ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт стрілочного переводу № 11 на станції Новоолексіївка».
Виконання робіт починається протягом 3-х робочих днів та закінчується протягом 60 календарних днів з дати направлення письмової рознарядки Замовником, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт. Для контрагентів-платників ПДВ, – Замовник здійснює оплату за виконані роботи по факту виконання робіт на підставі підписаних сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на 45-й банківський день від дати підписання сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації.
Завершена
132 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період уточнення:03.08.2021 16:39 - 13.08.2021 09:00
Відповідь надана
проєкт договору Додаток 3
Номер:ab8ef4a528f64212ac26566d02d3d61b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:06.08.2021 12:32
Опис:Вимагаємо внести зміни до проекту договору – Додаток 3 Вимог до предмету закупівлі.
Відповідно до п.2.2 договору «Розрахунки за виконані роботи здійснюється Замовником ….. на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.» «Якщо Виконавець не зареєстрував ….. незалежно від причин такої не реєстрації…. строк для оплати за отримані Замовником послуги починає свій перебіг з дня реєстрації Виконавцем податкової накладної….»
«Виконавець» не платник ПДВ не має можливості виконати вимоги цього пункту договору згідно чинного законодавства України. Тому не зрозуміло, протягом якого строку буде здійснена оплата за цим договором, тому що Замовник не має права здійснювати оплату без реєстрації податкової накладної.
Відповідь:До Додатку 3 оголошення спрощеної закупівлі готуються зміни
Дата відповіді:06.08.2021 19:00
Відповідь надана
проект договору
Номер:3bb5605162354d73b9259ca58fb4d20b
Пов'язаний елемент:Номенклатура Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт стрілочного переводу № 11 на станції Новоолексіївка».
Дата опублікування:04.08.2021 14:15
Опис:Прошу усунути недоліки у проекті договору (Додаток 3 тендерної документації).
1.
У п.1.4 договору зазначено: Організацію проведення і оплату експертизи здійснює Замовник. Виконавець забезпечує технічне супроводження для розгляду проєктно-кошторисної документації експертною організацією, усуває за власний рахунок зауваження, а за необхідності доопрацьовує проєктну документацію для отримання позитивного висновку експертизи.
А у п. 4.4.3 договору зазначено: Передати Замовнику проектно-кошторисну документацію, розроблену відповідно до вимог державних стандартів та разом з нею позитивний експертний висновок проектно-кошторисної документації від експертної організації (оригінал).
Виконавець не має можливості виконати вимоги п.4.4.3, а саме передати оригінал позитивного висновку, тому що він не є Замовником експертизи. Тільки Замовнику експертизи видається оригінал позитивного висновку.
2.
У проекті договору відсутні дані:
- період проходження експертизи та термін, у який Замовник зобов’язаний укласти договір з експертною організацією та його оплатити;
- відповідальність Замовника за не укладання договору з експертною організацією.
Від дати укладання договору з експертною організацією залежить термін отримання позитивного висновку.
3.
У проекті договору не визначено умови підписання акту виконаних робіт: після виконання проектно-вишукувальних робіт та розробки проектно-кошторисної документації чи після отримання позитивного висновку державної експертизи.
Відповідь:Дякую за звернення. Відповідні зміни будуть внесені до Додатку №3 Оголошення спрощеної закупівлі.