• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні:реактиви

1. Глюкоза-Ф (Філісіт –Діагностика) ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 53301-Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 2. Гемоглобін (Філісіт –Діагностика) ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 32430-Набір для визначення концентрації гемоглобіну ціанметгемоглобіновим методом), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 3. Холестерин-Ф (Філісіт –Діагностика) ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 53359 Загальний холестерин IVD, набір ферментний спектрофотометричний аналіз), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 4. Глюкотест №100 ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 30226 Швидкий випробувальний пристрій), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 5. RPR - carbon – тест 500 ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 54873 - Антікардіоліпін антитіла IVD, реагент), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 6. Філісіт-КетоСкрин ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 33256 -Кетоновий комплект), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 7. Сульфосаліцилова кислота, чда ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 8. СпЛ Контроль сечі-ССК з калібраторами ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 30219 Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 9. Моноклональний реагент анти-А для визначення груп крові людини за системою АВ0 ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 52695-Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 10. Моноклональний реагент анти-В для визначення груп крові людини за системою АВ0 ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 52695-Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 11. Моноклональний реагент анти-D Супер для визначення груп крові людини за системою Rhesus ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 30598-Набір реагентів для визначення резус-фенотипу), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 12. АСЛО латекс-тест (200 визн.) ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 63271 Бета-гемолітична числена стрептокок стрептолізин О- антиг. IVD набір аглютинація), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 13. РФ латекс- тест (200 визн) ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 55112 Ревматоїдний фактор і набір, реакція аглютинації), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини); 14. СРБ латекс-тест (200 визн) ДК 021:2015 33690000-3– Лікарські засоби різні(НК 024:2019 63234 С-реактивний білок (CRP набір аглютинація, експрес-ан.)), (відповідний код ДК 021:2015 33696000-5- Реактиви та контрастні речовини);

Завершена

25 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період уточнення: 16.08.2021 12:12 - 20.08.2021 11:58
Відповідь надана

По умовам закупівлі

Номер: 4265cc730f3c4767810a6cb93283c40a
Дата опублікування: 19.08.2021 21:33
Опис: Вимоги до кваліфікації учасників про надання листа авторизації від виробника або офіційного постачальника інформує, що відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискваліфікації учасників. Відповідно дост.15 ч.2, ч3 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративного-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктам господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальності згідно з законом.
Відповідь: Даємо відповідь тут одразу на два Ваші запитання. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Вимоги до кваліфікації учасників про надання листа авторизації від виробника або офіційного постачальника інформує, що відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискваліфікації учасників… Так, дані вимоги прописані Законом, проте це вимоги, що встановлені до процедури Відкритих торгів, а в нас оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі, і згідно ст. 14 ч. 3 ЗУ " Про публічні заупівлі" : «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація», в даному випадку це умова про надання гарантійних листів, якщо Учасник не є виробником товару. Дана умова є необхідною для убезпечення Замовника від можливих ризиків, а саме: неякісні товари та несвоєчасна їх поставка.
Дата відповіді: 20.08.2021 11:54
Відповідь надана

По умовам закупівлі

Номер: c6207a71e9ae4756bada8b19263af43a
Дата опублікування: 19.08.2021 21:26
Опис: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів (відсутність гар листів в тому числі ), що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Так чи ні?
Відповідь: Відповідь в наступному запитанні.
Дата відповіді: 20.08.2021 11:53
Відповідь надана

По умовам закупівлі

Номер: 2851b1a4553f4ff2a6529f5b9e8d0f48
Дата опублікування: 18.08.2021 19:39
Опис: Шановний Замовнику, приведіть будь ласка документацію до відповідності Закону, та напевне хватить вже робити прописані під певного учасника торги, надайте можливість всім учасникам ринку можливість приймати участь в торгах, щоб вони були дійсно конкурентні, прозорі та не мали корупційної складової, досить знищувати конкуренцію ! Окрім нас та вас ніхто країну не буде підіймати, та ніхто не буде думати ні за ваших ні за наших дітей, то ж давайте разом з вами подбаємо про чесні та відкриті торги.
Відповідь: Шановний Учасник, як ми вже зазначали вище, оголошуючи закупівлю ми маємо право висувати вимоги, які є необхідними для проведення процедури закупівлі і вимога щодо гарантійного листа не є дискримінаційною, оскільки, також як зазначалось вище, Виробники та їх офіційні представники, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів будь-якому потенційному Учаснику процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію.
Дата відповіді: 19.08.2021 14:23
Відповідь надана

По умовам закупівлі

Номер: 70120c67ed814adb9cc2cb59ebcc0549
Дата опублікування: 17.08.2021 16:06
Опис: Ви є Замовник, що належить до категорії згідно пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) здійснючи закупівлі , як Вам вважається, відповідно до наявної потреби закладу та у своїй закупівельній діяльності керуємся принципами визначеними статтею 5 Закону, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням., при цьому порушуєте всі пп Закону -не даєте можливості прийняти участь всім бажаючим із-за наявності в вимогах додаток №2 п 7." З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати назву Замовника торгів, назву предмету закупівлі та номер закупівлі." Виключіть з вимог цей пункт та дайте можливість прийняти участь в закупівлі всім бажаючим.
Відповідь: Щодо гарантійного листа, то виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом спрощеної закупівлі, безпосередньо, а також через офіційних представників та партнерів. Отримати статус офіційного представника чи партнера може будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання між ними умов договору. Виробники та їх офіційні представники, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів будь-якому потенційному Учаснику процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію. Отже, якщо Учасник дійсно пропонує оригінальний товар, в нього немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника, або його офіційного представника щодо поставки продукції, в тому числі тієї, що є предметом спрощеної закупівлі у необхідній кількості, належній якості, з належним терміном придатності, а також усю необхідну документацію, зокрема й таку, що вимагається замовником. Вважаємо, що гарантійні листи виробників, або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, та убезпечить Замовника від ситуації коли Учасник-переможець, не виконує свої обов’язки у повному обсязі.
Дата відповіді: 18.08.2021 10:45
Відповідь надана

По умовам закупівлі

Номер: 90081530fcaf4469b96ffecf0b3d03dc
Дата опублікування: 17.08.2021 14:08
Опис: Шановний Замовник! В планах Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади та й фінансування НСЗУ- хто радився з державою ,громадою або з майбутніми пацієнтами чи потрібні їм спеціалісти , які не можуть провести торги й укласти договір на поставку нефальсифікованої продукції, без використання дискримінаційної вимоги, яка обмежує коло учасників і призводить до завищення цін?
Відповідь: Ми є Замовник, що належить до категорії згідно пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) здійснює закупівлі відповідно до наявної потреби закладу та у своїй закупівельній діяльності керуємся принципами визначеними статтею 5 Закону, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді: 17.08.2021 15:29
Відповідь надана

По умовам закупівлі

Номер: 7cd683854a9a404a94f7a7a1ced102d5
Дата опублікування: 17.08.2021 09:20
Опис: Вимога : "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати назву Замовника торгів, назву предмету закупівлі та номер закупівлі"- позначає, що чужинців не чекаєте? Тільки не відповідайте , що дуже турбуєтесь про пацієнтів.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Згідно законодавства у спрощеній процедурі закупівлі, замовник має право прописувати умови, які вважає необхідними для здійснення процедури. Саме тому, щоб мінімізувати ризики і бути впевненеми в своєчасній поставці товарів нами було прописано таку вимогу
Дата відповіді: 17.08.2021 13:53