• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали)

Торги не відбулися

1 070 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 350.00 UAH
Період уточнення: 04.08.2021 13:49 - 10.08.2021 00:00
Відповідь надана

запит щодо позицій №8, №9

Номер: 95a57089ae4d4217b58cfd5fe66b91fb
Дата опублікування: 09.08.2021 12:53
Опис: Просимо виділити в окремий лот позиції №8 та №9, так як дані пов'язки є ексклюзивними і не мають аналогів. Дані позиції є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників , та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчення предмету закупівлі.
Відповідь: Тендерним комітетом комунального підприємства "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" розглянуто Ваш запит стосовно процедури закупівлі код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (перев’язувальні матеріали). Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднена для загального доступу та потенційних учасників Тендерна документація. Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, які повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти, відповідно до його потреб. Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Зважаючи на вищевикладене, виділення позиції №8 та №9 в окремий лот, вважаємо не доцільним.
Дата відповіді: 10.08.2021 15:09