-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
35810000-5 Індивідуальне обмундирування
Завершена
227 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 275.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 275.00 UAH
Період уточнення:
12.08.2021 08:52 - 18.08.2021 17:00
Відповідь надана
Щодо заміщення засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Номер:
b9fcbec27410496ebf4c60a47e0ad69d
Дата опублікування:
17.08.2021 19:41
Опис:
Заміщення цієї продукції можливе. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з ними налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту. Будучи залежними від контрафактних протигазів, Ви ставите людські життя під загрозу, оскільки у відповідальний час такого типу протигази не зможуть виконати своїх прямих функцій!!
Відповідь:
Замовник буде розглядати всі пропозиції включаючи аналоги/еквіваленти які будуть запропоновано.
Дата відповіді:
18.08.2021 07:56
Відповідь надана
Щодо уточнення різьбового з'єднання протигазу
Номер:
cda6073cbf9046fe96c535d2479fddc0
Дата опублікування:
17.08.2021 19:39
Опис:
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту російської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Не конкретизуючи різьбові з'єднання складових протигазу (маски і фільтру) Ви ризикуєте отримати під час поставки товар складові якого між собою будуть мати різні різьбові з'єднання, а тому не сумісні. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Відповідь:
Тендерною документацією передбачено закупівлю комплекту протигазу з фільтром, якщо товар буде не сумісним, пошкодженим, ненадійним тощо, то Постачальник зобов'язується забрати товар та сплатити штраф 50% від суми договору за умовами тендерної документації.
Дата відповіді:
18.08.2021 07:52
Відповідь надана
Прохання уточнити різьбове з'єднання протигазу!
Номер:
21eda992165b4272a70fb6b1f3ea1787
Дата опублікування:
17.08.2021 12:05
Опис:
Шановний Замовнику, просимо не уникати питання щодо різьбового з'єднання протигазу, а все ж таки уточнити, яким скаме воно має бути, відповідно до міжнародного стандарту ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту російської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !? У тендерній документації немає жодних вимог щодо різьби, тому просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства!
Відповідь:
Саме так, немає жодних вимог щодо різьби. Замовником згідно тендерної документації передбачувано комплект маска+фільтр. Замовник розгляне всі запропоновані аналоги/еквіваленти тощо, та обов'язково зверне на це увагу при розгляданні пропозицій.
Дата відповіді:
17.08.2021 12:27
Відповідь надана
Щодо призначення протигазів
Номер:
63d55624eb4146c9a503f1696234c874
Дата опублікування:
17.08.2021 12:02
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, на даний час Ви закупляєте протигази для виробничих потреб, а протигазами для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом Ви забезпечені !?
Відповідь:
Відповідь була надана
Дата відповіді:
17.08.2021 12:06
Відповідь надана
Прохання уточнити різьбове з'єднання протигазу!
Номер:
a098381049e843c48175e1efc73971d7
Дата опублікування:
17.08.2021 11:14
Опис:
Шановний Замовнику, просимо Вас все ж таки уточнити різьбове з'єднання протигазу відповідно до якого стандарту має постачатись. Відповідно до міжнародного стандарту ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту російської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !? "Маэ бути таким, щоб до маски без зусиль приэднувався фільтр." - це не відповідь!!
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Розглядатимуться пропозиції Учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощенної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Дата відповіді:
17.08.2021 11:51
Відповідь надана
Щодо призначення протигазів
Номер:
0b2680f3457448c5a1b681de8d76649c
Дата опублікування:
17.08.2021 10:52
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, на сьогоднішній день Ваше підприємство забезпечене протигазами для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом!?
Відповідь:
Для комерційних пропозицій у тендерній документації зазначена електронна адреса.
Дата відповіді:
17.08.2021 11:24
Відповідь надана
Щодо санкцій
Номер:
1aab0f8d22cc45eeab76f80e3950c284
Дата опублікування:
17.08.2021 10:33
Опис:
Шановний замовнику, уточніть будь-ласка, з якою метою у своїй відповіді щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження, Ви згадуєте Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII та інші нормативно-правові акти України, які обмежують фінансово-господарські взаємовідносини з підприємствами та організаціями російської федерації? У наданій Вам інформації НЕМАЄ ТВЕРДЖЕННЯ, що заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» входять до переліку організацій проти яких застосовуються спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), а також уточніть будь-ласка де Ви отримали інформацію що протигази та їх комплектуючі внесені в перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з російської федерації! Читайте питання та зауваження щодо Вашої тендерної документації уважно, а НЕ КОПІЮЙТЕ з інших тендерів відповіді, які взагалі ніякого відношення не мають до суті поставленого Вам питання!!
Відповідь:
Дякуємо за турботу. Продукція буде закуплена виключно у Українських постачальників.
Дата відповіді:
17.08.2021 10:48
Відповідь надана
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Номер:
8959ec91b8e0419c8a139a039bf65442
Дата опублікування:
16.08.2021 20:30
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання протигазів має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту російської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь:
Маэ бути таким, щоб до маски без зусиль приэднувався фільтр. Фільтра, що зазначені у Тендерній документації повині легко приєднуватись до масок.
Дата відповіді:
17.08.2021 07:47
Відповідь надана
Щодо призначення протигазів
Номер:
47e623085e3a4256802d29550a452ad3
Дата опублікування:
16.08.2021 20:28
Опис:
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються виключно для виробничих потреб, чи ще й для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002р. №1200 ?
Відповідь:
виключно для виробничих потреб
Дата відповіді:
17.08.2021 07:44
Відповідь надана
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Номер:
24c52be51eb740e7a55c64287aebfef8
Дата опублікування:
16.08.2021 20:27
Опис:
Повідомляємо Вас, що за період 2014-2021 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони РФ, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства Російської Федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом Міністерства оборони Російської Федерації (ВП МО РФ) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади Російської федерації (Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО РФ), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю РФ. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади РФ (Міністерства оборони РФ), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання.
Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з Російської Федерації, яка офіційно визнана державою-агресором.
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами.
Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь:
Доброго дня.Зазначена вами інформація стосовно того, що відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII, Указу Президента України від 14.05.2020 №184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. № 1147» закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, не відповідає дійсності, оскільки зазначені вище нормативно-правові акти не містять такого формулювання. Згідно статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Рішенням Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)» від 14 травня 2020 року, введеним в дію Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» 14 травня 2020 року №184/2020, застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: 1) фізичних осіб згідно з додатком 1; 2) юридичних осіб згідно з додатком 2. Окремо слід зауважити, що такі підприємства, як: заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського» відсутні в додатку 1 та додатку 2 Рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)» від 14 травня 2020 року. Щодо Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. №1147 (Далі – Постанова). Даною Постановою заборонено до 31 грудня 2020 року (включно) ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації, за переліком згідно з додатком. При цьому, в переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації відсутні протигази або їх комплектуючи. Таким чином, у замовника відсутні підстави вносити зміни в умови оголошення в частині встановлення заборони на закупівлю товару та комплектуючих до такого товару походженням з Російської Федерації. Більше того, встановлення такої заборони не відповідатиме нормам чинного законодавства, оскільки містить ознаки обмеження конкуренції та може призвести до дискримінації учасників, що є порушенням частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.04.2020 року №114-IX). Дякуємо Вам за турботу та пильність, щодо закупівлі.
Дата відповіді:
17.08.2021 07:43