-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з просочування вогнегасними сумішами дерев’яних конструкцій; протипожежний захист покрівлі за адресами м. Київ, бул. Т. Шевченка, 27, 56 та вул. Гарматна, 10)
Торги не відбулися
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення:
17.08.2021 14:01 - 23.08.2021 00:00
Відповідь надана
SA 8000-2014
Номер:
62a90ad319124c8988a55c4d6f02fc5e
Дата опублікування:
19.08.2021 11:36
Опис:
Шановнрий Замовнику! В оприлюдненій Тендерній документації встановлена вимога до учасників надати в складі пропозиції Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності разом із копією звіту аудита. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Є нормативно-правова база України, яка чітко обумовлює, що потрібно для надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Стандарт SA 8000:2014 введений для оцінки соціальних аспектів систем менеджменту. В основу цього універсального стандарту дійсно покладено кілька конвенцій Міжнародної організації праці, Конвенція Організації Об'єднаних Націй з прав дитини та Всесвітня декларація прав людини.
В свою чергу соціальна відповідальність - це здатність організації або підприємства оцінити соціальні наслідки своєї діяльності, в тому числі на безпеку і на навколишнє середовище. Даний стандарт визначає вимоги щодо соціального захисту, що дозволяють компанії: розробляти, підтримувати і запроваджувати політику і методи управління питаннями, які компанія може контролювати або на які вона може впливати; демонструвати зацікавленим сторонам, що політика, методи і дії знаходяться у відповідності з вимогами даного стандарту.
Зазначений вище сертифікат може отримати будь який суб'єкт господарювання котрий відповідає вимогам даного стандарту. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Те що вимога наявності сертифікату ІSO та SA являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020. Бажаємо удачі та перемоги!
Дата відповіді:
20.08.2021 10:18
Відповідь надана
SIС.COVID-FREE:2020. Системи протидії COVID-2019
Номер:
7c39a2dc2ce0444fb230b9588bc47a22
Дата опублікування:
19.08.2021 11:18
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: «Сертифікат, який підтверджує, що учасник відповідає вимогам стандарту SIС.COVID-FREE:2020. «Системи протидії COVID-2019. Спеціальні вимоги для організацій» разом із копією звіту аудита»
Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Вказані у тендерній документації стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Вимога наявності у учасника Сертифікату SIС.COVID-FREE:2020. «Системи протидії COVID-2019» зумовлена запровадженням до 1 жовтня 2021 року на території України карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236, в редакції від 14.08.2021 року, а отже, зважаючи на те що об’єктом надання послуг згідно даної закупівлі є навчальний заклад в якому постійно перебувають діти, існує необхідність дотримання заходів щодо попередження розповсюдження респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та здійснення контролю за їх дотриманням.
Те що вимога наявності сертифікату SIС.COVID-FREE:2020. «Системи протидії COVID-2019» являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішенні АМКУ №8486-р/пк-пз від 20.04.2021. Бажаємо удачі та перемоги!
Дата відповіді:
20.08.2021 10:17
Відповідь надана
Сертифікат SA 8000:2014
Номер:
ff7be589e79e4b7eb4487087ca0f14d6
Дата опублікування:
19.08.2021 11:17
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: «Сертифікат SA 8000:2014 «Система менеджменту соціальної відповідальності» разом із копією звіту аудита»
Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Вказані у тендерній документації стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Стандарт SA 8000:2014 введений для оцінки соціальних аспектів систем менеджменту. В основу цього універсального стандарту дійсно покладено кілька конвенцій Міжнародної організації праці, Конвенція Організації Об'єднаних Націй з прав дитини та Всесвітня декларація прав людини.
В свою чергу соціальна відповідальність - це здатність організації або підприємства оцінити соціальні наслідки своєї діяльності, в тому числі на безпеку і на навколишнє середовище. Даний стандарт визначає вимоги щодо соціального захисту, що дозволяють компанії: розробляти, підтримувати і запроваджувати політику і методи управління питаннями, які компанія може контролювати або на які вона може впливати; демонструвати зацікавленим сторонам, що політика, методи і дії знаходяться у відповідності з вимогами даного стандарту.
Зазначений вище сертифікат може отримати будь який суб'єкт господарювання котрий відповідає вимогам даного стандарту. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Те що вимога наявності сертифікату ІSO та SA являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020. Бажаємо удачі та перемоги!
Дата відповіді:
20.08.2021 10:17
Відповідь надана
ДСТУ ISO 16732-1:2018
Номер:
59b26d8489a4418cb1708d69534ef15b
Дата опублікування:
19.08.2021 11:15
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: «Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» разом із копією звіту аудита»
Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Вказані у тендерній документації стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Стандарт ДСТУ ISO 16732-1:2018 затверджено в Україні Наказом від 08.08.2018 № 263 «Про прийняття та скасування національних нормативних документів»
Принципи та поняття стандарту ДСТУ ISO 16732-1:2018 застосовуються до будь-яких цілей забезпечення пожежної безпеки та включаючи п’ять типових цілей:
— безпека життя,
— збереження майна,
— сталість ділової активності та діяльності щодо забезпечення безпеки,
— захист довкілля,
— збереження спадщини.
Зважаючи на те, що об’єктом надання послуг згідно даної закупівлі є навчальний заклад в якому постійно перебувають діти, тому ключовим аспектом наданих послуг повинна бути безпека життя та збереження майна
Зазначений вище сертифікат передбачений законодавством України та його може отримати будь який суб'єкт господарювання котрий відповідає вимогам даного стандарту. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідний сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію.
Те що вимога наявності сертифікату ІSO та SA являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020. Бажаємо удачі та перемоги!
Дата відповіді:
20.08.2021 10:16