• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт стрілочного переводу № 197 парку «Б» на станції Запоріжжя Ліве»

Виконання робіт починається протягом 3-х робочих днів та закінчується протягом 60 календарних днів з дати направлення письмової рознарядки Замовником, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт. Для контрагентів-платників ПДВ, – Замовник здійснює оплату за виконані роботи по факту виконання робіт на підставі підписаних сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на 45-й банківський день від дати підписання сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації.

Завершена

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період уточнення: 03.08.2021 16:53 - 13.08.2021 09:00
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: b54bbbd2b3d24345b8ae91f296b0928e
Дата опублікування: 10.08.2021 14:10
Опис: Просимо дати роз’яснення до Додатку 3 Проєкту договору. У п.1.4 зазначено, організатором та платником експертизи є Замовник. З тексту договору не зрозуміло у який термін Замовник замовляє експертизу (укладає договір з експертною організацією) та здійснює оплату. Яку відповідальність несе Замовник у разі не укладання договору з експертною організацією? Чи буде здійснена оплата за проектно-кошторисну документацію Виконавцю у випадку не укладання договору з експертною організацією? Чи має право Виконавець самостійно укласти договір з експертною організацією у випадку не укладання договору Замовником? Просимо внести зміни до Проєкту договору, чітко визначити термін укладання договору Замовника з експертною організацією та дії Виконавця у випадку, якщо Замовник не укладає договір з експертною організацією, тому що підписання акта виконаних робіт пов’язано з отриманням позитивного висновку експертної організації.
Відповідь: п.2 Додатку 3 Оголошення спрощеної закупівлі - "Вартість робіт і порядок розрахунків.", не ставить оплату виконавцю в залежність від отримання замовником висновку експертної організації. Тому виконавець отримає кошти у відповідності п.2.2 Додатку 3 Оголошення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 10.08.2021 16:16
Відповідь надана

проєкт договору, дискримінація учасників

Номер: 2895d64ea355462290178408f382e590
Дата опублікування: 05.08.2021 16:09
Опис: Виходячи з вашої відповіді – «Згідно частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі». У Додатку 3 – Проєкт договору п.2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» повинна вноситися ціна з урахуванням ПДВ, у п.2.2 зазначено, що Замовник здійснює оплату тільки після реєстрації податкової накладної. Неплатник ПДВ не має право реєструвати податкові накладні, що є порушенням умов договору та оплата за роботи не повинна здійснювати взагалі, згідно умов договору п.2.2. Якщо переможцем стає учасник - не платник ПДВ, то його тендерна пропозиція не буде відповідати змісту Договору (п.п. 2.1 та 2.2), що буде порушенням вищезазначеного Закону України. Також п.2.2 є дискримінаційним для учасника – не платника ПДВ, тому що він не може його виконати.
Відповідь: Готуються зміни до Додатка 3 оголошення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 06.08.2021 18:44
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 06cbb7112be54a04a8cf7889094a7a04
Дата опублікування: 04.08.2021 13:49
Опис: п.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційним для учасників платників ПДВ, тому що цінова пропозиція учасника – платника ПДВ є завідома більшою на 20% ніж учасника не платника ПДВ. Єдиним критерієм для оцінки пропозиції є ціна, згідно п.10 Оголошення, тому переможцем буде визначений учасник не платник ПДВ, що є дискримінацією учасника закупівлі. Цей пункт суперечить вимогам п.1.4, п.2 та п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно тендерної документації при різниці цінових пропозицій до 20%, система визначає переможцем учасника-неплатника ПДВ, але цінова пропозиція учасника-платника ПДВ є нижчою, економічно вигідною, якщо розглядати суму без ПДВ. Отже це суперечить п.1.2 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/ спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме усунути дискримінаційні вимоги та порушення законодавства України. Для надання рівних прав учасників закупівлі пропонуємо внести зміни у п.7 Оголошення, а саме: Видалити речення - Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі без урахування ПДВ. Та замінити його на наступні вимоги: У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції - вартість з ПДВ (20%). При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону. Ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника не платника ПДВ за результатами проведеного аукціону без урахування ПДВ.
Відповідь: Згідно частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.» Ваша пропозиція щодо внесення змін до оголошення спрощеної закупівлі суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", та є дискримінаційною до учасників не платників ПДВ, Оголошення спрощеної закупівлі в теперішній редакції повністю відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі в частині не дискримінації учасників.
Дата відповіді: 05.08.2021 15:24