• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (стіл(парта) учнівський(а), стілець учнівський, відкрита шафа для зберігання засобів навчання, стіл, стілець для вчителя)

Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі : стіл(парта) учнівський(а), відповідний код ДК 021:2015 – 39160000-1 стілець учнівський, відповідний код ДК 021:2015 – 39160000-1 відкрита шафа для зберігання засобів навчання, відповідний код ДК 021:2015 – 39160000-1 стіл, відповідний код ДК 021:2015 – 39160000-1 стілець для вчителя, відповідний код ДК 021:2015 – 39160000-1

Завершена

7 525 556.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 627.78 UAH
Період уточнення: 06.08.2021 15:46 - 27.08.2021 00:00
Відповідь надана

Уточніть кількість кожного виду товару.

Номер: 81e02bb5384248da9ebdb98b87c33e76
Дата опублікування: 26.08.2021 18:44
Опис: Ви зазначили, що в тендерну документацію готуються зміни. Які саме та коли? В Учасника повинен бути час на підготовку документів, ,не порушуйте принципи публічних закупівель. У Вас в технічному завданні документації та оголошенні не співпадає загальна кількість товару? Уточніть загадьну кількість кожного виду товару .
Відповідь: Повідомляємо, що зміни до тендерної документації Замовник вносить відповідно до вимог ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. У зв’язку з чи повідомляємо, що зміни будуть внесені найближчим часом з урахуванням наведених вимог
Дата відповіді: 28.08.2021 14:41
Відповідь надана

Уточніть ,будь ласка, вимоги.

Номер: 1b5449a1da5f4be9949dceef96b80c02
Дата опублікування: 26.08.2021 18:18
Опис: Шановний замовнику згідно з вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» Ви звісно можете визначати інші вимоги до Учасника, але тим не менше вимоги мають бути чіткими та зрозумілими, має бути час на підготовку в іншому випадку вони виглядають дискримінаційними. Також в Законі зазначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами, поміж іншого: 1) добросовісна конкуренція серед учасників;3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З тендерної документації не зрозуміло яких саме документів стосується вимога в Додатку 1 в частині інші документи "В разі якщо видані документи видані не на ім’я учасника торгів то додатково учасник повинен надати лист-згоду від власника цих документів на використання їх учасником у складі своєї тендерної пропозиції...". Зазначте прозоро в тендерній документації що Ви маєте на увазі! На які документи потрібна згода власників? Перечисліть відкрито та прозоро назви документів до яких стосується ця вимога.
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що вимога про надання листа-згоди від власника документів стосується всіх документів, що надаються учасниками у складі своєї тендерної пропозиції, які видані на запит (замовлення тощо) стороннім суб’єктам господарської діяльності (висновки, протоколи тощо) на ім’я таких суб’єктів
Дата відповіді: 28.08.2021 14:40
Відповідь надана

Уточніть адреси доставки та дайте роз'ясніння до поставлених запитань.

Номер: 31fe25e76ee84bb58ab7ce11243d837e
Дата опублікування: 17.08.2021 09:49
Опис: Замовнику, Ваша інформація про працівників цікава та змістовна, але жодним чином не відноситься до Наших питань. Тому повторно звертаємося до Вас: 1. В ДСТУ 22046:2004, 16371:2016, 4414:2005, 19917:2016 визначені функціональні розміри та вимоги до визначення безпеки в тому числі і згідно з ГОСТами (11015-93; 11016-93; 1729-1:2004, 1729-2:2004, 18666-95, 14073-1:2007).Перевірка функціональних розмірів та визначення фізичної безпечності (дсту 1729-2:2004) на стійкість, міцність, довговічність, статичне навантаження (проведення "краш-тесту") поміж інших випробуваннь здійснюється перед отриманням сертифікату відповідності. Санітарні показники безпеки зазначені в ДСТУ 22046:2004, 16371:2016, 4414:2005, 19917:2016. В Висновках санітарно-епідемілогічної експертизи об'єкт експертизи перевіряється на визначення медичних критерії безпеки за показниками міграції хімічних речовин в атмосферне повітря, а не розміри та фізичні методи випробування безпеки. Чи буде відхилино тендерну пропозицію учасника якщо в висновку санітарно-епідемілогічної експертизи не буде посилання на (11015-93; 11016-93; 1729-1:2004, 1729-2:2004, 18666-95, 14073-1:2007) але буде вказано що товар для шкільних закладів відповідає ДСТУ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів" та 16371:2016, 4414:2005, 19917:2016? Просимо надати роз'яснення та уточнити зазначену інформацію в пункті 6 розділу 3 тендерної документації. 2.В інформації про банківську гарантію зазначено, що на банківську гарантію має бути накладено електронний підпис. Не зрозуміло чий електронний підпис мається на увазі. Учасника? Просимо внести змін до тендерної документації та уточнити зазначену інформацію. 3.В Додатку 1 в частині інші документи є абзац "В разі якщо видані документи видані не на ім’я учасника торгів то додатково учасник повинен надати лист-згоду від власника цих документів на використання їх учасником у складі своєї тендерної пропозиції..." з тендерної документації не зрозуміло яких саме документів стомується дана вимога. Просимо внести зміни в тендерну документацію та конкретизувати зазначену вимогу. 4.На тендерну документацію має бути накладено електронний підпис. Хто має накласти цей підпис? Який підпис ви маєте на увазі кваліфікований електронний підпис (КЕП) чи удосконалений електронний підпис (УЕП)? Просимо конкретизувати зазначену інформацію в тендерній документації. 5.В оголошені та в п. 4.3 р.1 тендерної документації зазначено що загальна кількість товару 2890 шт. А в п.6 р.3 Тендерної документації вказано 5440 шт. Так скільки вам потрібно? Зазначена невідповідність не дає можливість підготувати цінову пропозицію. Просимо внести зміни в оголошення. 6.В п. 4.3 р.1 тендерної документації зазначено, що доставка за адресами зазначеними в Додатку 4. Але в додатку 4 не зазначено в якій кількості в який заклад необхідно доставити товар, що не дає можливість підрахувати цінову пропозицію з урахуванням витрат на постачання. Просимо внести зміни в Додаток 4.
Відповідь: 1. З приводу наведеного питання повідомляємо, що технічне завдання тендерної документації розроблено відповідно до методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи». А також діючим ДСТУ, ГОСТ, а саме ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046:2002, IDT) відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93, ГОСТ 22361-95, «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». 2. Щодо банківської гарантії зазначаємо, що відповідно до п. 2 розділу ІІІ тендерної документації банківська гарантія оформлюється, в тому числі, відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». 3. З приводу накладення електронного підпису повідомляємо, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного підпису, при цьому, вид електронного підпису Учасники обирають самостійно, з урахуванням наведених нормативно-правових актів. 4. Щодо поставки кількості товару (меблів) по закладам освіти, повідомляємо що інформація про точний розподіл меблів по кожному закладу може бути надано переможцю закупівлі на стадії укладення договору про закупівлю. Також повідомляємо, що з приводу інших запитань Замовником готуються зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.08.2021 14:41
Відповідь надана

Уточніть ЛДСП чи ДСП

Номер: a725328ca0554a01ae1028ddc5e6ec02
Дата опублікування: 16.08.2021 17:28
Опис: В тендерній документації Ви зазначили, що Вам потрібна ЛДСП (технічне завдання). Висновок санітарно-епідемілогічної експертизи вам потрібен на ЛДСП, а протокол випробувань на концентрацію формальдегідів та активних радіонуклідів чомусь на ДСП. ЛДСП та ДСП це звичайно подібні, але все ж таки різні матеріали згідно з технічними умовами щодо їх виробництва. В наказі МОЗ України #1139 зазначено, що Гігієнічну оцінку полімерних та полімервмісних будівельних матеріалів, меблів здійснюють органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України та державні наукові установи гігієнічного та епідеміологічного профілю. Полімерні та полімервмісні матеріали допускаються до застосування у будівництві та виробництві меблів тільки за наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Доречні в наказі МОЗ #1139 йдеться тільки про концентрацію формальдегідів, в ньому нічого не зазначено про показники активних радіонуклідів. Надайте будьласка роз'яснення: 1. Вам справді потрібен протокол експертизи якщо в складі пропозиції надається висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал? 2. Вам протокол випробувань потрібен на ДСП чи на ЛДСП? 3. Чи Ви будете перевіряти показники активних радіонуклідів в протоколі, якщо так то з чим?
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від Учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги Замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи, що Замовник не вимагає надання зразків для перевірки відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі, Замовник скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованого товару наявністю відповідних документів для даного типу продукції. Учасник повинен надати протоколи випробування на фанеру та ДСП (ЛДСП) на концентрацію формальдегідів та активних радіонуклідів, виданий випробувальною лабораторією/випробувальним центром. Показники вмісту формальдегідів в протоколах не повинні перевищувати граничні норми зазначені у Додатку 2 до Державних санітарних норм та правил «Полімерні, полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві, виробництві меблів». Гігієнічні вимоги, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1139.
Дата відповіді: 19.08.2021 16:32
Відповідь надана

Просисм конкретизувати інформацію в тендерній документації

Номер: a4ac627519354e38a63901a9ff6ad07f
Дата опублікування: 15.08.2021 20:12
Опис: .В ДСТУ 22046:2004, 16371:2016, 4414:2005, 19917:2016 визначені функціональні розміри та вимоги до визначення безпеки в тому числі і згідно з ГОСТами (11015-93; 11016-93; 1729-1:2004, 1729-2:2004, 18666-95, 14073-1:2007).Перевірка функціональних розмірів та визначення фізичної безпечності (дсту 1729-2:2004) на стійкість, міцність, довговічність, статичне навантаження (проведення "краш-тесту") поміж інших випробуваннь здійснюється перед отриманням сертифікату відповідності. Санітарні показники безпеки зазначені в ДСТУ 22046:2004, 16371:2016, 4414:2005, 19917:2016. В Висновках санітарно-епідемілогічної експертизи об'єкт експертизи перевіряється на визначення медичних критерії безпеки за показниками міграції хімічних речовин в атмосферне повітря, а не розміри та фізичні методи випробування безпеки. Чи буде відхилино тендерну пропозицію учасника якщо в висновку санітарно-епідемілогічної експертизи не буде посилання на (11015-93; 11016-93; 1729-1:2004, 1729-2:2004, 18666-95, 14073-1:2007) але буде вказано що товар для шкільних закладів відповідає ДСТУ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів" та 16371:2016, 4414:2005, 19917:2016? Просимо надати роз'яснення та уточнити зазначену інформацію в пункті 6 розділу 3 тендерної документації. 2.В інформації про банківську гарантію зазначено, що на банківську гарантію має бути накладено електронний підпис. Не зрозуміло чий електронний підпис мається на увазі. Учасника? Просимо внести змін до тендерної документації та уточнити зазначену інформацію. 3.В Додатку 1 в частині інші документи є абзац "В разі якщо видані документи видані не на ім’я учасника торгів то додатково учасник повинен надати лист-згоду від власника цих документів на використання їх учасником у складі своєї тендерної пропозиції..." з тендерної документації не зрозуміло яких саме документів стомується дана вимога. Просимо внести зміни в тендерну документацію та конкретизувати зазначену вимогу. 4.На тендерну документацію має бути накладено електронний підпис. Хто має накласти цей підпис? Який підпис ви маєте на увазі кваліфікований електронний підпис (КЕП) чи удосконалений електронний підпис (УЕП)? Просимо конкретизувати зазначену інформацію в тендерній документації. 5.В оголошені та в п. 4.3 р.1 тендерної документації зазначено що загальна кількість товару 2890 шт. А в п.6 р.3 Тендерної документації вказано 5440 шт. Так скільки вам потрібно? Зазначена невідповідність не дає можливість підготувати цінову пропозицію. Просимо внести зміни в оголошення. 6.В п. 4.3 р.1 тендерної документації зазначено, що доставка за адресами зазначеними в Додатку 4. Але в додатку 4 не зазначено в якій кількості в який заклад необхідно доставити товар, що не дає можливість підрахувати цінову пропозицію з урахуванням витрат на постачання. Просимо внести зміни в Додаток 4.
Відповідь: З приводу наведеного питання, повідомляємо, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з передбачених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі – Закон), яким повинні відповідати учасники процедури закупівлі, при цьому спосіб підтвердження відповідності встановленим критеріям Замовник встановлює самостійно з урахуванням вимог ст. 22 Закону, що не призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Вимога щодо наявності у штаті учасника щонайменше 5 працівників та надання на таких працівників повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до «Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 (надалі Порядок 413) не є дискримінаційною та стосується всіх учасників, які виявили бажання взяти участь у процедурі. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Крім того, відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), у зв’язку з чим вимоги щодо надання документів, які обмежують конкуренцію, є такими що непередбачені для відповідних суб’єктів господарювання діючим законодавством та не можуть бути подані такими суб’єктами у складі тендерної пропозиції. Учасник у запитанні не обґрунтував неможливість прийняття у штат підприємства відповідну кількість працівників та подання повідомлення передбаченого Порядком 413 до відповідної податкової служби, з посиланням на відповідні норми діючого законодавства. Також слід звернути увагу Учасника що послуги мають надані протягом вересня-жовтня у понад 200 закладах міста та відповідно до додатку 1 тендерної документації здійснюються протягом доби з дня отримання заявки Замовника, у межах часу коли не відбувається заняття учнів у закладах та може надаватися одночасно у декількох закладах. У зв’язку з чим з метою своєчасного та належного надання послуг переможцем закупівлі встановлена вимога щодо мінімальної кількості працівників – п’яти осіб та підтвердженням наявності таких працівників відповідно до наданих повідомлень передбачених Порядком 413
Дата відповіді: 16.08.2021 16:57