-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги, пов’язані зі збиранням та транспортуванням сільськогосподарської продукції
Для виконання наукових і господарських цілей
Торги не відбулися
341 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 709.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 709.00 UAH
Період уточнення:
04.08.2021 10:52 - 10.08.2021 00:00
Відповідь надана
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та додатків до тендерної документації
Номер:
3509eccbd5b44c218cd2b6aa8b5fad99
Дата опублікування:
09.08.2021 14:58
Опис:
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернення до замовника Інституту рису Національної академії аграрних наук України, код ЄДПРОУ 00858757 з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру з приводу закупівлі послуг код за ДК 021:2015 – 77100000-1 – Послуги у сфері сільського господарства (послуги, пов’язані зі збиранням та транспортуванням сільськогосподарської продукції), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-04-002560-b
В порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
У відповідності до статті 5 Закону, замовник проводить закупівлі за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Замовник!
В порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації та внести зміни до неї.
Частиною 4 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
1. Додаток 2 до тендерної документації замовника.
- Пунктом 3 Додатку 2 вимагається надання аналогічного договору за один з таких періодів 2018-2019.
Вимагаємо внести зміни щодо обмеження періоду, оскільки учасник, який має досвід виконання таких договорів у 2020-2021 роках не зможе прийняти участь у закупівлі.
- Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації замовника вимагається надання сертифікату походження товару, декларацію про походження товару, сертифікату про регіональне найменування товару для підтвердження країни походження товару, що є предметом закупівлі.
Вимагаємо внести зміни та видалити дану вимогу, оскільки предметом закупівлі є Послуги, а не Товар.
2. Додаток 5 до тендерної документації – технічна специфікація.
З умов технічної специфікації не зрозуміла послуга «Транспортування зерна на тік господарства». Питання: якого господарства? Яка віддаленість дослідного поля замовника від току так званого умовного господарства.
Для обрахунку ціни послуги, просимо вказати відстань від дослідного поля замовника до току так званого умовного господарства та внести зміни в тендерну документацію: Додаток №5 Технічна специфікація, Додаток №1 Форма тендерної пропозиції, Додаток №4 Договір, а саме: Специфікація до договору.
Чи планується окремо проводити збирання та транспортування рису по сортам, оскільки для кожного сорту повинна бути окрема операція задля уникнення змішування сортів насіння, також транспортування окремих сортів насіння, це вимагає додаткових операцій: зачистка бункерів комбайнів, зачистка кузовів вантажних автомобілів від кожного окремо взятого сорту. Ці додаткові операції можуть призвести до додаткових витрат. Просимо надати роз’яснення яким чиним це враховувати учаснику при підготовці тендерної пропозиції?
Не зазначено послуга вагової по зважуванню зерна рису та сої, що надходитиме з поля, а також окремо зважування по сортам? Як це враховувати у підготовці тендерної пропозиції? Просимо надати роз’яснення.
3. Додаток 4 до тендерної документації Проект Договору
Оскільки зазначені в проекті основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з Учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. (Примітка до договору)
Тому вимагаємо внести зміни в проект договору про закупівлю, більш детально конкретизувати його умови:
Розділ 2
п.2.1 Доповнити: «Замовник повинен контролювати хід виконання послуг щоденно зі складанням відповідного Акту. Який підписується обома сторонами».
п.2.2 Яким чином буде визначатися погіршення якості послуг? І за яким «своїм» вибором Замовник має право зменшити ціну договору?
Цей пункт підлягає виключенню.
Розділ 3
п.3.6. Слова «пакування, страхування» виключити. Оскільки предметом договору є послуги, які пакуванню і страхуванню не підлягають.
Розділ 4
п.4.1 Слово «Продавця» замінити на «Виконавця»
Щодо розрахунків за надані послуги. Роз’ясніть якими коштами бюджетними чи зі спеціального фонду буде проведено розрахунок і яка сума фінансування передбачена на дану закупівлю і чи ці надходження вже є на реєстраційному рахунку Замовника? Які гарантії для Виконавця щодо отримання оплати у разі не отримання бюджетного призначення Замовником протягом 30 календарних днів з дати підписання актів виконаних робіт?
п.4.7. Не зрозуміло куди здійснюється транспортування (доставка) товару (якого товару?) врахована в п.2.1 проекту договору? Оскільки п.2.1 не містить такої інформації? Надайте роз’яснення.
Розділ 6 Права та обов’язки Замовника
6.1 доповнити словами: «з вказанням дати надання послуг за 10 днів до початку надання послуг або надати графік замовлення з врахуванням повної завантаженості роботи.
6.2 «в межах фінансування» - не зрозуміло, а якщо такого фінансування не буде, то яким чином будуть проведені розрахунки за надані послуги?
Перед оголошенням тендеру Замовник повинен розуміти на які закупівлі у нього є фінансування, а вже потім оголошувати процедури тендерів та укладати договори за якими він буде розраховуватися.
Доповнити пунктом:
6.1.4 При невчасному розрахунку Замовник зобов’язаний оплатити Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми боргу за кожен день про строчки, а також відшкодувати всі збитки, яких зазнав Виконавець внаслідок невиконання Замовником умов цього Договору.
Розділ 7 Права та обов’язки Виконавця
7.4. Доповнити словами: «У разі не сплати Замовником коштів згідно цього Договору, Виконавець має право припинити виконання робіт за цим договором на час затримки розрахунків або розірвати договір в односторонньому порядку та вимагати відшкодувати збитки Замовником»
Додати п. 7.6: У разі не виконання зобов’язань Замовником, Виконавець має право припинити виконання будь-яких робіт (послуг).
Розділ 8 Відповідальність сторін
п.8.2 видалити, оскільки відповідальність обох сторін викладена у п. 8.1, а права і обов’язки сторін за цим договором викладені у розділах 6,7 цього договору.
Або доповнити п.8.3 При невчасному розрахунку Замовник зобов’язаний оплатити Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми боргу за кожен день про строчки, а також відшкодувати всі збитки, яких зазнав Виконавець внаслідок невиконання Замовником умов цього Договору.
Розділ 11 Інші умови
п.11.4 викласти з урахуванням частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у новій редакції з урахуванням усіх останніх змін, оскільки стаття 36, на яку посилається замовник, не є актуальною щодо істотних умов договору (норма Закону у старій редакції).
Договір необхідно доповнити Розділом: «Форс-мажорні обставини, обставини непереборної сили».
Відповідь:
Відповіді на питання по закупівлі послуг на збирання та транспортування сільськогосподарської продукції:
1. Пункт питань:
- інформація не дійсна – в тендерні документації стоїть 2019-2020 р;
- пункт 6 дод. 2 видалено з тендерної документації.
2. Пункт питань:
- транспортування зерна здійснюється на тік ДПДГ Інституту рису;
- відстань від дослідного поля до току не перевищує 10 км;
- вносити зміни в тендерну документацію щодо відстані в додаток 1 не будемо. Даємо лише пояснення (не більше 10 км до току);
- так, планується проводити збирання та транспортування по сортам, і це вимагає додаткових операцій. Але витрати на дані маніпуляції не є суттєвими і входять в ціну послуги.
3. Пункт питань:
Договір лишається незмінним. За таким проектом договору інститут працює декілька років.
- Розрахунок за поставлені послуги буде проводитись коштами спеціального фонду. Ми завжди розраховуємося вчасно;
- зерно (товар) необхідно транспортувати до 10 км.;
- вартість закупівлі береться з річного плану, який заздалегідь затверджується.
Договір лишається незмінним. Якщо Вас не влаштовують наші вимоги – будь-ласка не приймайте в них участі.
Дата відповіді:
10.08.2021 14:14