-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей, автоматичного пожежогасіння котельні, автономного пожежогасіння кухонного обладнання та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Новоолександрівської загальноосвітньої школи – дитячого садка І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Нововоронцовський район, с. Новоолександрівка, пров. Шкільний, 6
Торги не відбулися
455 340.84
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 276.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 276.70 UAH
Період уточнення:
13.08.2021 14:03 - 19.08.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
6d3081ae07294c1e9949ff43ab877c01
Дата опублікування:
18.08.2021 17:52
Опис:
Добрий день. Вимога:На підтвердження відповідності встановленому критерію договір повинен бути в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Відповідно до ст.16 Замовник має право обрати один із кваліфікаційних критеріїв, один з яких є наявність аналогічного договору. Однак, данна стаття не надає право замовнику встановлювати вимоги до аналогічного договору в частині періоду виконання договору, суми договорута ін. Видаліть вимогу в частині "договір повинен бути в обсязі не менше 50 %".
Відповідь:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критерії які вважає за необхідні за для кваліфікації учасників процедурі закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначена вимога є обов’язковою та суттєвою для Замовника
Дата відповіді:
20.08.2021 10:39
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
1d608eaf0f584d5bbd07dbae4b28ec06
Дата опублікування:
18.08.2021 17:16
Опис:
Учасник повинен мати досвід роботи на ринку щодо надання послуг по встановленню пожежної сигналізації не менше 5 років, зазначене підтверджується витягом з ЄДРПОУ.Дана вимога є дискримінаційною, адже звужує коло осіб, які бажають прийняти участь у даній закупівлі, але мають досвід роботи менше 5 років.Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід роботи на ринку ппотипожежних послуг або є, або він відсутній.Законом України"Про захист економічної конкуренції" встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію Посимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Вимога про те, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку щодо надання послуг по встановленню пожежної сигналізації не менше 5 років, зазначене підтверджується витягом з ЄДРПОУ обумовлена наступним. Новоолександрівська загальноосвітня школа - дитячий садок І-ІІІ ступенів використовує бюджетні кошти та утримує та навчаю дітей віком від _6___ до _17__ років. Об’єкт по встановленню пожежної сигналізації, потребують ретельної уваги, оскільки мають суспільне значення та значну життєву цінність Замовника, тому для надання послуг вказаних у тендерній документації потрібний певний досвід на ринку по Встановлення систем пожежної сигналізації, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку щодо надання послуг по встановленню пожежної сигналізації не менше 5 років. Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладення договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Надання учасником послуг дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі закладу; реагувати на надзвичайні ситуації та своєчасно прийняти заходи щодо ситуацій тощо.
Дата відповіді:
20.08.2021 10:38
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
a0ef5c6c9b2d482385abf4306aca7607
Дата опублікування:
16.08.2021 23:15
Опис:
Шановний Замовнику, вимагаємо відкоригувати вимогу щодо надання Акту огляду: ". Учасники повинні оглянути об'єкт в період періоду уточнень та надати за підписом керівників у складі пропозиції документальне підтвердження в довільній формі". А саме виключити "в період періоду уточнень ". З огляду на те, що період уточнень закінчується 19 серпня 2021 00:00, а строк подання пропозицій триває до 29 серпня 2021 00:00, у потенційних учасників буде більше часу на підготовку пропозиції. Наша компанія -досвідчений постачальник послуг, відповідно предмету закупівлі, з наявністю аналогічних виконаних договорів, має бажання прийняти участь у даній закупівлі. Ми згідні виконати всі вимоги згідно технічного завдання та просимо подовжити терміни для отримання Акту огляду. Просимо викласти дану вимогу наступним чином: «Учасники повинні оглянути об'єкт та надати за підписом керівників у складі пропозиції документальне підтвердження в довільній формі». Щиро сподіваємося на розуміння та співпрацю.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначена вимога є обов’язковою та суттєвою для Замовника
Дата відповіді:
19.08.2021 09:48
Відповідь надана
Зарахування грошових коштів банківської гарантії забезпечення виконання довору
Номер:
154039cba5d740fab095648bc632d28e
Дата опублікування:
16.08.2021 23:09
Опис:
Згідно Закону Про публічні закупівлі Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю НЕ МОЖЕ БУТИ УКЛАДЕНО РАНІШЕ НІЖ ЧЕРЕЗ 10 ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якими нормативними актами керується Замовник, вимагаючи у тендерні документації наступне: «Переможець надає оригінал або копію платіжного доручення, або електронне платіжне доручення, з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує зарахування на рахунок Замовника, учасником забезпечення виконання договору «У СТРОК ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЮ 10 РОБОЧИХ ДНІВ З ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ»? (Процитовано із умов тендерної документації із збереженням орфографії). Замовник не має права вимагати зарахування коштів на свій рахунок у зазначені строки. На укладення договору надається Законом достатньо часу для того щоб перерахувати грошові кошти забезпечення виконання договору без порушення норм Закону, тобто не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь:
Відповідно до вимог частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право (на розсуд Замовника) вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю (датою для підписання договору Замовник вважає першу дату після періоду оскарження) забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Підстав для внесення змін до Тендерної документації Замовник не має
Дата відповіді:
19.08.2021 09:47
Відповідь надана
Копії медичних книжок
Номер:
d288e09875aa46c7a04824fecf791c6d
Дата опублікування:
16.08.2021 23:07
Опис:
Просимо Замовника уточнити таку вимогу тендерної документації: «У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка». В цьому реченні не вистачає слів або так навмисне Замовник його написав, щоб Учасників відхиляти? Ви ВИМАГАЄТЕ надати копії медичних книжок працівників Учасника чи ні? Відкоригуйте дану вимогу будь ласка.
Відповідь:
У складі пропозиції Замовник вимагає надання копій зазначених документів
Дата відповіді:
19.08.2021 09:46
Відповідь надана
ФІнзвітність
Номер:
69f0afb6938442098e974790d0a514f5
Дата опублікування:
16.08.2021 23:06
Опис:
Просимо Замовника звернути увагу на помилково зазначену вимогу у тендерній документації. А саме «Учасником повинно бути підтверджено обсяг річного доходу (виручки) у розмірі яка ДОРІВНЮЄ очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)». А якщо в Учасника обсяг річного доходу (виручки) ПЕРЕВИЩУЄ очікувану вартість предмета закупівлі, то це є привід для відхилення тендерної пропозиції Учасника, як не виконання умов тендерної документації. Просимо викласти дану вимогу в наступній редакції: «Учасником повинно бути підтверджено обсяг річного доходу (виручки) у розмірі, що НЕ МЕНШЕ ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)»
Відповідь:
У вимогах щодо підтвердження фінансової спроможності відсутні помилки. Підтверджено обсяг річного доходу (виручки) у розмірі яка ДОРІВНЮЄ очікуваній вартості предмета закупівлі, це означає, що дохід повинен бути не менше очікуваної вартості. Уразі якщо дохід буде більше учасника не буде відхилено
Дата відповіді:
19.08.2021 09:46
Відповідь надана
Строки дії банківської гарантії
Номер:
6cb5fc9478f349fd8c6dccd7bd6cd9a5
Дата опублікування:
16.08.2021 23:04
Опис:
Шановний Замовнику, просимо внести уточнення щодо зазначених строків дії строк дії забезпечення тендерної пропозиції. Згідно умов тендерної документації визначено: «строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати РОЗКРИТТЯ тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції в будь-якому разі повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі». З огляду на те, що дата розкриття тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів може бути змінена у разі оскарження, та/або перенесення строків, внесення змін та інше, просимо викласти вимоги щодо строків дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції у наступній редакції: «строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Таким чином, будуть приведені у відповідність строки забезпечення тендерної пропозиції до строку дії тендерної пропозиції, що полегшить потенційним учасникам підготовку пропозицій і убезпечить від помилок розрахунку відповідних строків.
Відповідь:
Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається у тендерній документації, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Підстав для внесення змін до Тендерної документації Замовник не має
Дата відповіді:
19.08.2021 09:45
Відповідь надана
Привести тендерну документацію у логічну відповідність
Номер:
ffe8f231b94b40189c3dcbc79026dc38
Дата опублікування:
16.08.2021 22:24
Опис:
Просимо Замовника звернути увагу на помилково зазначену вимогу у тендерній документації. А саме: «УСІ ДОКУМЕНТИ ПОДАНІ у складі тендерної пропозицій учасників, повинні бути СФОРМОВАНІ ТА ДАТОВАНІ не раніше дати оголошення процедури закупівлі». Просимо внести зміни у тендерну документацію, з огляду на безглуздість таких вимог. Учасники мають надавати аналогічні договори, установчі документи, сертифікати та/або декларації відповідності та інші документи «СФОРМОВАНІ ТА ДАТОВАНІ не раніше дати оголошення процедури закупівлі»? Це довідки та листи у довільній формі можуть бути сформовані та датовані не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Будь ласка, просимо виключити таку вимогу із тендерної документації, або привести її в логічну відповідність.
Відповідь:
З огляду на безглуздість питання інформуємо Вам що вимога щодо формування документів у складі пропозиції не стосується до документів що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, та не може буди віднесено до документів що підтверджують повноваження учасника або документи що сформовані та подані іншими організаціями для підтвердження відповідності учасника
Дата відповіді:
19.08.2021 09:45
Відповідь надана
аналогічний досвід
Номер:
b0797f91f0334f6c97f31d58315849f2
Дата опублікування:
16.08.2021 13:09
Опис:
Чи буде вважатись договір аналогічним лише на встановлення системи пожежної сигналізації?
Відповідь:
Аналогічний договір це договір щодо надання аналогічних послуг до предмету закупівлі. Предмет даної закупівлі: Встановлення систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей, автоматичного пожежогасіння котельні, автономного пожежогасіння кухонного обладнання та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях Новоолександрівської загальноосвітньої школи – дитячого садка І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Херсонська область, Нововоронцовський район, с. Новоолександрівка, пров. Шкільний, 6
Дата відповіді:
19.08.2021 09:45
Відповідь надана
забезпечння
Номер:
2603c52ef7fa42dcb8dfca34ae00b391
Дата опублікування:
16.08.2021 12:53
Опис:
розмір забезпечення тендерної пропозиції: складає 10000 грн. 00 коп. (так написано в ТД). а на тенерній площадці закупівель 13 000 грн. Просимо привести у відповідність.
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
19.08.2021 09:44