200-5 Залізничні пасажирські вагони - 34622300-6 Тролейбуси Тобто, виходячи з визначення аналогічного договору відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та порядку визначення предмету закупівлі товарів згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, аналогічним за предметом закупівлі може бути будь-який рухомий склад, категорії якого визначені Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015, що увійшли до класу за кодом 34620000-9. При цьому, всупереч вищезазначеному, Замовник встановив у тендерній документації, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір аналогічний за предметом даній закупівлі з поставки саме «нових (таких що не були в експлуатації) трамваїв». Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключення з тендерної документації вимог, які штучно звужують коло учасників, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо викласти підпункт 1 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації у наступній редакції: «1) Довідка учасника, складенав довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір аналогічний за предметом даній закупівлі з поставки рейкового рухомого складу, вид (категорія) якого відповідає коду ДК 021:2015: 34620000-9 - Рейковий рухомий склад. Учасники мають підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів), укладеного (-ні) в будь-який період з 2015-2021 роки.».
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого роз’яснюємо наступне. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у пунктах 1-6 частини першої статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Так, тендерною документацією по цим відкритим торгам (далі-ТД) встановлено перелік документів, які мають бути надані Учасниками для підтвердження їх відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», регламентованому ст. 16 Закону України. При цьому, під аналогічним договором відповідно до умов цієї ТД є договір аналогічний за предметом даній закупівлі з поставки нових (таких що не були в експлуатації) трамваїв, що відповідає коду ДК 021:2015: 34620000-9 - Рейковий рухомий склад; учасники мають підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів), укладеного (-ні) в будь-який період з 2015-2021 роки. Наведена умова ТД встановлена замовником відповідно до вимог Закону України, з урахуванням специфіки процедури закупівлі, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а також з урахуванням того факту, що предметом цих відкритих торгів (за відповідним ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад) є закупівля саме нових трамваїв для мм. Дніпра та Кривого Рогу. Також повідомляємо, що відкриті торги здійснюється, у тому числі, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 607 «Деякі питання спрямування коштів державного бюджету на закупівлю нових трамваїв для мм. Дніпра та Кривого Рогу», що регламентує обов’язок замовника здійснення, за рахунок субвенції з державного бюджету обласному бюджету Дніпропетровської області, закупівлі саме НОВИХ ТРАМВАЇВ для мм. Дніпра та Кривого Рогу. Враховуючи наведене, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасниками має бути надане документальне підтвердження визначене умовами ТД. Отже, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 27.09.2021 17:44
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: b84e058c3f454ee1a214d3da99a5cca9
Дата опублікування: 02.09.2021 09:46
Опис: 1. У пункті 25 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» (Далі – «Додаток 3») зазначено: «Вагон повинен бути оснащений двома кабінами для двостороннього руху з пультами управління». Водночас у пункті 26 Додатку 3 «Трамвайний вагон повинен бути оснащений не менше ніж 4 подвійними і 2 одинарними дверима салону з правого боку кузова». Просимо роз’яснити: 1. Двері в трамвайного вагона, що пропонується до поставки за умовами даної закупівлі, мають бути тільки з правого боку чи з правого і лівого боку кузова? 2. Якщо двері мають бути тільки з правого боку, як вказано у п. 26 Додатку 3, то трамвай фактично буде експлуатуватися в умовах одностороннього руху. Тоді абсолютно зайвою стає вимога щодо наявності двох кабін для двостороннього руху з пультами управління, що суттєво збільшує ціну трамвайного вагона, а також зменшується площа трамвая призначена для розміщення пасажирів. Керування трамваєм при маневруванні в депо заднім ходом можна забезпечити набагато дешевшим способом. Наприклад за допомогою заднього пульта керування для встановлення якого непотрібно облаштовувати другу кабіну. В цьому випадку пропонуємо внести зміни в технічну специфікацію та викласти п. 25 в такій редакції: «Вагон повинен бути оснащений однією кабіною для одностороннього руху з пультом управління та заднім пультом керування для маневруванні в депо заднім ходом».
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого роз’яснюємо наступне. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Наведені у Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) «Технічна специфікація (Технічне завдання)» відповідні технічні вимоги встановлені замовником з урахуванням специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог ст. 5 Закону України. Повідомляємо, про відсутність підстав для внесення змін до Додатку 3 ТД, зокрема із зазначенням змісту п. 25 у редакції викладеній у питанні та надаємо наступні роз’яснення. Так, двері трамвайного вагона, що пропонується до поставки за умовами даної закупівлі для м. Кривого Рогу, мають бути тільки з правого боку кузова. Дві кабіни трамваю необхідні для можливості експлуатації в «човниковому режимі» при виникненні ситуацій, коли рух трамваїв у тунелях швидкісний лінії міста Кривий Ріг тимчасово можливий тільки по одній стороні тунелів (з причин несправності трамваю, який рухався по іншої стороні, або несправності контактній мережі). Також рух в «човниковому режимі» необхідний при виконанні довгострокових ремонтних робіт на трамвайній колії (капітальний ремонт) по одній зі сторін без зупинки руху трамваїв по іншій стороні. Крім того, трамвайні вагони, які плануються закупити, також будуть експлуатуватися на відповідному маршруті м.Дніпра, який перевозить 35% від загальної кількості перевезених трамваями пасажирів і здійснює рух по центральній частині м. Дніпро. Враховуючи велику важливість цього маршруту стало питання щодо зменшення часу затримки в русі з причин дорожньо- транспортних пригод, які скоються на перехрестях за участю сторонього транспорту. З метою зменшення тривалості затримок в русі планується, в таких випадках, здійснювати реверсний рух трамвайних вагонів відповідного маршруту. Для цього, у тому числі, і необхідна наявність другої кабіни водія. З огляду на вищевказане, підстав для внесення зазначених у питанні змін до ТД не вбачається.
Дата відповіді: 06.09.2021 19:51
Відповідь надана

поставка трамваев

Номер: 5cb986de6bbf449dba4e569fbeb43868
Дата опублікування: 27.08.2021 15:36
Опис: 1) В связи с необходимостью перевода тендерной документации с украинского языка на иностранный язык, срок подачи предложений, т.е. 17.09.2021, слишком короткий. Если необходимо будет заверить документы в МИДе и получить апостиле, необходимое время на получение апостилле – около 30 дней . Обращаемся к Вам с просьбой, продлить срок подачи предложений как минимум на 60 дней. 2) Пожалуйста, подтвердите, что если предложение подает зарубежный поставщик, цена предложения может быть указана в евро или долларах США без НДС. В случае, если тендер победит иностранный поставщик, контракт будет заключен в иностранной валюте в евро или долларах США без НДС. 3) Учитывая сроки поставок стратегических компонентов от 8 до 12 месяцев, а в некоторых случаях даже 24 месяца, просим Вас продлить сроки поставок трамваев до 31/12/2023.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого роз’яснюємо наступне. У попередніх відповідях на звернення надані вичерпні пояснення щодо відсутності правових підстав у замовника для продовження строку подачі тендерних пропозицій, а також продовження строків поставки трамваїв. Крім того, повторно повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства України розрахунки на території України проводяться виключно у гривні (національній валюті). Принагідно, ч. 6 Розділу 1 тендерної документації (далі-ТД) також встановлено, що розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного з переможцем договору. Крім того, згідно ч. 6 Розділу 1 ТД встановлено, що у разі, коли учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник перераховує ціну своєї тендерної пропозиції по наступній формулі: Ц грн. = Ц дол. (євро) х К, де Ц грн. - ціна товару в гривнях; Ц дол. (євро) - ціна товару в доларах США (Євро, чи в іншій валюті); К - офіційний курс гривні до долару США (Євро, чи іншої валюти), встановлений Національним банком України на дату подання тендерних пропозицій.. Частиною 1 Розділу 3 ТД Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності. Крім того, частиною 1 Розділу 5 ТД визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни (питома вага критерію – 100%)., яка повинна включати податок на додану вартість (ПДВ) за умови що учасник є платником ПДВ. Звертаємо увагу, на зміст Додатку 4 ТД яким також визначено, що якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається ціна пропозиції без ПДВ. Зокрема, у разі надання пропозиції Учасником, який не є платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ, грн.» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 31.08.2021 16:13
Відповідь надана

Питання по 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції:/Question on 1. List of criteria and methodology for evaluating the tender proposal with indication of the weight of the criterion of Section 5. Evaluation of the tender offer

Номер: f6d9c7e7d0a047c9a3d1b726a6957e0f
Дата опублікування: 21.08.2021 13:37
Опис: Підтвердіть, що нерезидент повинен пропонувати ціну з ПДВ чи без ПДВ відповідно до вимог тендеру? Згідно з міжнародною практикою, нерезидент пропонує ціну без ПДВ, так як нерезидент не є платником податків, підтвердіть будь ласка? According to international practice the non-resident shall offer the price without VAT due to the non-resident is not a tax payer, please confirm?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого повідомляю наступне. Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, тендерним комітетом департаменту затверджено тендерну документацію (далі-ТД). Так, згідно ч. 5 Розділу 1 ТД Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована і зазначена у гривнях. Відповідно до ч. 6 Розділу 1 ТД у разі, коли учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник перераховує ціну своєї тендерної пропозиції по наступній формулі: Ц грн. = Ц дол. (євро) х К, де Ц грн. - ціна товару в гривнях; Ц дол. (євро) - ціна товару в доларах США (Євро, чи в іншій валюті); К - офіційний курс гривні до долару США (Євро, чи іншої валюти), встановлений Національним банком України на дату подання тендерних пропозицій.. Частиною 1 Розділу 3 ТД Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності. Крім того, частиною 1 Розділу 5 ТД визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни (питома вага критерію – 100%)., яка повинна включати податок на додану вартість (ПДВ) за умови що учасник є платником ПДВ. Звертаємо увагу, на зміст Додатку 4 ТД яким також визначено, що якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається ціна пропозиції без ПДВ. Зокрема, у разі надання пропозиції Учасником, який не є платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ, грн.» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
Дата відповіді: 27.08.2021 16:10
Відповідь надана

Питання по 2. Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції:/Questions on 2. Other information of Section 5. Evaluation of the tender offer

Номер: f5f8c26c7d9049099e462db161cafd38
Дата опублікування: 21.08.2021 13:36
Опис: Уточніть, чи підготовлені необхідні документи а) і б) самим учасником або випущені третіми особами (органами)? ми розуміємо, що вони підготовлені самим учасником в будь-якій формі, якщо вони містять всі необхідні інформації про учасника, будь ласка, підтвердіть наше розуміння? Please clarify that whether the required documents a) and b) are prepared by the participant itself or issued by the third party(organ)? we understand that they are prepared by participant itself in any form as long as they contain all the necessary information about the participant?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого роз’яснюємо наступне. Відповідно до вимог п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, у тендерній документації по закупівлі відображені відповідні умови проведення тендеру, необхідний перелік документів (інформації), тощо., що визначені замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. З урахуванням наведеного, а також того, що у питанні не зрозуміло подання яких саме документів («а) і б)», зазначених у тендерній документації) потребує роз’яснення замовником, повідомляємо, що умовами тендерної документації визначені які саме документи (інформація) має бути надана учасниками та/або уповноваженими органами (особами).
Дата відповіді: 27.08.2021 16:08
Відповідь надана

Питання по 7. Інформація про мову (ах), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Розділу 1. Загальні положення:/Question on 7. Information on the language(s) in which the tender proposals should be drafted of Section 1. General provisions

Номер: e8fb52cd3c2b4d4585bb39c6dcd5785c
Дата опублікування: 21.08.2021 13:35
Опис: У деяких країнах процедура легалізації офіційних документів займає близько 20 днів, щоб замінити цю процедуру, ми просимо вас прийняти лист-зобов'язання або гарантійний лист, в якому зазначено, що всі представлені офіційні документи учасником є надійними і автентичними. , будь ласка підтвердіть. In some countries the legalization procedure of the official documents need approximately 20 days, in order to replace this procedure, we request you to accept a commitment letter or letter of guarantee in which state that all the submitted official document by participant are reliable and authentic, please confirm.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого роз’яснюємо наступне. Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів наданих у складі тендерної пропозиції учасника, та з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Умови легалізації документів передбачені ч. 7 Розділу 1 Тендерної документації. Надання Учасниками листа-зобов'язання та/або гарантійного листа із зазначенням, що всі представлені офіційні документи є надійними і автентичними не може вважатись належним підтвердженням дійсності оригіналів офіційних документів. З урахуванням наведеного, правових підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 27.08.2021 16:07
Відповідь надана

Питання по 6 «Відомості про валюту, в якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції» розділу 1. «Загальні положення»:/Question on No. 6 Information about the currency in which the price of the tender offer should be calculated and indicated of Section 1. General provisions

Номер: b3835ceeaf364a8ba1e628bc74fbcbfa
Дата опублікування: 21.08.2021 13:34
Опис: Ми розуміємо, що незалежно від того, чи є переможець резидентом або нерезидентом, при подачі тендерної пропозиції валюта - гривня, при підписанні контракту сума контракту також вказана буде в гривнях, в разі, якщо переможцем тендеру є нерезидент, оплата буде проведена на банківський рахунок переможця в доларах США або євро за формулою, наведеною в цій статті, будь ласка, підтвердіть? We understand that whatsoever the winner is resident or non-resident, when submitting the tender offer, the currency is in Hryvnia, when signing the contract, the contract amount will also be indicated in Hryvnia, if the winner of the tender is non-resident, the payment will be made to the winner’s bank account in USD dollars or EURO by using the formula provided in this Article.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого роз’яснюємо наступне. Відповідно до вимог чинного законодавства України розрахунки на території України проводяться виключно у гривні (національній валюті). Принагідно, ч. 6 Розділу 1 тендерної документації також встановлено, що розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з умовами укладеного з переможцем договору.
Дата відповіді: 27.08.2021 16:07
Відповідь надана

Питання по 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:/Question on 1. Content and method of submitting a tender offer of Section 3. Instruction for preparation of the tender offer

Номер: bd4436883b044d37aedf6c1c3832cf9d
Дата опублікування: 21.08.2021 13:32
Опис: Ми розуміємо, що для учасника-нерезидента використання кваліфікованої електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи не вимагається, в цьому випадку учасник повинен надати довіреність зі своїм тендерною пропозицією, а уповноважена особа підписує всі тендерні документи, після цього завантажити всі відскановані документи в електронну систему закупівель, будь ласка, підтвердіть наше розуміння. We understand that for non-resident participant it is not required to use a qualified electronic signature (КЕП) of the authorized person, in this case the participant shall submit a power of attorney with his tender offer and the authorized person shall sign all the tender documents, after that upload all the scanned tender documents to electronic procurement system, please confirm our understanding.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого повідомляємо наступне. Детальні умови оформлення, підготовки документів (інформації) та подання тендерної пропозиції, у тому числі учасника-нерезидента, у повному обсязі зазначені у тендерній документації по даній закупівлі. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено правової можливості підтверджувати розуміння умов тендерної документації.
Дата відповіді: 27.08.2021 16:06
Відповідь надана

Питання по 1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання тендерних пропозицій Розділу 4. Подача та розкриття тендерної пропозиції:/Question on 1. Method, place and deadline for submission of tender proposals of Section 4. Submission and opening of the tender offer

Номер: 4e6437b54c044b5d8822151e986962a9
Дата опублікування: 21.08.2021 13:31
Опис: З огляду на термін переведення документів на українську мову для учасника-нерезидента, а також з метою підготовки якісного тендерної пропозиції, щиро просимо Вас продовжити термін подання тендерної пропозиції до 17 листопада 2021 року. Considering the period of the documents translation into Ukrainian language, as well as in order to prepare a high-quality tender proposals, we sincerely request you to extend the deadline for submission of the tender proposal till to 17 November 2021.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 2 ч. 3 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону (що стосується даної закупівлі), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 30 днів з дня його оприлюднення. Замовник встановив визначений строк для подання тендерних пропозицій з урахуванням норм чинного законодавства України та специфіки даної процедури закупівлі. З урахуванням наведеного правових підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді: 27.08.2021 16:05
Відповідь надана

Питання по № 5.1Додаток 5 до тендерної документації договір:/Question on No. 5.1 of Annex 5 to tender documentation - contract

Номер: 99fe4fd02ca140658f1b2b1017a3c127
Дата опублікування: 21.08.2021 13:26
Опис: Питання по № 5.1 додатка 5 до конкурсної документації - договір: Відповідно до опису тендерної документації, даний тендер є відкритим тендером для всіх учасників і без будь-якої дискримінації, просимо вас враховувати, що перша партія товару може бути доставлена протягом 18 місяців з моменту отримання авансового платежу Постачальником. Question on No. 5.1 of Annex 5 to tender documentation - contract: According to the tender document description, this tender is open tender for all participants and without discrimination, it is request you to consider that the first batch of the goods can be delivered within 18 months from the moment of receipt of the advance payment by the Supplier.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, Ваше питання розглянуто, за результатом чого повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п. 15-1 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) встановлена можливість надання попередньої оплати лише «у розмірі 100 відсотків вартості їх річного обсягу НА СТРОК НЕ БІЛЬШЕ ОДНОГО РОКУ згідно з договором (контрактом) на закупівлю нових трамваїв для мм. Дніпра та Кривого Рогу» (далі-Товар). Отже, відповідний Товар має бути поставлений протягом 1 року (12 місяців) з моменту отримання Постачальником відповідної суми попередньої оплати. З урахуванням наведеного, згідно умов п. 4.1. Проєкту Договору (Додаток 5 тендерної документації (далі-ТД)) «Порядку здійснення оплати» передбачено перерахування замовником попередньої оплати для закупівлі Товарів у розмірі 100 відсотків вартості річного обсягу договору, та відповідно на строк не більше (одного) року. Використана попередня оплата погашається на підставі актів приймання-передачі Товарів. Принагідно і строк поставки Товарів, відповідно до умов Проєкту Договору (п. 5.1) складає «10 (десять) календарних днів з моменту надіслання письмової заявки на поставку певного Товару, відповідно до календарного графіку поставки Товарів, АЛЕ ПРОТЯГОМ 12 МІСЯЦІВ З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ Постачальником СУМИ ПОПЕРЕДНЬОЇ ОПЛАТИ» Подовження строку поставки Товарів до 18 місяців (у тому числі, лише першої партії Товару) є порушенням діючого законодавства України (у тому числі постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями), постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 607 «Деякі питання спрямування коштів державного бюджету на закупівлю нових трамваїв для мм. Дніпра та Кривого Рогу» тощо. З урахуванням наведеного правових підстав для внесення змін до ТД не вбачається.
Дата відповіді: 27.08.2021 16:04