-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
3 924 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 620.00 UAH
Період уточнення:
17.08.2021 14:22 - 23.08.2021 00:00
Відповідь надана
Проєкт Договору (Додаток 3) до тендерної документації
Номер:
a8779a60184243089f90022b18b5a87b
Дата опублікування:
19.08.2021 08:59
Опис:
Шановний Замовник! В тендерній документації у Вас виставлена вимога надати Довідку про погодження з істотними умовами договору (додаток 3 до тендерної документації), але в проєкті Договору Істотні умови згідно п.5 ст.41 Закону "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) у Вас зазначен в старій редакції Закону та викладен не повністю. Звертаємо Вашу увагу на п.п. 2 п. 13.6 розділу 13 цього проєкту договору зміст якого згідно Закону в новій редакції повинен бути викладений повністю, а саме: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Також, зауважуємо, що після п.п. 2 п. 13.6 розділу 13 у Вас в проєкті Договору зовсім відсутній п. 3 ст. 41 Закону, зміст цього тексту звучить так: - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Додатково зауважуємо, що в проєкті Договору зовсім відсутні Додатки Заява-приєднання та Комерційна пропозиція. Заява-приєднання в проєкті Договору повинна відповідати Постанові НКРЕКП №805 від 19.05.2021. Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни до проєкту договору та привести його у відповідність до діючого законодавства України. Дякую.
Відповідь:
Доброго дня.
Згідно ч. 1. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Замовник не зобов'язаний копіювати всі норми Закону "Про публічні закупівлі" в проєкт договору про закупівлю. Тобто, перелік змін істотних умов договору зазначений в пункті 13.6 проєкту договору, повністю відповідає вимогам Закону. Він був складений із урахуванням Закону та специфіки і особливостей товару (електричної енергії). Наприклад: п. п. 2 пункту 13.6 проєкту договору - "збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" - відповідає вимогам Закону, а уточнення щодо обмеження строків зміни ціни за одиницю товару було виключене Замовником, оскільки не розповсюджується на товар, який є предметом закупівлі (електрична енергія) конкретного договору; пункт щодо можливості покращення якості предмета закупівлі, також не був внесений до проєкту договору, оскільки Замовник не уявляє випадку, коли він може бути застосований до такого товару як електрична енергія. Поряд з цим, хочу наголосити, навіть якщо такий пункт не включений до договору про закупівлю, це не звільняє Замовника від виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Для уникнення непорозумінь зі сторони учасників, до проєкту договору внесені зміни та п. 13.6 викладений в новій редакції.
Стосовно додатків до договору повідомляємо Вам, що відповідно до п. 3.1.7 Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова 14.03.2018 № 312) (надалі по тексту – Правила) - якщо сторони досягли згоди щодо укладення договору на інших умовах, відмінних від тих, які містяться у комерційних пропозиціях, розміщених на офіційному сайті електропостачальника, договір укладається у паперовій формі. При цьому сторони можуть за взаємною згодою оформлювати додатки до договору, в яких узгоджуються організаційні особливості постачання електричної енергії. Такі додатки оформлюються у паперовій формі та підписуються обома сторонами.
Також, згідно п 6.1.5. Правил - «повідомлення про намір укласти новий договір з новим електропостачальником надається у вигляді заяви-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу на умовах оприлюдненої комерційної пропозиції електропостачальника, а якщо сторони дійшли взаємної згоди укласти договір на умовах, які оприлюднені комерційні пропозиції електропостачальника не містять, у повідомленні про намір укласти новий договір з новим електропостачальником споживач має надати новому електропостачальнику таку інформацію:
1) персональні дані (прізвище, ім'я, по батькові) споживача або уповноваженої особи або найменування компанії (для юридичної особи), а також для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців: витяг з ЄДР, роздрукований з мережі Інтернет, або копію довідки, або копію виписки з ЄДР; для фізичних осіб: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків або номер та серія паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті);
2) контактні дані (номер телефону, електронна пошта, поштова адреса для листування тощо);
3) ЕІС-код(и) точки обліку електроенергії за об'єктом (об'єктами) споживача;
4) найменування чинного електропостачальника;
5) рахунок за фактично спожиту електричну енергію за попередній період, виставлений споживачу попереднім електропостачальником;
6) інші дані, передбачені заявою-приєднанням до договору про постачання електричної енергії споживачу відповідно до цих Правил (якщо споживач обрав визначену комерційну пропозицію нового електропостачальника), інші документи, які можуть бути потрібні відповідно до обраної комерційної пропозиції;
7) згоду на обробку персональних даних та використання їх для отримання інформації щодо споживача від адміністратора комерційного обліку.
Тобто, виходячи зі змісту Правил, комерційна пропозиція, повинна бути складена постачальником електричної енергії і розміщена на його офіційному веб-сайті. В свою чергу, заява-приєднання подається постачальнику споживачем, після обрання ним комерційної пропозиції, для приєднання до умов публічного договору про постачання електричної енергії споживачу на умовах обраної комерційної пропозиції. Даний випадок не розповсюджується на відносини Замовника з Учасниками в даній закупівлі, оскільки між сторонами буде укладений інший договір на інших умовах, який буде містити всю необхідну інформацію (яку зазвичай постачальники передбачають в комерційній пропозиції).
Поряд з цим повідомляємо, що повідомлення про намір укласти договір буде відправлено переможцю процедури закупівлі із усією необхідною інформацією у відповідності до Правил. Робити таке повідомлення додатком до договору в умовах Правил не передбачено.
Додатково, запевняю Вас, що Замовник вже не перший раз змінює електропостачальника на підставі проведеної процедури закупівлі. Заява-приєднання не потрібна в даному випадку, а достатньо повідомлення про намір укласти договір (що, в свою чергу містить всю інформацію, що і заява-приєднання).
Дякую за звернення!
Дата відповіді:
19.08.2021 09:17
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
13ddb0769a3d4706911a0f147cd2c9b9
Дата опублікування:
18.08.2021 10:14
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації п.п. 5.1 п. 5 розділ 3 у Вас встановлені кваліфікаційні критерії по наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надати копії не менше 2 (двох) аналогічних договорів (постачання електроенергії), укладених протягом 2019 та 2021 років. Учасник може надати копії діючих договорів. До кожної копії договору Учасник додає копії документів, які підтверджують їх успішне виконання, щонайменше на 20 % від ціни наданого договору (акти, видаткові накладні тощо).
Просимо надати більш детальніше роз'яснення по вищезазначеному критерію, учасник повинен надати копії договорів за 2019 рік - 2 шт. та за 2021 рік - 2 шт., чи Ви маєте на увазі період 2019, 2020, 2021 роки та скільки копій договорів повинен надати учасник та за який рік конкретизовано? Дякую.
Відповідь:
Доброго дня! Мається на увазі, що Учасники повинні надати всього 2 (дві) копії аналогічних договорів, укладених за період з 2019-2021 років. В тендерній документації виправлю дану неточність найближчим часом. Дякую за звернення!!
Дата відповіді:
18.08.2021 11:57