• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання та виготовлення підручників та книг

Код за ДК 021:2015 - 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (придбання та виготовлення підручників та книг):

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період уточнення: 28.07.2017 12:45 - 04.08.2017 12:42
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 157f4f84ec6748f4aae83b8d4cea7d94
Дата опублікування: 03.08.2017 10:30
Опис: Документацією передбачено надання переможцем : Оригінал або нотаріально завірена копія довідки, виданої уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності не знятої або не погашеної судимості. Довідка повинна бути видана не раніше дати опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі. Доводимо до Вашого відома, що довідка ДПІ має термін дії - 10 календарних днів з моменту видачі. Просимо роз'яснити: переможець може надати довідку, термін дії якої давно закінчився, але головне, щоб вона була видана не раніше дати опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі? Чи все-таки переможець має надати довідку, яка дійсна на момент подання?
Відповідь: Відповідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Переможець повинен надати: 1. Документ(-и), який підтверджує, що: фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, а саме: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки, виданої уповноваженим органом, що підтверджує факт відсутності не знятої або не погашеної судимості. Довідка повинна бути видана не раніше дати опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі. 2. Документ, який підтверджує, що учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), а саме: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби України. Довідка повинна бути чинною на дату її надання Замовнику. Таким чином: Дата видачі довідки виданої Уповноваженим органом по першому пункту повинна бути не раніше дати опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі. По другому пункту: дата видачі довідки виданої відповідним органом Державної фіскальної служби України повинна бути чинною на дату її надання Замовнику. Орган Державної фіскальної служби України не видає довідки про те що, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку
Дата відповіді: 04.08.2017 19:19
Відповідь надана

Запитання

Номер: a8062b4e3ed541e7af98563f45ce7c96
Дата опублікування: 02.08.2017 17:59
Опис: Просимо роз'яснити, що замовник вважає аналогічним договором: 1. Договір про надання послуг, пов'язаних з друком? 2. Чи договір на придбання та виготовлення підручників та книг? 3. Чи договір на виготовлення та поставку книг? 4. Чи договір на виготовлення та поставку будь-якої поліграфічної продукції? Просимо зазначити конкретно?
Відповідь: Відповідь: Відповідно до частин першої та другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII, від 25.12.2015 (надалі за текстом Закон) - Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, Законом не передбачено переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. В той же час Законом не встановлено і критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір». Замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі такого критерію, як наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а також вправі визначити межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення закупівель. У даному випадку межі критерію визначені, як договір, що є аналогічним за предметом закупівлі. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі, а саме, в межах якого Учасником було надано послуги , пов’язані з друком (придбання та виготовлення підручників та книг) - за кодом СРV за ДК 021:2015 79820000-8.
Дата відповіді: 04.08.2017 19:18
Відповідь надана

Запитання

Номер: f37f0b3c157f4cd498e802e4f0483bbe
Дата опублікування: 02.08.2017 17:57
Опис: Просимо вказати чи буде підставою для відхилення пропозиції учасника, надання, на виконання вимог п.3 Додатку 3 до Тендерної документації, договору, предмет якого відрізняється за назвою (наприклад: книги друковані, або друкарські послуги) від предмету закупівлі, проте за договором виготовлялась аналогічна продукція?.
Відповідь: НЕ буде підставою для відхилення , за умови, що предмет закупівлі в договорі буде аналогічним предмету закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмету закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454.
Дата відповіді: 04.08.2017 19:17
Відповідь надана

Запитання

Номер: f92e6a51008f44e39ea441511ea86119
Дата опублікування: 02.08.2017 17:52
Опис: В Документації зазначено, що форма надання довідки про досвід - довільна. Просимо вказати для чого замовником у складі тендерної документації (пункт 3.2. Додатку 2) надано зразок таблиці для написання довідки про досвід? Учасник має надати довідку про досвід на виконання вимог п.3.1. Додатку 2 в даній формі? Чи ця таблиця має бути заповнена додатково до довідки про досвід? Чи щось інше? Просимо зазначити конкретно!
Відповідь: Учасник повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) за період з 2014 по теперішній час, але пункти які зазначені в таблиці повинні бути відображені в довідці. Якщо учасник вибере такий варіант подачі документу, то додатково таблицю надавати не потрібно.
Дата відповіді: 04.08.2017 19:17
Відповідь надана

Запитання

Номер: 79a6fcdfbb73447495eda92d1f0d408f
Дата опублікування: 02.08.2017 17:49
Опис: Згідно п. 3.2. Документації: "Учасник повинен підтвердити інформацію, зазначену у довідці, надавши у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати копію цього договору(-ів), та документи, що підтверджують виконання договору згідно його умов у повному обсязі, зокрема актів наданих послуг за підписом обома сторонами договору та видатковими накладними про передачу тиражу готової продукції" Доводимо до відома замовника, що не у всіх договорах документальним підтвердженням виконання договору є обидва документа, а саме: видаткова накладна та акт приймання-передачі продукції. Іноді, сторони в договорі передбачають підписання та передачу разом з продукцією лише одного з вищеназваних документів. Просимо вказати, чи буде підставою для відхилення пропозиції учасника, надання учасником лише видаткової накладної, або лише акту прийому-передачі на виконання даного пункту документації, якщо умовами договору (наданого учасником на підтвердження наявності досвіду) передбачено лише один із зазначених документів?
Відповідь: Згідно п. 3.2. Документації: "Учасник повинен підтвердити інформацію, зазначену у довідці, надавши у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують виконання, указаного ним договору(-ів), а саме надати копію цього договору(-ів), та документи, що підтверджують виконання договору, ЗОКРЕМА актів наданих послуг за підписом обома сторонами договору та видатковими накладними про передачу тиражу готової продукції". Таким чином, перелік документів, що вимагається тендерною документацією на підтвердження виконання договору не є вичерпним. Учасники можуть для підтвердження виконання договору надавати документи, які засвідчують виконання, наданого ними договору(-ів) згідно його умов.
Дата відповіді: 04.08.2017 19:16
Відповідь надана

Запитання

Номер: 02c29c1c843b4adeaf632b28b7e8b5f4
Дата опублікування: 02.08.2017 17:43
Опис: Доброго дня! На виконання вимог замовника "щодо підтвердження інформації указаної в довідці Учасник повинен надати документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками, та копії дипломів (або інших освітніх документів) для підтвердження кваліфікації працівників", просимо роз'яснити: чи достатньо на виконання даного пункту надати наказ про призначення на посаду працівника як підтвердження трудових відносин з учасником?
Відповідь: Запис про прийняття працівника на роботу згідно з п. 2.4 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58, повинен бути внесений роботодавцем до трудової книжки працівника не пізніше, ніж у тижневий строк з дня видання відповідного наказу та точно відповідати його тексту. Таким чином, запис у трудовій книжці є завершальним етапом оформлення працівника на роботу і підтвердження трудових відносин із ним.
Дата відповіді: 04.08.2017 19:15
Відповідь надана

Запитання

Номер: d72bbdc3fc05433198066a4445389bc3
Дата опублікування: 02.08.2017 17:41
Опис: Доброго дня! На виконання вимог замовника "щодо підтвердження інформації указаної в довідці Учасник повинен надати документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками, та копії дипломів (або інших освітніх документів) для підтвердження кваліфікації працівників", просимо розяснити: якщо підтвердженням є трудова книжка - необхідно надавати весь документи (з першої по 64 сторінку), чи достатньо надати першу сторінку з інформацію про працівника та сторінку з інформацію про працевлаштування на підприємстві учасника (не скануючи сторінки про працевлаштування на інших підприємствах та пусті сторінки)? Чи надання документу неповністю буде підставою для відхилення?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження трудових відносин Учасник, зокрема повинен надати ДОКУМЕНТИ, що підтверджують трудові відносини з працівниками. Таким чином, документація не передбачає надання витягів чи частини документу.
Дата відповіді: 04.08.2017 19:14
Відповідь надана

Запитання

Номер: 0c2e9c8e04304c26b40426fec702c024
Дата опублікування: 02.08.2017 17:34
Опис: Доброго дня! Просимо роз'яснити: 1.яке обладнання має на увазі замовник під лінією термообробки: термобіндер? чи ламінатор? чи щось інше? Просимо зазначити конкретно? 2 . Просимо зазначити спосіб кріплення блоку до обкладинки по кожній позиції (скоби, нитки, термобіндер)?
Відповідь: 1. Відповідно до ч 1.1., п.1, Додатку 2 до Тендерної документації Наявність обладнання та матеріально- технічної бази, «Учасник повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору, а саме: - наявність поліграфічної бази (комплексу для прямого експонування аналогових цифрових офсетних пластин СТР; лінії термообробки;…» ТОБТО лінію термообробки, яка є в НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА 2. Спосіб кріплення Брошур – термобіндер. Спосіб кріплення блоку Книг зазначено в кожній позиції Додатку 3 до Тендерної документації. В розумінні Замовника спосіб кріплення блоку до обкладинки визначається технологами підприємства- учасників.
Дата відповіді: 04.08.2017 19:12