• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)

Завершена

198 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.50 UAH
Період уточнення: 10.08.2017 18:20 - 15.08.2017 19:00
Без відповіді

Гарантія

Номер: 8bf1cd2468f4448595110e4f33fec516
Дата опублікування: 14.08.2017 02:57
Опис: В вимогах до технічної специфікації персонального комп’ютера зазначена гарантія не менше 3 років. Просимо надати пояснення: 1. Чи потрібно мати власний сервісний центр в м. Вінниця, або достатньо якщо він буде знаходитись, наприклад в м. Маріуполь ? 2. Який час реакції на гарантійне звернення з відновленням працездатності 3 дні, 14 днів, один місяць, в продовж року ? 3. Гарантія на Товар (все обладнання, що входить до його комплектації) має бути надано виробником або його офіційним представником з долученням відповідного авторизованого листа до пропозиції? Чи Постачальник може перекладати відповідальність за поломки й несправності на будь-яких третіх осіб, тим самим ухилятися від гарантійного відновлення працездатності обладнання ? 4. Гарантійне обслуговування з виїздом сервісного інженеру на місце експлуатації обладнання має бути безкоштовне? Чи Покупець за власний кошт завозить товар до сервісного центру або направляє його до іншому місту у разі відсутності сервісного центру у м.Вінниця ? 5. Впродовж гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз техніки від Покупця на гарантійне обслуговування чи ремонт, а також повернення її Покупцю, має здійснюватися транспортом Постачальника чи за рахунок Покупця? 6. Заявка щодо необхідного сервісного обслуговування Товару подається Постачальнику Покупцем усно, по телефону, електронною поштою тощо ? Виконання отриманої заявки Постачальник повинен здійснювати впродовж якого часу ? 7. Постачальник повинен мати власний центр технічної підтримки з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії, яка працює в робочі дні та отримати інформацію щодо умов гарантійного обслуговування? 8. Постачальник повинен мати сервісний центр у місті Вінниці, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару? Чи Постачальник може декларативно перекинути гарантійне обслуговування третім особам, які не є стороною договору поставки та не несуть прямої відповідальності за гарантійне обслуговування? 9. Учасник має надати документальне підтвердження про те, що в нього є фахівці у сервісному центрі, які акредитовані виробником та мають відповідну кваліфікацію і повноваження (сертифікати, листи, тощо) для виконання сервісного обслуговування ? Надіємось на Ваше розуміння та просимо надати відповідь, оскільки від неї залежить формування собівартості на запропонований товар та вартість нашої пропозиції.