-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації ДНЗ (центр розвитку дитини) №18 «Ясочка» по вул. Я.Мудрого, 68 в м. Біла Церква Київської області
Завершена
737 089.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період уточнення:
16.08.2021 16:43 - 20.08.2021 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
4bd011264e014fb49dc3d5bbd608a61c
Дата опублікування:
19.08.2021 18:50
Опис:
Доброго дня, скажіть будь ласка, чи може учасник на підтвердження аналогічного досвіду надати аналогічні договори на монтаж/встановлення пожежної сигналізації??
Відповідь:
Відповідно до статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Оскільки, предметом цієї закупівлі є роботи з капітального ремонту у закладах освіти, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вимагається надання інформації про наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту системи пожежної сигналізації у громадських будівлях
Дата відповіді:
20.08.2021 09:58
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
f1fc8af6a03a47ad87a15f37b02c9165
Дата опублікування:
19.08.2021 18:49
Опис:
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Довідка з банку про наявність коштів на рахунку підприємства, у сумі не менше 50% від суми закупівлі"???? Даною вимогою Ви дискримінуєте учасників, так як залишок коштів на рахунках учасників змінюється щоденно, і сьогодні від може перевищувати суму закупівлі на 50%, а завтра залишок коштів може бути 0, то Ви пропонуєте нам не приймати участь в закупівлі, тому що Вами встановлена не регламентована законодавством вимога??? Вимагаємо видалити дану вимогу з оголошення, в іншому випадку будемо звертится в Дозоро та Моніторинг!
Відповідь:
Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами, здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розрахунки за виконані роботи здійснюються після остаточної здачі Об'єкта. Попередня або поетапна оплата умовами оголошення не передбачена. Враховуючи викладене вище, а також той факт, що роботи заплановано виконувати у дошкільному навчальному закладі, з метою уникнення недобросовісних виконавців та для підтвердження наявності фінансової спроможності учасників придбати матеріали та обладнання, що передбачене технічним завданням та своєчасно виконати роботи, замовником встановлено цю вимогу. Дана вимога є обгрунтованою та не містить жодних дискримінаційних умов.
Дата відповіді:
20.08.2021 09:59
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
1d98f9c33552450685b2365952571d2a
Дата опублікування:
19.08.2021 18:49
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнку, у ТД наявна вимога щодо надання листа-відгуку від контрагента, який вказаний у довідці, підписаний керівником та адресований Замовнику, у якому має бути зазначено інформацію про відповідність виконаних робіт проектній документації та умовам договору! Дана вимога є дискримінаційною, тому що Коли Замовник надає відгук, він не може знати якому замовнику у майбутньому будуть надаватись послуги, таким чином відгук не може бути адресований майбутньому Замовнику. Крім того, жоден замовник по 100 разів не Зобов'язаний надавати нам відгук і примусити його надавати відгук ,саме з адресацією його іншим Замовникам, ми не можемо. Замовник при наданні відгуку може вказувати про належне виконання договору, сам договір, строки, проте аж ніяк не зобов'язаний надавати інформацію про відповідність виконаних робіт проектній документації та умовам договору, оскільки сам факт надання відгуку вже підтверджує відсутність претензій, а також є інструментом рекомендації послуг Виконавця для інших Замовників. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Відповідь:
Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами, здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Встановивши вимогу до учасника щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору та відповідність виконаних робіт проектній документації, що підтверджується учасниками листом-відгуком від контрагента, Замовник на власний розсуд визначає спосіб документального підтвердження відповідності цьому критерію та перелік документів, які учасники повинні надати у складі пропозиції. Серед таких документів – копії аналогічних договорів, інформація про які надається учасниками та копії документів, які підтверджують їх виконання (форми КБ3, КБ-2в), а також листа-відгуку від контрагента про виконання аналогічного договору). Оскільки, замовником цієї закупівлі є управління капітального будівництва, то і відгук за результатами співпраці щодо виконаних робіт учасником повинен бути адресований саме управлінню капітального будівництва, а не іншому замовнику. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді:
20.08.2021 09:58
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
389ccff5c0a64f818d1bc1554ca743e5
Дата опублікування:
19.08.2021 18:49
Опис:
Шановний, Замовнику! Надайте будь ласка тендерну документацію у форматі WORD, для можливості учасників якісно підготувати тендерну пропозицію, та повністю дотримуватися встановлених Вами форм!
Відповідь:
Відповідно до частини 4 статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі. Законом не визначено який саме формат файлів замовник зобов’язаний використовувати, коли оприлюднює оголошення та додатки до нього. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
Дата відповіді:
20.08.2021 09:58