-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали ( Шприци)
більш детально в додатку №1 до ТД
Завершена
420 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 206.30 UAH
мін. крок: 1% або 4 206.30 UAH
Період уточнення:
13.08.2021 14:45 - 19.08.2021 00:00
Відповідь надана
щодо голок шприців 100 мл
Номер:
08350dbf52bc4ff39f11781592a561f9
Дата опублікування:
18.08.2021 14:57
Опис:
Шановний Замовник! Поясніть, чим викликана необхідність встановлення вимоги до шприца 100 мл, який повинен бути саме з двома голками і саме з таким розміром, а у решти шприців взагалі відсутні вимоги щодо голок?
Відповідь:
КНП "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради є Обласної лікарнею до якої
надходять тяжкі пацієнти зі всією області, яким потрібні різні види маніпуляцій з застосування різних
виробів медичного призначення включаючи Шприци різних об’ємів та різною кількістю голок в комплекті.
Шприц 100 мл. Призначений для проведення інфузійної терапії, парентерального харчування,
використання одноразового використання. Трикомпонентний, об'єм100 мл з двома голками (аспіраційна)
14G х 1 1/4" (2,0мм х 30 мм), (ін'єкційна) 21G х 1 1/2" (0,8мм х 40мм) з тригранною заточкою. Прозорий
циліндр з чіткою шкалою, наявне стопорне кільце, кольоровий поршень, з'єднання ЛуєрЛок. Стерильний,
апірогенний, нетоксичний. Індивідуальна упаковка, поліпак. Є ключовий товар яким користуються
більшість наших співробітники, а саме реанімаційне відділення, тому ми не можемо виключити цю
позицію з закупівлі та змінити технічний опис.
Дата відповіді:
20.08.2021 15:28
Відповідь надана
Приведіть документацію відповідно Закону
Номер:
35e726e19a164179a8668f80ae3e4fe1
Дата опублікування:
17.08.2021 09:56
Опис:
Шановний Замовнику, зніміть будь ласка дискримінаційну обмежуючу вимогу стосовно надання гарантійного листа виробника, а саме, "в складі пропозиції надається учасником, гарантійний лист виробника щодо термінів придатності товару, який включає номер закупівлі, найменування товару та його кількість ". Оскільки вимогою яка в документації ви свідомо ( несвідомо) обмежуєте право на участь безліч компаній, які можуть пропонувати продукцію як вітчизняного так і закордонного походження, а даною вимогою ви не надаєте такого шансу, оскільки деякі виробники в Україні не надають такі листи, а надають їх офіційні дистрибютори (представники, дилери), а закордонні навіть не встигнуть оформити та надати такий лист протягом терміну, який є до участі в торгах. Дякуємо.
Відповідь:
В тендерній документації замовником встановлено наступну вимогу: «Термін придатності товару на
момент поставки товару повинен бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного
виробником, в складі пропозиції надається учасником, гарантійний лист виробника щодо термінів
придатності товару, який включає номер закупівлі, найменування товару та його кількість.» Вами в
зверненні зазначено, що дана вимога є дискримінаційною. Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація
(лат. discriminatio «розрізнення») будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що
заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження
можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Встановлення Замовником
вимоги надання гарантійних листів від виробників не може вважатись дискримінацією, оскільки
стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено надання товарів
від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати
товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація
може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне
до неї включити. Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в тендерній документації з
метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у
кількості, якості та зі строками придатності. Також зазначаємо, що листи МОЗ та МЕРТ мають
рекомендаційний, а не обов’язковий характер. При затвердженні умов тендерної документації Замовник
керується чинним законодавством.
--
--С
Дата відповіді:
19.08.2021 16:33
Відповідь надана
Встановлені вимоги до учасників торгів
Номер:
c1834afc7b03416fae040e61e06853a7
Дата опублікування:
16.08.2021 12:38
Опис:
Шановний Замовник ! Закупівлі повинні відбуватися у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" , де чітко визначено перелік кваліфікаційних критеріїв яким повинні відповідати учасники процедуризакупівліта підстав для відмови в участі у закупівлі . Серед таких критеріїв відсутній такий як наявність у учасника екологічного аудиту діяльності. Відповідно до п.5 ст23 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними
товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги. Яким чином екологічний аудит діяльності постачальників з КВЕД Оптова торгівля фармацевтичними товарами буде свідчити що товар, адже предметом закупівлі є саме товар, має якісь принципові для вас екологічні характеристики, хоча які саме ви не зазначили . Вимагаємо або виключити
П. 10. З метою перевірки учасників щодо забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України, яка є предметом даної закупівлі.
або визначити які саме екологічні характеристики товару він має підтверджувати
Відповідь:
Шановний Учаснику на ваше звернення: «підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника» , керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному: Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до дефініції ст. 2 ЗУ «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Постачальника Медичних матеріалів, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту. З гідно зі ст. 1 ЗУ «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Відповідно до приписів ст. 34 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Ст. 54 ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. У зв'язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю. Також з огляду на зазначене у преамбулі ЗУ «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі. Ба більше, виходячи із аналізу практики розгляду скарг, Постійно діючої адміністративної колегії АКУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічних підстав, зокрема з огляду на рішення за номерами 13208-р/пк-пз від 18.09.19 року, 2309-р/пк-пз від 06.02.20 року, Орган оскарження не вбачає такі вимоги дискримінаційними. З огляду на викладене, а також ураховуючи, те що вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення.
Дата відповіді:
18.08.2021 16:48