-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Роботи по об’єкту: ««Будівництво сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС» (Коригування)» (в тому числі виготовлення робочої документації (стадія «Р»), науково – дослідні та дослідно – конструкторські роботи, поставка та монтаж обладнання) [За кодом CPV ДК 021:2015 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури]
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Більш детальна інформація міститься в пункті 7 розділу І тендерної документації.
Торги не відбулися
3 842 823 792.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 300 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 300 000.00 UAH
Період уточнення:
11.08.2021 21:24 - 21.09.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо страхового забезпечення
Номер:
11f1ea64b8094af4b6a05f4c8824c881
Дата опублікування:
01.09.2021 22:12
Опис:
Відповідно до діючих Законів в Україні Тендерна документація повинна бути розроблена відповідно до норм і положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (надалі – Закон). Відповідно до Закону Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції повинен надаьти забезпечення тендерної пропозиції у формі:
• Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів.
Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки.
Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.
Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною.
або
• Страхової гарантії, виданої страховою компанією з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа).
Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Також учасник надає договір страхування, на підставі якого була видана страхова гарантія, та докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) (подаються окремими файлами). У зв’язку з чим, Просимо Замовника, враховуючи Вимоги Закону, включити відповідні коригування (уточнення, доповнення) до документації конкурсних торгів.
Відповідь:
Відповідно до статті 25 Закону України «Про Публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Тендерною документацією передбачено вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції, які зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Звертаємо Вашу увагу, що у попередній редакції Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 поняття «безумовної» та «безвідкличної» гарантії було визначено, проте інколи виникали спори щодо трактування цих понять. У чинній редакції Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 відсутні поняття «безумовна» гарантія та «безвідклична» гарантія.
На основі вищевикладеного Ваше прохання залишаємо не задоволеним
Дата відповіді:
06.09.2021 15:13
Відповідь надана
Щодо переліку нормативних посилань
Номер:
77e3a9ce8eef43008235f856f7d4e08a
Дата опублікування:
01.09.2021 21:13
Опис:
Просимо Вас надати перелік нормативних посилань, відповідно яких був розроблений основний технічних документ, а саме Технічні вимоги на виконання робіт по Об’єкту.
Відповідь:
Технічні вимоги на виконання робіт по об’єкту (Додаток 3 до тендерної документації) були розроблені відповідно до проектної документації, яка отримала позитивний експертний висновок ДП «Укрдержбудекспертизи», висновок Державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки, та затверджена в установленому законом порядку відповідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.
Дата відповіді:
06.09.2021 15:13
Відповідь надана
Щодо вимог сейсміки
Номер:
f2ab8a71bd0a47b3bd35c0c3d9165e05
Дата опублікування:
01.09.2021 21:09
Опис:
Відповідно до наданої в таблиці Додатку № 7 до ДКТ інформації до основного обладнання є вимога зі сейсмічної стійкості в 6 балів по шкалі MSK. Просимо надати роз’яснення, чому не 8 балів, адже відповідно до діючих в ДІЯРУ вимог та стандартів, що наразі діють в Україні, та які застосовуються до АЕС в Україні, обладнання, що відповідає за транспортування ядерних та радіаційних матеріалів повинно мати показник сейсмічної стійкості 8 балів по шкалі MSK
Відповідь:
Тендерний комітет з питань капітального будівництва повідомляє, що проектна документація розроблена з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини.
Наголошуємо, що проектна документація отримала позитивний експертний висновок ДП «Укрдержбудекспертизи» та висновок Державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки, згідно яких проект відповідає вимогам ЯРБ.
Звертаємо Вашу увагу, що сховище для проміжного зберігання високоактивних відходів не відноситься до АЕС.
Дата відповіді:
06.09.2021 15:13
Відповідь надана
Щодо класифікації систем та обладнання сховища у відповідності до НП
Номер:
f2c75b15470448f4a1a4a53d1b00695a
Дата опублікування:
01.09.2021 20:50
Опис:
Просимо Вас надати інформацію, у зв’язку з чим обладнання та системи сховища ОСКЛ-ВАВ класифікуються у відповідності з НП 306.4.213-2017 (Додаток № 7 до ДКТ), адже ДІЯРУ Наказом № 269 від 21.06.2019 року затвердило Вимоги безпеки під час поводження з ядерним паливом, а саме НП 306.2.221.2019. При цьому, в НП 306.2.221.2019 детально викладені вимоги до механізмів та обладнання з метою забезпечення організації та виконання основних принципів з ядерної та радіаційної безпеки, в тому числі додаткові вимоги до вантажопідіймального, транспортувального обладнання, систем автоматизації, спеціальних телевізійних радіаційно-стійких систем, та інше.
Відповідь:
Тендерний комітет з питань капітального будівництва повідомляє, що проектна документація розроблена з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини.
Наголошуємо, що проектна документація отримала позитивний експертний висновок ДП «Укрдержбудекспертизи» та висновок Державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки, згідно яких проект відповідає вимогам ЯРБ.
Звертаємо Вашу увагу, що Вимоги безпеки, які затверджені наказом ДІЯРУ від 21.06.2019 № 269, встановлюють загальні вимоги, критерії та принципи забезпечення безпеки під час поводження з ядерним паливом атомних станцій, дослідницьких ядерних реакторів, критичних та підкритичних збірок.
Дата відповіді:
06.09.2021 15:12
Відповідь надана
Підпункту 5.1.4 «Фінансовий стан учасника»» пункту 5 Розділу ІІІ
Номер:
2b9f0683e27f4c5495b06600382c426a
Дата опублікування:
01.09.2021 20:34
Опис:
Відповідно до оновленого Підпункту 5.1.4 «Фінансовий стан учасника»» пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації було викладено в наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції повинен продемонструвати міцність фінансового стану, а саме чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) рядок 2000 Звіту про фінансові результати (форма №2), який повинен становити не менш ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі з ПДВ за 2018, 2019, 2020 за кожний рік окремо.
Фінансовий стан підтверджується шляхом надання копій фінансових та бухгалтерських документів (Форма 1, Форма 2), за 2018, 2019, 2020 з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником. З метою уникнення непорозумінь під час кваліфікації нашої компанії, що має можливість виконати відповідно роботи, Просимо Вас підтвердити, Що 5 % -- це мінімальний "Бар'єр" для 2018, а потім 5 % для 2019 року та 5 % для 2020 року. Та надати інформацію, чи надавати інформацію для 2021 року?
Відповідь:
Відповідно до підпункту 5.1.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен продемонструвати міцність фінансового стану, а саме чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) рядок 2000 Звіту про фінансові результати (форма №2), який повинен становити не менш ніж 5% від очікуваної вартості закупівлі з ПДВ за 2018, 2019, 2020 за кожний рік окремо. Фінансовий стан підтверджується шляхом надання копій фінансових та бухгалтерських документів (Форма 1, Форма 2), за 2018, 2019, 2020 з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником.
Тобто, учасник повинен продемонструвати міцність фінансового стану, який повинен становити не менше 5% за кожен рік окремо (не менше 5 % за 2018 року, не менше 5% за 2019 року, не менше 5% 2020 року).
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не вимагає інформацію, щодо фінансового стану за 2021 рік.
Дата відповіді:
06.09.2021 15:12
Відповідь надана
Документи переможця об'єднання учасників
Номер:
5acdc7fd75fe41e9abb88ad8c1ae54e2
Дата опублікування:
31.08.2021 15:27
Опис:
З метою уникнення непорозумінь і неоднозначного трактування встановлених вимог тендерної документації, просимо конкретизувати від чийого імені потрібно подавати документи , що передбачені ст.17 закону України " Про публічні закупівлі", у разі перемоги в торгах учасника що є об'єднанням підприємств? Тобто чи ці документи подаються лише від цього об'єднання чи також від кожного учасника цього об'єднання?
Відповідь:
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановленими статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо
Дата відповіді:
01.09.2021 15:47
Відповідь надана
Про критерій фінансової спроможності
Номер:
d97f9916f32245a89e24a11dd2ae4e29
Дата опублікування:
31.08.2021 10:58
Опис:
Відповідно до частини 2 ст. 16 Закону України про публічні закупівлі замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 даної статті у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до П(С)БО 1. «Загальні вимоги до фінансової звітності» у звіті про фінансові результати розкривається інформація про доходи, витрати, прибутки і збитки, інший сукупний дохід та сукупний дохід підприємства за звітний період.
П(С)БО 1 визначає:
- доходи - збільшення економічних вигод у вигляді збільшення активів або зменшення зобов’язань, яке призводить до зростання власного капіталу (за винятком зростання капіталу за рахунок внесків власників);
- чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - дохід, що визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у тому числі платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
В рядку 2000 Звіту про фінансові результати відображають чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг, тобто дохід (виручку) від реалізації за вирахуванням:
- наданих знижок;
- вартості повернених раніше проданих товарів;
- непрямих податків (ПДВ, акцизного податку);
- інших податків і зборів, що сплачуються з обороту;
- доходів, які за договорами належать комітентам.
Підпунктом 5.1.3. пункту 5.1. Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен продемонструвати міцність фінансового стану, а саме мінімальний середньорічний оборот в розмірі 5% від очікуваної вартості закупівлі, розрахований як сума підтверджених платежів за поточними та/або завершеним контрактами за останні три (3) роки 2018, 2019, 2020 за кожний рік окремо.
Фінансовий стан підтверджується шляхом надання копій фінансових та бухгалтерських документів (Форма 1, Форма 2), за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*.
Зважаючи, що Замовник зазначає «…мінімальний середньорічний оборот… розрахований як сума підтверджених платежів за поточними та/або завершеним контрактами..», мається на увазі середньорічний оборот грошових коштів.
Поняття «середньорічний оборот» передбачає під собою швидкість проходження грошових коштів через різні стадії виробництва, а коефіцієнт оборотності обігових коштів показує кількість оборотів, які ці кошти здійснюють за плановий період.
Для отримання достовірних даних щодо середньорічного обороту грошових коштів (як це формулює Замовник) надаються довідки банківських установ, в яких відкрито рахунки учасника – довідки про обороти, тому не зрозуміла вимога щодо надання фінансової звітності.
Проте, як вбачається зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», при встановленні кваліфікаційного критерію фінансової спроможності для її підтвердження все ж використовується поняття обсягу річного доходу (виручки), інформація саме про який і відображається у фінансовій звітності.
Просимо Замовника усунути колізію між способом підтвердження фінансової спроможності відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, отже просимо:
- аргументовано пояснити та надати розрахунки, від яких Замовник відштовхувався, встановлюючи вимогу щодо «розміру 5% від очікуваної вартості закупівлі», а не, наприклад, 1% чи 100%?
- аргументовано пояснити, чому визначені періоди «останні три (3) роки 2018, 2019, 2020», а не, наприклад, 5 (п’ять) років, 1 (один) рік чи останній звітний період (квартал, півріччя)?
- якщо відштовхуватись відповідно до поняття доходу (виручки), як це відображено в рядку 2000 Звіту про фінансові результати (за вирахуванням ПДВ та ін.), мається на увазі очікувана вартість закупівлі за вирахуванням ПДВ чи в т.ч. ПДВ?
У разі відсутності аргументованих розрахунків Замовника встановлення конкретних числових та хронологічних показників вважатимемо за дискримінацію, а неусунення колізії між способом підтвердження фінансової спроможності відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до вимог тендерної документації як підставу визнання процедури закупівлі такої, що суперечить вимогам чинного законодавства.
Відповідь:
Тендерний комітет з питань капітального будівництва повідомляє, що найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію стосовно способу підтвердження фінансової спроможності.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Вимоги тендерної документації стосовно підтвердження фінансової спроможності встановлюються Замовником з метою перевірки Учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі, підтвердити стійкість компанії та забезпечення Учасника достатньою кількістю грошових та інших майнових активів для повного покриття всіх можливих витрат, у т. ч. виконання взятих на себе зобов’язань у разі перемоги в відкритих торгах, та мінімізує ризики Замовника
Дата відповіді:
01.09.2021 15:47
Відповідь надана
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасників-нерезидентів
Номер:
1a802211708b4f679825169feedb3fb9
Дата опублікування:
31.08.2021 09:59
Опис:
Загальні положення Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
- окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
- об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи;
Пунктом 5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії (Додаток 1):
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 5 статті 16 Закону у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається надання довідка за формами 1.3-1.4 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявністю) про наявність кваліфікованого персоналу для виконання всіх видів проєктних та будівельних робіт предмету закупівлі. Кількість персоналу має дорівнювати або перевищувати вимоги встановлені у формі 1.3-1.4 Додатку 1 до тендерної документації.
В Додатку 1 до тендерної документації зазначається, що для підтвердження інформації про наявність працівників учасник також повинен надати наступні фінансові документи:
– Додаток 4-ДФ об’єднаної звітності ПДФО та ЕСВ за попередній звітній період;
– Підтвердження отримання та реєстрації відповідної звітності фіскальними органами (квитанції Державної фіскальної служби України).
Тендерна документація містить інформацію, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Проте неподання вищевказаних документів (Додаток 4-ДФ та квитанцій) може вважатись замовником як невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником.
Зазначаємо, що при підході до встановлення критерію щодо фінансового стан учасника Замовник конкретизував: * У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
Яким чином виконати вимоги щодо підтвердження інформації про наявність працівників шляхом надання документів юридичними особами-нерезидентами (які, наприклад, не мають представництв в Україні), якщо вони не складають документи, що вимагаються Замовником на підтвердження наявності працівників?
Просимо надати відповідь на дане питання та внести відповідні зміни до тендерної документації, для уникнення дискримінації учасників.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (ів) учасник повинен надати:
1. Проєктні роботи: Довідка за Формою 1.5. за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання проєктних робіт у якості генерального проєктувальника або проєктувальника сховища, призначеного для зберігання відпрацьованого ядерного палива, або високоактивних радіоактивних відходів, або головного корпусу енергоблоків атомних електростанцій за класом наслідків (відповідальності) — СС3 (значні наслідки). У разі відсутності такого досвіду учасник закупівлі має право на правах субпідрядного договору залучити проєктну організацію, яка повинна мати досвід проєктування в якості генерального проєктувальника або проєктувальника сховища, призначеного для зберігання відпрацьованого ядерного палива, або високоактивних радіоактивних відходів, або головного корпусу енергоблоків атомних електростанцій за класом наслідків (відповідальності) — СС3 (значні наслідки). Для підтвердження інформації, вказаній в довідці за формою 1.5. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на проєктні роботи учасник повинен надати: Позитивний експертний звіт оформлений згідно постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента).
2.Будівельні роботи: Довідка за Формою 1.5. за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання будівельних робіт по новому будівництву та/або реконструкції сховища, призначеного для зберігання відпрацьованого ядерного палива або будівництво сховища, призначеного для зберігання високоактивних радіоактивних відходів або будівництво та/або реконструкції головного корпусу енергоблоків атомних електростанцій за класом наслідків (відповідальності) — СС3 (значні наслідки). Для підтвердження інформації, вказаній в довідці за формою 1.5. щодо кожного об’єкту про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на будівельні роботи у якості генерального підрядника або підрядника (субпідрядника) учасник повинен надати документи щодо прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту оформлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461*: копія сертифікату або надати посилання на такий сертифікат на офіційному веб-сайті Державної архітектурно – будівельної інспекції України в «Реєстрі дозвільних документів» та акт готовності об’єкта(ів) до експлуатації того ж об'єкту. Учасник-нерезидент, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на будівельні роботи у якості генерального підрядника або підрядника надає документи держави, де зареєстрований учасник-нерезидент та відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи.
3. Виконання пусконалагоджувальних робіт: Довідка за Формою 1.5. за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність у учасника у якості генерального підрядника або підрядника (субпідрядника) документально підтвердженого досвіду виконання пусконалагоджувальних робіт та розробки відповідних програм на обладнанні сховища, призначеного для зберігання відпрацьованого ядерного палива, або високоактивних радіоактивних відходів, або на головному корпусі енергоблоків атомних електростанцій, за класом наслідків (відповідальності) — СС3 (значні наслідки). Для підтвердження інформації, вказаній в довідці за формою 1.5. щодо кожного об’єкту про наявність документально підтвердженого досвіду виконання пусконалагоджувальних робіт та розробки програм індивідуальних та комплексних випробувань учасник повинен надати акт (документ), що підтверджує виконання пусконалагоджувальних робіт.
З підпункту 5.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вбачається, що учасник-нерезидент може підтвердити лише досвід виконання аналогічного договору щодо будівельних робіт, оскільки Замовник прямо визначає, що учасник-нерезидент, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на будівельні роботи у якості генерального підрядника або підрядника надає документи держави, де зареєстрований учасник-нерезидент та відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи, та проєктних робіт, для підтвердження виконання яких тендерною документацією визначено надання відгуку суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента.
При цьому поза увагою залишився спосіб документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасника-нерезидента щодо виконання пусконалагоджувальних робіт, що може стати підставою відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям.
Просимо надати відповідь на дане питання та внести відповідні зміни до тендерної документації, для уникнення дискримінації учасників.
Також просимо роз’яснити чи вважає Замовник ідентичними роботами для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів пусконалагоджувальні роботи та роботи з шефмонтажу?
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Для підтвердження досвіду виконання пусконалагоджувальних робіт, відповідно до тендерної документації, учасник нерезидент повинен надати акт (документ), що підтверджує виконання пусконалагоджувальних робіт. Звертаємо Вашу увагу, що обмеження країни походження акту (документу) відсутні.
Відповідно до діючих нормативних документів, шефмонтажем зветься спеціальний технічний нагляд представників заводів-постачальників устаткування або робітників спеціалізованих організацій, яким дозволено проводити шефмонтаж устаткування, за дотриманням технічних вимог і спеціальних умов при виконанні монтажних робіт, що не являється аналогічним договором пусконалагоджувальних робіт
Дата відповіді:
01.09.2021 15:46
Відповідь надана
Вихідні дані для розрахунку
Номер:
473554a0e1744087998a6b044604504e
Дата опублікування:
30.08.2021 19:09
Опис:
Просимо надати вихідні дані, необхідні для розрахунку вартості робіт, що є предметом закупівлі:
- дані щодо показників витрат, пов’язаних зі специфікою виконання робіт у зоні відчуження (зонні витрати: вартість проживання, лікувально-профілактичного харчування, отримання перепусток на транспорт та працівників, вартість дозиметричного контролю, дезактивації транспортних засобів);
- рівень заробітної плати, що застосовується для розрахунку ціни пропозиції (ліміт, встановлений замовником - для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8;
- відстань перевезення основних та допоміжних будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Інші дані, які Замовник вважає за необхідне включити до розрахунку.
Відповідь:
Тендерний комітет з питань капітального будівництва повідомляє наступне: кошторисна заробітна плата при визначенні вартості будівництва об’єктів, які споруджуються за рахунок фінансування витрат підприємства з Державного бюджету України, становить 13750,00 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва; вартість дезактивації шляховобудівельної техніки становить 2541,23 грн з урахуванням ПДВ за 1 одиницю; вартість дезактивації автокрана становить 2195,05 грн з урахуванням ПДВ за 1 одиницю; вартість дезактивації автобуса становить 1872,18 грн з урахуванням ПДВ за 1 одиницю; вартість дезактивації легкового автомобіля становить 1823,92 грн з урахуванням ПДВ за 1 одиницю; вартість дезактивації вантажного автомобіля становить 1773,95 грн з урахуванням ПДВ за 1 одиницю; вартість 3-х разового лікувально-профілактичного харчування становить 312,37 грн з урахуванням ПДВ за 1 комплекс; вартість надання послуг з доби проживання в гуртожитках ДСП «ЦППРВ» становить 136,62 грн з урахуванням ПДВ за 1 ліжко-місце. Оскільки інші послуги, які запитуються, ДСП «ЦППРВ» не надає, для отримання вартості цих послуг необхідно звертатися офіційними запитами до підприємств, які надають ці послуги. В Тендерній документації вказано місце розташування об’єкта, що дає змогу учаснику самостійно розрахувати відстані перевезення основних та допоміжних будівельних матеріалів, виробів та конструкцій
Дата відповіді:
01.09.2021 15:46
Відповідь надана
Щодо дозволу та/або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки
Номер:
5f4d932446bd4c3687fe2bbe8bb566a0
Дата опублікування:
30.08.2021 18:53
Опис:
В тендерній документації Замовник зазначає, що виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачає комплекс робіт, пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, згідно з вимогами чинних державних будівельних норм, стандартів і правил та інших нормативних документів.
Пунктом 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено обов’язковість надання копії дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази згідно вимог законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідного зразка, згідно з вимогами постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки...” (із змінами), а саме:
- роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- газополум’яні роботи;
- зварювальні роботи;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
При цьому тендерна документація передбачає обов'язковість надання учасником копії додатку до ліцензії, із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) за переліком видів робіт згідно з додатком, серед яких 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення.
До Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці також відносяться наступні роботи: зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Отже, замовнику на дотримання вимог чинного законодавства слід доповнити вимогу щодо надання учасником копії дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази згідно вимог законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, доповнивши наступним:
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Відповідь:
Тендерний комітет з питань капітального будівництва задовольняє вимогу стосовно доповнення вимоги щодо надання учасником копії дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази пунктом «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин». Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію найближчим часом
Дата відповіді:
01.09.2021 15:46