• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові вікна

Металопластикові вікна

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення: 16.08.2021 14:55 - 22.08.2021 00:00
Відповідь надана

При поданні пропозиції для підтвердження відповідності вимогам Ст. 17 ч. 1,2 заповнюються тільки поля ел. форми на закладці процедура закупівлі?

Номер: e6f5629ecea44d668d1d7b2cff44343f
Дата опублікування: 21.08.2021 21:54
Опис: При поданні пропозиції для підтвердження відповідності вимогам Ст. 17 ч. 1,2 заповнюються тільки поля ел. форми на закладці процедура закупівлі? Ніяких інших додаткових документів Замовник у складі про позиції більше не вимагає (ні довідки довільної форми, ні будь-яких оригіналів інших документів)? Ми проавильно зрозуміли зміст в несених змін?
Відповідь: Учасник, при поданні своєї пропозиціїї зобов'язаний надати перелік всіх документів , які зазначені в тендерній документації у відповідних додатках, про які ми Вам зазначали раніше!!! Ми як замовники, не маємо змоги бачити , які поля в електронній системі заповнюють учасники! див. посилання https://education.zakupki.prom.ua/spisok-dokumentiv-dlya-uchasti-v-tenderi/ В Додатку 4 йдеться про те що , Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону., далі по тексту Тендерної документації вказано, які саме документи повинен оприлюднити учасник-переможець. Якщо Ви оприлюдните всі документи відразу і як учасник , і як переможець це не буде помилкою. Учасник оприлюднює документи згідно додатків 2,3,5,6. Далі, як переможець згідно Додатку 4!
Дата відповіді: 21.08.2021 23:55
Відповідь надана

Вимагаю привести зміст Додатку 4 у відповідність зі змістом Ст. 17: навести перелік документів окремо для учасників на етапі подання пропозицій (довідкою довільної форми або лише галочками у електронній формі без надання оригіналів довідок НАЗК, МВС, ДПС)і окремо для переможця закупівлі (уже з наданням оригіналів довідок НАЗК, МВС, ДПС), як того вимагає п. 3 Ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: e5f8c5798bfb45249223c262f776e068
Дата опублікування: 18.08.2021 15:11
Опис: Ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі": ч. 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Зі змісту даного п. 3 Ст. 17 випливає, що підтвердити можна: поставивши галочки у полях закладки "Процедура закупівлі" електронної форми, або довідкою довільної форми, при чому Ст 17, ч. 1 п.5 стосується лише фізичних осіб-підприємців (юридичні особи не подають - для них є Ст. 17. ч. 1 п.6). Висунути вимогу надання оригіналів документів Замовник може лише для переможця Закупівлі, про що вказано далі: Ст. 17, ч. 3 Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Перелік документів, вказаний Замовником у додатку 4 далі, а саме:Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції ... 6. ...Копія Статуту ...або код доступу до сканкопії установчого документу... 7. Підтвердження особи-Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) ... Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 8. Довідка у довільній формі, що при проведенні своєї діяльності Учасник застосовує заходи із захисту довкілля. 9. Документи про якість .... 10. ... копію дозволу або ліцензії на право займатись відповідним видом господарської діяльності ... жодного відношення до змісту Ст. 17 не мають і тікльи заплутють Учасників. Вимагаю привести зміст Додатку 4 у відповідність зі змістом Ст. 17: навести перелік документів окремо для учасників на етапі подання пропозицій (довідкою довільної форми або лише галочками у електронній формі без надання оригіналів довідок НАЗК, МВС, ДПС)і окремо для переможця закупівлі (уже з наданням оригіналів довідок НАЗК, МВС, ДПС), як того вимагає п. 3 Ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інші кваліфікаційні вимоги (Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції ... 6. ...Копія Статуту ...або код доступу до сканкопії установчого документу... 7. Підтвердження особи-Копія паспорту учасника (тільки для фізичних осіб) (а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання) ... Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 8. Довідка у довільній формі, що при проведенні своєї діяльності Учасник застосовує заходи із захисту довкілля. 9. Документи про якість .... 10. ... копію дозволу або ліцензії на право займатись відповідним видом господарської діяльності ...) викласти окремим додатком.
Відповідь: Ваше питання (вимога) зрозуміла. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.08.2021 10:55
Відповідь надана

Оригінали документів потрібно надавати всім учасникам, чи тільки переможцю?

Номер: 33f40a851120455aadd10117f7c332e4
Дата опублікування: 17.08.2021 16:58
Опис: Ви можете дати однозначну чітку відповідь: Оригінал довідки НАЗК, оригінал Довідки МВС, Оригінал довідки ДПС учасник подає у складі тендерної документації? Так чи ні?
Відповідь: Так, звичайно! Довідки всі мають бути в оригіналі !
Дата відповіді: 18.08.2021 08:21
Відповідь надана

Перелік документів Ст. 17 ч. 1, 2 - тільки для переможця! (ЧЗУ).

Номер: 8b8e8a17facb4234a384ac6e03cbe894
Дата опублікування: 17.08.2021 13:52
Опис: Ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі": 3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. У додатку 4 вимоги до учасників змішані з вимогами до переможця, що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" (дивись посилання вище). Дане питання просимо розглянути і виршити позитивно з двома попередніми разом!
Відповідь: Замовник в ТД повинен передбачити надання документів (інформації) щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Постачальника та Переможця торгів, тому вимагає перелік документів згідно ст.17.
Дата відповіді: 17.08.2021 16:00
Відповідь надана

Довідка НАЗК, ДОвідка МВС, Довідка ДПС - всім учасникам, чи тікльки переможцю торгів?

Номер: 47ecc4f4e69245ae92d4d7627c91f7d8
Дата опублікування: 17.08.2021 13:02
Опис: Додаток 4; 1. Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність/відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформовані не раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, на: - юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення файлами, отримані з реєстру та захищені кваліфікованим електронним підписом НАЗК. Замовник перевіряє наявність кваліфікованого електронного підпису НАЗК. Якщо при перевірці електронних інформаційних довідок відсутній кваліфікований електронний підпис НАЗК - дана довідка вважається недійсною. 2. Довідка на особу, яка уповноважена на підписання договору, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України на дату, не раніше 20 (двадцяти) днів до дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. 3. Довідка з Державної фіскальної служби України або її територіальних органів, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету. (довідка повинна бути дійсна на момент надання документа Замовнику). Оригінали вищеперелічених документів потрібно надавати всім учасникам, чи тільки переможцю?
Відповідь: В Додатку 4 вказано, що Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону , Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також, замовником в Додатку 4 вказано перелік довідок, які ми вважаємо за потрібне від учасника!
Дата відповіді: 17.08.2021 15:53
Відповідь надана

Документи по Ст. 17 у пропозиції - довідка довільної форми?

Номер: 977ea3b6520d49088f8bc37e5cfeb7f3
Дата опублікування: 17.08.2021 08:55
Опис: Зазвичай відсутність підстав для відхилення пропозиції Учасника на підставі Ст. 17 ч.1 та 2, Учасник закупівлі підтверджує довідкою довільної форми. Чи буде достатньо надати таку довідку при поданні пропоозиції? З тексту оголошення це незрозуміло. І заповнити поля ел. форми з посиланням на таку довідку? Чи, все-таки, потрібно надавати якісь довідки-оригінали, котрі подаються тікльи переможцями? прошу уточнити, які саме документи надавати Учаснику у пропозиції.
Відповідь: В тендерній документації , щодо даної закупівлі в Додатках 2,3,4,5 вказано, які саме потрібно документи оприлюднювати учасникам при участі в даних торгах.
Дата відповіді: 17.08.2021 12:38
Відповідь надана

Договір купівлі-продажу вікон (у ціні демонтаж-монтаж) буде ввжатися аналогічним?

Номер: 70dc0e96ab0d47ec817720cad2be0cce
Дата опублікування: 17.08.2021 08:35
Опис: Доаток 2: "Під аналогічним договором слід розуміти договір з ремонту та/або заміни металопластикових вікон." Чи буде Договір купівлі-продажу вікон ( демонтаж-монтаж включено у ціну) буде ввжатися Замовником аналогічним?
Відповідь: Даний договір не є аналогічним , демонтаж-монтаж включено у ціну металопластикових вікон. Так, пункті 2 договору пп 2.3. Демонтаж старих віконних блоків, монтаж нових здійснюється Постачальником та за його рахунок.
Дата відповіді: 17.08.2021 08:54
Відповідь надана

Видаткова накладна чи акт виконаних робіт

Номер: b644239ce54947019c1690a02b5b3c35
Дата опублікування: 16.08.2021 15:40
Опис: У тексті договору: 4.1. Перехід права власності на товар і перехід ризику випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) товару від Постачальника до Замовника відбувається з моменту передачі продукції і супровідних документів, що підтверджується підписанням видаткової накладної. 5.2. Постачальник протягом гарантійного терміну гарантує наступну якість продукції: - збереження цілісності, геометричної форми та розмірів товару; - зміну первинного зовнішнього кольору профілів у межах 3% ; - збереження герметичності склопакетів; - збереження якості функціонування ущільнювачів; - збереження цілісності фурнітури та відсутність корозії; - збереження водонепроникання та нормованого повітря проникнення притвору згідно з вимогами відповідної нормативної документації (ДСТУ). Гарантійний термін починає спливати з дати підписання акту виконаних робіт. 5.2. Постачальник протягом гарантійного терміну гарантує наступну якість продукції: - збереження цілісності, геометричної форми та розмірів товару; - зміну первинного зовнішнього кольору профілів у межах 3% ; - збереження герметичності склопакетів; - збереження якості функціонування ущільнювачів; - збереження цілісності фурнітури та відсутність корозії; - збереження водонепроникання та нормованого повітря проникнення притвору згідно з вимогами відповідної нормативної документації (ДСТУ). Гарантійний термін починає спливати з дати підписання акту виконаних робіт. 5.2. Постачальник протягом гарантійного терміну гарантує наступну якість продукції: - збереження цілісності, геометричної форми та розмірів товару; - зміну первинного зовнішнього кольору профілів у межах 3% ; - збереження герметичності склопакетів; - збереження якості функціонування ущільнювачів; - збереження цілісності фурнітури та відсутність корозії; - збереження водонепроникання та нормованого повітря проникнення притвору згідно з вимогами відповідної нормативної документації (ДСТУ). Гарантійний термін починає спливати з дати підписання акту виконаних робіт. 5.2. ...Гарантійний термін починає спливати з дати підписання акту виконаних робіт. Яким документом оформлюється передача товару, уточніть будь ласка. Зауважимо, що договір купівлі продажу товару, отже це повинна бути накладна.
Відповідь: Дякуємо за запитання !! Передача товару здійснюється видатковою накладною.
Дата відповіді: 16.08.2021 16:49