-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання обладнання (у тому числі засобів захисту інформації) для створення загальнодержавної системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, у тому числі для регіональних центрів)
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).
Завершена
65 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 325 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 325 000.00 UAH
Період уточнення:
05.08.2021 17:09 - 05.09.2021 00:00
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
bc9a8818da2648bba1299e7b6c0e73b2
Дата опублікування:
26.08.2021 23:11
Опис:
Просимо звернути увагу на протиріччя в Технічному завданні (Додаток №2 до Тендерної документації). Згідно загальної вимоги Комплекс повинен бути вироблений, та поставлений як цілісна гіперкорвергентна система на базі програмно-визначеної (software-defined) архітектури, що включає в себе обчислювальні потужності, підсистему збереження даних, програмне забезпечення для управління комплексом та віртуалізації інфраструктури. Комплекс повинен складатися з вузлів, які повинні уособлювати в собі симбіоз сервера обробки та збереження даних та об’єднані в єдину систему, яка управляється програмним забезпеченням, яке включає в себе механізм віртуалізації ресурсів комплексу. Комплекс повинен підтримуватись як одне ціле, вироблятись серійно, повинен мати зареєстрований у виробника унікальний серійний номер, та мати документацію по обслуговуванню. При цьому далі у вимогах потрібна кастомізація, а саме: Гнучкість в написанні власних програм та інтеграції з бізнес-додатками ЦОВ, Модернізація існуючих сервісів та створення нових сервісів повинні відбуватись з використанням сумісних технологій, Кастомізація робочого місця оператора під вимоги бізнес-процес у прикладні програми на мобільних пристроях, соціальні мережі, Skype, Viber, WhatsApp, тощо), Інші пункти по кастомізації (чат-боти, розпізнавання мови…). Тобто у Загальних вимогах потрібно пропонувати «боксову версію», а далі в документі потрібна кастомізація, що в принципі протирічить терміну серійного виробництва. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, в Технічному завданні (Додаток №2 до Тендерної документації) визначені окремо вимоги до “Програмно-апаратний обчислювальний комплекс” та “Програмно-апаратний комплекс обробки викликів та керування інцидентами”.
Дата відповіді:
30.08.2021 17:09
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
1ce665f1f59f404bbdd18e8fe42bc9ca
Дата опублікування:
26.08.2021 23:01
Опис:
В Технічному завданні (Додаток №2 до Тендерної документації) вказана вимога до Програмно-апаратного комплексу обробки викликів та керування інцидентами: Загальні вимоги: … засоби, що забезпечують резервування та підвищують стійкість комплексу до відмови до 50000 годин MTBF та місячним SLA 99.99%. Просимо звернути увагу на недоцільність вказаної вимоги, оскільки безвідмовне функціонування 50000 годин не рекомендоване до експлуатації, при роботі SLA 99.99% неможливе виконання технічних робіт (https://uptime.is/99.99) Зробити обслуговування такого комплексу в такий короткий час не можливо, щоб забезпечити місячний SLA 99,99% - 4 хвилини 22с. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації або видалити вказану вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням потреб та специфіки роботи підприємства.
Дата відповіді:
30.08.2021 17:05
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
ced5eb6a763e4f659e15061882a98f3d
Дата опублікування:
26.08.2021 22:53
Опис:
В Технічному завданні (Додаток №2 до Тендерної документації) вказана вимога до Програмно-апаратного комплексу обробки викликів та керування інцидентами: Функціональні вимоги до IP-телефонії: … Продуктивність системи вихідного обдзвону (в спробах встановлення з'єднань в секунду) не повинна обмежуватися продуктивністю телефонної станції і повинна масштабуватися не менше ніж до 30 спроб викликів в секунду (30 CPS) без зміни апаратної платформи запропонованого рішення. Просимо звернути увагу на неможливість згенерувати дзвінків більше пропускної здатності каналів зв’язку та можливостей АТС. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації або видалити вказану вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, більшість виробників контакт-центрів, наприклад, Avaya, Genesys, Cisco, реалізують архітектуру, при якій система автоматичного вихідного обздвону встановлена front-end (окремо та перед АТС). При цьому вона має окремі телефонні з’єднання (IP або ISDN) з ТМЗК, та використовує АТС лише для переключення на агентів і, ні у якому разі, не при здійсненні автоматичного вихідного обздвону. У іншому випадку вона буде створювати надмірне навантаження на АТС, що негативно відобразиться на комплексі в цілому.
Дата відповіді:
30.08.2021 17:04
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
6c1ec9f3058a4968a1e0ef7dd79dd6ed
Дата опублікування:
26.08.2021 22:36
Опис:
В Технічному завданні (Додаток №2 до Тендерної документації) вказана вимога до Програмно-апаратного комплексу обробки викликів та керування інцидентами: Програмно-технічний комплекс повинно включати: … - система отримання місцеположення абонентів, що використовують смартфони на базі операційних систем iOS, Android. Просимо звернути увагу, що місцеположення абонентів визначається мобільним провайдером, а не операційною системою пристрою користувача. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації або видалити вказану вимогу.
Відповідь:
Доброго дня. Шановний учасник, операційні системи мобільних пристроїв, зокрема iOS та Android, володіють функціоналом визначення та передачі місцезнаходження абонента. Даний функціонал реалізується, наприклад, у технологіях Android Emergency Location Service (ELS) та iOS Emergency SOS та реалізуються безпосередньо компаніями Google та Apple.
Дата відповіді:
30.08.2021 17:04
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
cd76e9e2ac904471a845ec21d8ef94bd
Дата опублікування:
26.08.2021 22:31
Опис:
В Технічному завданні (Додаток №2 до Тендерної документації) вказана вимога до Програмно-апаратного комплексу обробки викликів та керування інцидентами: При виході з ладу одного з серверів управління з'єднаннями, голосові з'єднання, встановлені між пристроями системи, не обриваються. Підтримується як централізоване, так і географічно розподілене розміщення серверів управління. Просимо звернути увагу на неможливість перенаправлення сесії при миттєвому вимкненні сервера. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації або видалити вказану вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, сервери управління з’єднаннями не приймають участі безпосередньо у обробці голосових з’єднань. Це типова поведінка систем на базі IP телефонії. Тобто, при виході із ладу сервера управління з’єднаннями, самі з’єднання, що були встановлені, наприклад, між голосовим шлюзом та телефоном не перервуться.
Дата відповіді:
30.08.2021 17:02
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
df59b2f47eaf48d18ce012be44e10bc0
Дата опублікування:
26.08.2021 22:24
Опис:
В Технічному завданні (Додаток №2 до Тендерної документації) вказана вимога до Програмно-апаратного комплексу обробки викликів та керування інцидентами, а саме: … Проектні рішення щодо створення Системи повинні передбачати заходи та процедури з експлуатації, які узгоджуються з вимогами Правил охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 26.03.2010 року № 65. Просимо звернути увагу, що вказаний наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики N 207 від 14.02.2018 року та вимагаємо внести зміни до Тендерної документації або видалити вказану вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учасник, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.08.2021 17:01
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
507263653435442585309b0958e2a71f
Дата опублікування:
25.08.2021 15:26
Опис:
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення (визначити) які повинні бути значення MINIMUM RETENTION PERIOD та MAXIMUM RETENTION PERIOD, зазначені у п 17. Технічних вимог до предмета закупівлі «Система збереження даних» (Додаток 2 до ТД).
Відповідь:
Шановний Учасник! Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням потреб та специфіки роботи підприємства.
Виробники систем збереження даних надають можливість користувачам та адміністраторам самостійно визначити політики збереження інформації. В залежності від потреб користувача та/або вимог законодавства до строків зберігання інформації, політика збереження даних у виробників систем збереження даних може приймати значення від, принаймні, декількох години до десятків років. Такі налаштування притаманні, зокрема, але не обмежуючись, наступним виробникам систем збереження даних: NetApp, 3PAR, DELL, Lenovo, Scality, Pure, тощо.
Виходячи з зазначеного, Замовником визначені вимоги до наявності підтримки зазначених технологій. Запропоноване Учасником рішення буде задовольняти вимогам технічної документації у разі підтримки зазначених технологій санкціонованого захисту інформації.
Дата відповіді:
26.08.2021 14:26
Відповідь надана
Просимо пояснити
Номер:
d0de63fb19a946209f48dabee59b5f22
Дата опублікування:
11.08.2021 18:00
Опис:
1. Відповідно до технічних вимог (Додаток№2) в розділі «Мережевий екран – 2 шт.» пункт 1, Замовник висуває вимогу: «Простір, який займається у серверній шафі: не більше 1U, блоків живлення – 1».
Просимо пояснити, чому для інших компонентів рішення висувається вимога:
- Програмно-апаратний обчислювальний комплекс: Блоки живлення системи повинні бути продубльовані в схемі 1+1
- Мережевий комутатор (тип №4): блоків живлення – 2 (два)
- Мережевий комутатор (тип №1): блоків живлення – 2 (два)
- Мережевий комутатор (тип №2): блоків живлення – 2 (два)
- Мережевий комутатор (тип №3): блоків живлення – 2 (два)
- Мережевий комутатор (тип №4): блоків живлення – 2 (два)
- Система збереження даних: Резервування блоків живлення на вузлах по схемі не гірше N+1
- Шлюз підключення до телефонної мережі загального користування – 2 шт. (вимоги до електроживлення не висуваються взагалі)
На наш погляд, така вимога до мережевого екрану та шлюзу підключення до ТМЗК, створює єдину точку відмови для зовнішніх каналів комунікації, що ставить під загрозу безперебійну роботу загальнодержавної системи екстреної допомоги населенню. Просимо внести відповідні зміни до технічних вимог.
2. Просимо пояснити, що саме є предметом закупівлі: «Програмно-апаратний комплекс обробки викликів та керування інцидентами – 1 шт.» чи як вказано в Загальних вимогах «Програмно-технічний комплекс»?
З урахуванням того, що «Програмно-технічний комплекс» - це сукупність технічного обладнання, програмного забезпечення та організаційних заходів. Організаційні заходи, - це сфера відповідальності Замовника, та не може бути виконана Постачальником. Просимо виправити невідповідність.
3. В розділі «Програмно-апаратний комплекс обробки викликів та керування інцидентами – 1 шт.», Пункт 14: «Вимоги до надійності: Система повинна мати надійність, що забезпечує цілодобову роботу користувачів і оперативне відновлення працездатності при збоях. В експлуатації Системи повинні бути передбачені технологічні перерви у неробочий час, …»
Просимо пояснити, Система повинна працювати цілодобово, чи має робочий та неробочий час?
4. В розділі «Програмно-апаратний комплекс обробки викликів та керування інцидентами – 1 шт.», Пункт 14: «Вимоги до інтерфейсу користувача системи запису: Система запису повинна мати інтерфейс користувача російською (і англійською) мовою.».
В цьому ж розділі: «Вимоги до адміністрування та управління доступом до системи запису: Система запису повинна мати інтерфейс адміністратора російською (і англійською) мовою.»
В цьому ж розділі: «Вимоги до інфраструктурного програмного забезпечення системи запису: … Разом з системою запису повинні надаватися керівництва користувача російською мовою…»
В цьому ж розділі: «Вимоги до технічної підтримки: Технічна підтримка виробника повинна здійснюватися російською та англійською мовами…»
Просимо пояснити, чому Замовник вимагає саме російську мову у вказаних вимогах? Для кого вона призначається в українській загальнодержавній системі екстреної допомоги населенню?
Відповідь:
Шановний Учасник! 1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням потреб та специфіки роботи підприємства.
У разі якщо Учасник запропонує технічне рішення, характеристики якого будуть не гірші ніж ті, що визначені технічними вимогами, таке рішення буде задовольняти технічним вимогам.
2. Предметом закупівлі є Машини для обробки даних (апаратна частина) (придбання обладнання (у тому числі засобів захисту інформації) для створення загальнодержавної системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, у тому числі для регіональних центрів), вимоги до яких визначені Додатком №2. 3. Компонент управління інцидентами Програмно-апаратного комплексу обробки викликів та керування інцидентами повинен мати надійність, що забезпечує цілодобову роботу користувачів і оперативне відновлення працездатності при збоях. В разі необхідності проведення, наприклад, профілактичних робіт або оновлення версій програмного забезпечення, має існувати можливість визначення технологічних перерв. 4.Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.08.2021 15:49
Відповідь надана
Щодо наявного досвіду виконання договору
Номер:
7810432fc07e473389aebd9e8acd0b0d
Дата опублікування:
10.08.2021 15:21
Опис:
У тендерній документації на закупівлю UA-2021-08-05-013178-a одним із кваліфікаційних критеріїв Замовником встановлено наявність досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому, аналогічним є договір на товари за кодом ДК 30210000-4.
Ми маємо намір взяти участь у закупівлі UA-2021-08-05-013178-a.
У товариства наявний досвід виконання договору, в рамках якого здійснено поставку та налаштування машин для обробки даних (апаратна частина) у тому числі засобів захисту інформації. Проте за кодом ДК 30210000-4 предмет договору відрізняється. А саме: при наданні послуги з побудови комплексної системи захисту інформації ІТС Замовника з комплектуванням засобів захисту інформації код за ДК 021:2015:72590000-7 Професійні послуги у комп'ютерній сфері серед іншого нами було здійснено поставку та налаштування: Міжмережевого екрану Cisco ASA 5508-Х - 1 шт., Мережевого комутатора Cisco Catalyst 3650 24 Port - 1 шт., Мережевого комутатора Cisco Catalyst 2960L 24 port GigE - 1 шт.
Чи відповідає наш досвід за вказаних вище обставин кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів?
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до додатку 3 до Тендерної документації договори будуть кваліфікуватися, як аналогічні, які були закуплені за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Дата відповіді:
10.08.2021 15:46