• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт стрілочного переводу № 19 на станції Славгород Південний».

Виконання робіт починається протягом 3-х робочих днів та закінчується протягом 60 календарних днів з дати направлення письмової рознарядки Замовником, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт. Для контрагентів-платників ПДВ, – Замовник здійснює оплату за виконані роботи по факту виконання робіт на підставі підписаних сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на 45-й банківський день від дати підписання сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації.

Завершена

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період уточнення: 04.08.2021 10:01 - 16.08.2021 09:00
Відповідь надана

Якість послуг з проєктування

Номер: d4e7655c8d5c49fda682b652bb7e66d5
Дата опублікування: 13.08.2021 16:09
Опис: З метою надання більш якісних послуг у сфері проєктування вважаємо запотрібне додати до тендерної документації наступні критерії кваліфікації Учасників: • довідка про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та ліцензійного програмного забезпечення для виконання графічної, ілюстративної, текстової (AutoCAD або аналог), та кошторисної частин (АВК5 або аналог) вишукувальних, проектних та інших робіт. Для підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення надати скановані копії оригіналу ліцензії; • Для підтвердження ефективного використання матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових в процесі виконання роботи надати: - копію діючого Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» стосовно діяльності у сфері виконання вишукувальних та проектних робіт. - копію діючого Атестата НААУ про акредитацію, що засвідчує компетентність органу сертифікації, що видав сертифікат; • Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності юридичної особи. • Наявність власного геодезичного обладнання та засобів вимірювальної техніки, які застосовуються під час обстеження об`єктів і повинні забезпечувати визначення фізико-механічних характеристик конструкційних матеріалів і конструкційних елементів неруйнівним методом випробувань в поєднанні з механічним та акустичним методами. Засоби вимірювальної техніки повинні відповідати вимогам Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам (наявність Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 00122005 «Система керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» разом з додатками - обов`язкова).
Відповідь: Дякуємо за пропозицію, але замовник всі критерії кваліфікації, що вважав за необхідне включити до Оголошення спрощеної закупівлі, вже включив.
Дата відповіді: 13.08.2021 16:19
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: 8fa991ac2af343598d32f55b93e61857
Дата опублікування: 10.08.2021 14:11
Опис: Просимо дати роз’яснення до Додатку 3 Проєкту договору. У п.1.4 зазначено, організатором та платником експертизи є Замовник. З тексту договору не зрозуміло у який термін Замовник замовляє експертизу (укладає договір з експертною організацією) та здійснює оплату. Яку відповідальність несе Замовник у разі не укладання договору з експертною організацією? Чи буде здійснена оплата за проектно-кошторисну документацію Виконавцю у випадку не укладання договору з експертною організацією? Чи має право Виконавець самостійно укласти договір з експертною організацією у випадку не укладання договору Замовником? Просимо внести зміни до Проєкту договору, чітко визначити термін укладання договору Замовника з експертною організацією та дії Виконавця у випадку, якщо Замовник не укладає договір з експертною організацією, тому що підписання акта виконаних робіт пов’язано з отриманням позитивного висновку експертної організації.
Відповідь: п.2 Додатку 3 Оголошення спрощеної закупівлі - "Вартість робіт і порядок розрахунків.", не ставить оплату виконавцю в залежність від отримання замовником висновку експертної організації. Тому виконавець отримає кошти у відповідності п.2.2 Додатку 3 Оголошення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 10.08.2021 16:11
Відповідь надана

проєкт договору

Номер: 667dd93842684727a9fbbdbe7a63cea5
Дата опублікування: 06.08.2021 12:35
Опис: Вимагаємо внести зміни до проекту договору – Додаток 3 Вимог до предмету закупівлі. Відповідно до п.2.2 договору «Розрахунки за виконані роботи здійснюється Замовником ….. на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.» «Якщо Виконавець не зареєстрував ….. незалежно від причин такої не реєстрації…. строк для оплати за отримані Замовником послуги починає свій перебіг з дня реєстрації Виконавцем податкової накладної….» «Виконавець» не платник ПДВ не має можливості виконати вимоги цього пункту договору згідно чинного законодавства України. Тому не зрозуміло, протягом якого строку буде здійснена оплата за цим договором, тому що Замовник не має права здійснювати оплату без реєстрації податкової накладної.
Відповідь: Готуються зміни до Додатку 3 оголошення спрещеної закупівлі, та найближчим часом зміни будуть оприлюднені.
Дата відповіді: 06.08.2021 17:37