• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (центральні процесорні пристрої для персональних комп’ютерів)

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 03.08.2021 16:27 - 24.08.2021 00:00
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: bbd49a52078943e99eb71970d771aac5
Дата опублікування: 12.08.2021 10:30
Опис: Шановний замовнику, в Додатку № 3 до Тендерної документації вказані розміри корпусу центрального процесорного пристрою для персональних комп’ютерів, а саме: не більше 179 x 183 x 35 mm. Розуміючи те, що характеристики, вказані в технічних вимогах, відповідають корпоративній політиці організації, необхідним функціям та наявному обладнанню з урахуванням вимог до вільного робочого простору, просимо надати відповідь на питання: Чи буде порушенням вимог проведення закупівлі та наскільки критично буде обмежений вільний робочий простір Замовника (користувача обладнання), якщо один із граничних розмірів запропонованого Учасником закупівлі обладнання буде більшим на 1 мм від вказаних у тендерній документації розмірів 179 x 183 x 35 mm?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація на придбання обладнання ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (центральні процесорні пристрої для персональних комп’ютерів) розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 13.08.2021 14:30
Відповідь надана

Тема 1

Номер: 3d6d05e61610435182ab0d905d04c2aa
Дата опублікування: 05.08.2021 11:43
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Вимоги до програмного забезпечення чітко визначені в п 1.11 технічних вимог, в якому повинно бути предвстановлене ПЗ - ДОС або аналог. Вимога щодо надання листа авторизації Учасника від виробника товару, в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником відповідно, а також назву та модель запропонованого товару (далі – авторизаційний лист), - ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дані вимоги та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Так, виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів, і авторизаційний лист ніяким чином не впливає на добросовісність їх виконання. Проте, авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує Учасник. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.Також, лист авторизації підтверджує дійсність гарантійних зобов’язань і наявність сервісної підтримки офіційної сервісної мережі в Україні протягом усього гарантійного строку, для продуктів компанії в Україні, які будуть запропоновані Переможцем в рамках зазначеної Процедури закупівлі, а товар, який пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.Звертаємо Вашу увагу на те, що не зазначена конкретна торгова марка або виробник, тому вимога авторизаційного листа також в даній закупівлі не є дискримінаційною вимогою, а лише дає Замовнику отримати якісний та безпечний товар. Також, на підтвердження недискримінаційності даної вимоги,звертаємо вашу увагу на рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067- р/пк-пз від 01.10.2018; № 10459-р/пк-пз від 10.10.2018; № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405- р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018 Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 09.08.2021 13:20