-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі
Завершена
36 252 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 362 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 362 520.00 UAH
Період уточнення:
12.08.2021 12:47 - 02.09.2021 00:00
Відповідь надана
Уточнююче запитання до відповіді Замовника про приймальний пристрій
Номер:
a6c483b1c6544b91a2736a8317061c59
Дата опублікування:
01.09.2021 21:25
Опис:
Шановний Замовнику. В продовження запитання про приймальний пристрій. Пункт 3 Приміток до Наказу МОЗ не передбачає можливість зменшення конкурентного середовища шляхом додавання технічних вимог, які відсутні в Наказі МОЗ. Зважаючи також що вимога про 14 градусів положень Тренделенбург та антитренделебург не має належного обгрунтування з Вашої сторони (чому саме 14??), наполягаємо на видаленні цієї Вимоги. Або, щонайменше, змініть на: "не менше 10 градусів для кожного з положень"
Відповідь:
Добрий день. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу та повідомляє наступне: При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Також при формуванні технічної частини предмета закупівлі, робоча група Комунального некомерційного підприємства "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", скориставшись таким правом та враховуючи досвід попередніх закупівель виставила вимогу що кожне з положень Тренделенбург та антитренделенбург повинно мати кут нахилу не гірше 14 градусів, так як даний приймальний пристрій входить до складу спеціалізованого автомобіля швидкої медичної допомоги типу С, що має забезпечувати максимальну зручність для працівників ЕМД при наданні допомоги хворим і не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
06.09.2021 11:56
Відповідь надана
Уточнююче запитання до відповіді Замовника про дефібрилятор
Номер:
115498bf215d4b5a88b86945225c2eed
Дата опублікування:
01.09.2021 21:20
Опис:
Шановний Замовнику. В продовження запитання про дефібрилятор. Пункт 3 Приміток до Наказу МОЗ не передбачає можливість зменшення конкурентного середовища шляхом додавання технічних вимог, які відсутні в Наказі МОЗ. Зважаючи також що вимога про 360 Дж не має належного обгрунтування з Вашої сторони, наполягаємо на видаленні цієї Вимоги. Також зверніть увагу що у своїй відповіді Ви підтерджуєте, що: "енергію МЕНШЕ 360 ДЖ пропонують наступні виробники дефібриляторів такі як, Mediana Co.Ltd., Корея, Physio-Control. Inc., США, Mindray Medical International Limited., КНР,."
Відповідь:
Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу. При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи досвід попередніх закупівель не вважає вимогу до дефибрилятору(максимальний заряд не менше 360 Дж.) дискримінаційною, оскільки даний заряд є більш оптимальним враховуючи фізіологічні критерії пацієнтів, яким надається екстрена медична допомога, Поряд з тим, при формуванні попередньої відповіді на питання було допущено технічну помилку при формуванні словосполучень « менше 360 ДЖ», тому, враховуючи ваше зауваження, повідомляємо що енергію не менше 360 ДЖ пропонують наступні виробники дефібриляторів такі як, Mediana Co.Ltd., Корея, Physio-Control. Inc., США, Mindray Medical International Limited., КНР, тому внесення змін по даному питанню не вважається за необхідне.
Дата відповіді:
06.09.2021 11:55
Відповідь надана
Уточнююче запитання до відповіді замовника про медичні вироби
Номер:
12801c45d3c045c38221c3fe31b4a3dd
Дата опублікування:
01.09.2021 21:10
Опис:
Шановний Замовнику. У Вашій відповідь не містить розяснень щодо частини запитання, яке також стосувалось обладнання, яким комплектується АШМД. Просимо підтвердити, що зазначена вимога Пункту 6 Додатку 2 (Переможець процедури публічних закупівель (далі − Постачальник) не пізніше, ніж за десять календарних днів до дати запланованої поставки Товару зобов’язаний надати: -скани-копії оригіналів декларацій про відповідність або сертифікатів (у випадку залучення органів з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі наявності, залежно від класу медичного виробу)) розповсюджується лише на медичні вироби (медичне обладнання та пристрої, які входять до складу АШМД), і не розповсюджується на вироби, які не є медичними.
Відповідь:
Доброго дня. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу, та підтверджує, що предметом закупівлі є АШМД (з медичним обладнанням) який є медичним виробом в цілому (весь АШМД) та підлягає процедурі оцінки відповідності, про що переможець надає скан-копію оригіналу Сертифікату відповідності АШМД як цілісного медичного виробу з усіма його комплектуючиими.
Дата відповіді:
06.09.2021 11:55
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
df365fa3d7c94fb891e09ced1e40bcf1
Дата опублікування:
01.09.2021 16:33
Опис:
Просимо роз’яснити вимогу тендерної документації про надання скан-копії оригіналу Сертифікату відповідності АШМД стандарту ДСТУ EN 1789:2019.
ДСТУ EN 1789:2019 містить розділ 5, в якому описано вимоги до випробувань, які мають пройти виробники АШМД для підтвердження їх відповідності вимогам ДСТУ EN 1789:2019.
В сертифікаті відповідності зазначається перелік випробувань, які проводилися для його видачі. Чи буде замовник наполягати на обов’язковому проведені випробувань, передбачених розділом 5 ДСТУ EN 1789:2019, при видачі Сертифікату відповідності ДСТУ EN 1789:2019?
Відповідь:
Для замовника потрібно надати скан-копію оригіналу Сертифікату відповідності АШМД, який вже і є підтвердженням їх відповідності вимогам стандарту ДСТУ EN 1789:2019. Замовником не вимагається проведення випробувань. Проведення випробувань це стосується лише виробника і орган оцінки відповідності, який видав такий сертифікат.
Дата відповіді:
03.09.2021 10:39
Відповідь надана
про дефібрилятор
Номер:
9e99a6aeee0a4d40a0609ec53f0c3eba
Дата опублікування:
27.08.2021 22:39
Опис:
Ви вимагаєте щоб дефібрилятор мав максимальний заряд не менше 360 Дж.
Просимо видалити зазначену вимогу як дискримінаційну, та таку що обмежує конкуренцію. В підтвердження цього можете переглянути вимоги ДП «МЗУ» на аналогічні АШМД, які були затверджені відповідним наказом МОЗ, де зазначена вимога відсутня взагалі.
Є різні клінічні обґрунтування переваг і недоліків як високої, так і низької енергії розряду. Якби клініцисти однозначно вважали енергію менше 360 Дж не ефективною, то світові лідери у виробництві дефібриляторів такі як Zoll, Philips, Nihon-Kohden та інші не виготовляли б апарати з максимальною енергією 200 - 270 Дж.
Відповідь:
Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу. При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Також при формуванні технічної частини предмета закупівлі, робочою групою Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", за основу було взято наказ МОЗ від 05.06.2020 року № 1311 «Про затвердження примірного табеля оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги», де п.3 Приміток, вказано, що керівництво територіальних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф може додатково доповнювати медичними виробами, допоміжними засобами та іншим устаткуванням, в залежності від місцевих потреб. Враховуючи досвід попередніх закупівель не вважає вимогу до дефибрилятору(максимальний заряд не менше 360 Дж.) дискримінаційною, оскільки даний заряд є більш оптимальним враховуючи фізіологічні критерії пацієнтів, яким надається екстрена медична допомога, енергію менше 360 ДЖ пропонують наступні виробники дефібриляторів такі як, Mediana Co.Ltd., Корея, Physio-Control. Inc., США, Mindray Medical International Limited., КНР, тому внесення змін по даному питанню не вважається за необхідне.
Дата відповіді:
31.08.2021 16:45
Відповідь надана
уточнення вимог
Номер:
fbe6eeeb5e2d43888d54e07b65a8e88b
Дата опублікування:
27.08.2021 22:27
Опис:
Добрий день.
Ви вимагаєте щоб конструкція приймального пристрою забезпечувала положення Тренделенбурга та антитренделенбурга не гірше 14 градусів.
Просимо підтвердити, Ви маєте на увазі що сума кутів нахилу положення Тренделенбурга плюс антитренделенбург дорівнює 14 градусів, або видалити вимогу взагалі.
В протилежному випадку Ваша вимога буде розглядатися як дискримінаційна, та така що обмежує конкуренцію. В підтвердження цього можете переглянути вимоги ДП «МЗУ» на аналогічні АШМД, які були затверджені відповідним наказом МОЗ. Там ця вимога відсутня взагалі.
Також звертаємо увагу, що положення Антитренделенбурга – це положення пацієнта, коли його голова знаходиться вище рівня ніг. Те саме функціональне положення може забезпечувати і просте підняття спинки основних нош (без необхідності нахилу приймального пристрою взагалі). Регулювання спинки основних нош вже передбачено вимогами і не потребує додаткових опцій. Позиція Тренделенбурга – це положення пацієнта, коли його голова знаходиться нижче рівня ніг. Те саме функціональне положення може забезпечувати і просте підняття секції ніг основних нош (без необхідності нахилу приймального пристрою взагалі). Регулювання секції ніг основних нош на 15 градусів вже передбачено вимогами ДСТУ EN1865-1 Підпункт d) пункту 4.2.6 (якому мають відповідати основні ноші) і не потребує додаткових опцій.
Відповідь:
Добрий день. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу та повідомляє наступне: При проведенні даної закупівлі, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", керується виключно нормами чинного законодавства. Так згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» : « тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо якої, передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Також при формуванні технічної частини предмета закупівлі, робочою групою Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради", за основу було взято наказ МОЗ від 05.06.2020 року № 1311 «Про затвердження примірного табеля оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги», де п.3 Приміток, вказано, що керівництво територіальних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф може додатково доповнювати медичними виробами, допоміжними засобами та іншим устаткуванням, в залежності від місцевих потреб. Враховуючи досвід попередніх закупівель та згідно з вимог кожне з положень Тренделенбург та антитренделенбург повинна мати кут нахилу не гірше 14 градусів, враховуючи що даний приймальний пристрій входить до складу спеціалізованого автомобіля швидкої медичної допомоги типу С і не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді:
31.08.2021 16:44
Відповідь надана
уточнення щодо документів
Номер:
37476710657f4f768bbb5a15fb34a9c2
Дата опублікування:
27.08.2021 22:01
Опис:
Добрий день. Предмет закупівлі згідно з документацією визначено як: « 34110000-1 Легкові автомобілі
((НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)(За номенклатурою ДК 021:2015 34114121-3 - Автомобілі швидкої допомоги (Спеціалізовані санітарні транспортні засоби (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С)) з обладнанням). Перелік обладнання, яке має входити до комплекту зазначено в документації.
Пунктом 6 Додатку 2 передбачено, що Переможець процедури публічних закупівель (далі − Постачальник) не пізніше, ніж за десять календарних днів до дати запланованої поставки Товару зобов’язаний надати: -скани-копії оригіналів декларацій про відповідність або сертифікатів (у випадку залучення органів з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі наявності, залежно від класу медичного виробу). Просимо підтвердити, що зазначена вимога розповсюджується лише на медичні вироби (власне на АШМД і вироби, які є медичними, підлягають процедурі оцінки відповідності як медичні вироби та входять до складу АШМД).
Відповідь:
Доброго дня. Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" висловлює свою повагу, та підтверджує, що предметом закупівлі є АШМД (з медичного обладнання) який підлягає процедурі оцінки відповідності, як медичний виріб.
Дата відповіді:
31.08.2021 16:40