-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне (ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо)
Завершена
916 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 165.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 165.00 UAH
Період уточнення:
12.08.2021 19:54 - 18.08.2021 00:00
Відповідь надана
Додаток 4 Проект договору
Номер:
731caa0289ac4e5ab3d0bfcc245b992c
Дата опублікування:
16.08.2021 11:46
Опис:
Додаток 4 Проект договору
Відповідно до п. 2.3 Додатку 4 до ТД
2.3 Будь-яка із Сторін, у тому числі антажоодержувач, при поставці кожної окремої партії вугілля кам’яного може ініціювати проведення незалежної експертизи якості поставленого товару. Продавець забезпечує доставку відібраних проб товару до лабораторії та здійснює оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначених Покупцем. Покупець залишає за собою право вибору лабораторії, в тому числі незалежної лабораторії , яка акредитована національним агентством по акредитації України, що здійснюватиме дослідження вугілля кам’яного,щодо технічних та якісних показників. У разі невідповідності даних по якості поставленого товару, його приймання здійснюється за даними експертної оцінки якості товару однієї з незалежних інспекцій.
Замовником не вказано переліку лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб вугілля та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень, строки виконання, саме якої партії поставки вугілля.
Дана вимога із-за невизначеності критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасників торгів.
Крім того, учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизи та лабораторних досліджень, а вартість цих робіт учаснику не відома, а отже, Учасник не зможе остаточно розрахувати вартість своєї Пропозиції.
Замовник на власний розсуд із незалежних від учасника обставин має право при поставці кожної окремої партії вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника, залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо технічних та якісних показників, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Аналогічне рішення з вищенаведеної вимоги міститься у п. 8 рішення № 4104 -р/пк-пз від 03.03.2021 за закупівлею UA-2021-02-09-011381-a.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення такої вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
На мою думку тендерна документація відповідає вимогам частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Переможець закупівлі повинен виконати умови договору та поставити вугілля кам'яне, яке відповідає всім технічним та якісним характеристикам зазначеним у договорі та тендерній документації.
Дана вимога вказана лише як запобіжний захід. Замовником не вимагається безумовного виконання цієї вимоги щодо проведення експертизи якості кожної окремої партії вугілля камяного, а лише означена можливість її проведення за умови постачання неякісного вугілля кам’яного.
Замовник залишає за собою право ініціювати проведення незалежної експертизи якості поставленого товару за умови постачання неякісного вугілля кам’яного, а також умовами тендерної документації таке право надається Продавцю тобто Учаснику.
Дякую за запитання та запрошую взяти участь у закупівлі.
Дата відповіді:
19.08.2021 12:33
Відповідь надана
порушення в ТД
Номер:
31cd8305a33244a1a807dff821469cb0
Дата опублікування:
16.08.2021 11:13
Опис:
Добрий день, Ви вимагаєте в Додатку 3 слідуюче:
5) Гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу(ів) та/ або відшкодування збитків в строк не більше п’ятнадцяти календарних днів після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує сплату штрафу(ів) та/або відшкодування збитків на користь замовника. (Для учасника процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону.
Що це за гарантійний лист, якщо потенційний Учасник не мав з Вами договору та у нього відсутні підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону? Внесіть будь ласка зміни до документації
Відповідь:
Учасник, що не перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надає про це Довідку, складену у довільній формі.
А гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу(ів) та/ або відшкодування збитків в строк не більше п’ятнадцяти календарних днів після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу(ів) та/або відшкодування збитків на користь замовника надає учасник, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», для підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Дякую за запитання та запрошую взяти участь у закупівлі.
Дата відповіді:
19.08.2021 12:28