-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015 (CPV) 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання» (персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук, телевізор з кронштейном та кабелем HDMI, струменевий багатофункціональний пристрій з кабелем USB та додатковим комплектом оригінальних чорнил)
Завершена
933 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 330.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 330.00 UAH
Період уточнення:
03.08.2021 15:26 - 09.08.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація учасників, які використовують транспортні послуги
Номер:
d0856c57f94c48f8a6db7ff83414a894
Дата опублікування:
05.08.2021 12:41
Опис:
Шановний Замовнику! У своїй відповіді щодо транспортних послуг Ви, власне, не надали відповіді. Яким чином Учаснику, який для доставки товару використовує транспортні послуги, вказати Вам у довідці (наголошую!) довільної форми марку, номерний знак та вантажопідйомності транспортного засобу, якщо вони не можуть бути відомі заздалегідь. Прошу Вас не порушувати принципи публічних закупівель та прибрати відповідні дискримінаційні вимоги (щодо вказання в довідці марки, номерного знаку та вантажопідйомності ТЗ) з ТД.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків.
Дата відповіді:
10.08.2021 15:40
Відповідь надана
Щодо документів якості на УСІ МАТЕРІАЛИ, а не на ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
99d9cad555694da5b212f82c9d9ac6e3
Дата опублікування:
05.08.2021 12:40
Опис:
Шановний Замовнику! У своїй відповіді щодо документів на матеріали Ви зазначаєте, що "жоден з перелічених документів не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки вони наявні у більшості виробників. Отримання перелічених документів не обмежено/заборонено Законодавством України. Будь-хто з потенційних учасників може отримати перелічені документи", тобто самі підтверджуєте дискримінаційність вказаної у ТД вимоги! Вкотре звертаю Вашу увагу, що такі документи наявні у виробників (при чому не у всіх!), і вони не зобов'язані надавати їх на вимогу покупців, тобто Ваших потенційних учасників закупівлі (комерційна таємниця та/або відсутність у ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ ВИМОГИ НАДАВАТИ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ЯКОСТІ НА МАТЕРІАЛИ, А НЕ НА ГОТОВИЙ ВИРІБ). Наголошую, що документи щодо якості надаються на весь товар, а не на його комплектуючі. Поясніть, будь ласка, навіщо Вам скановані копії cанітарно-епідеміологічних висновків та/або сертифікатів відповідності на УСІ МАТЕРІАЛИ, з яких будуть виготовлені запропоновані учасниками Товари (тобто на складові частини товару, який має використовуватись в цілому). Ви розумієте, що формулювання "усі матеріали" включає в себе болти, гаєчки, кабелі і навіть клей, якщо він був застосований при виробництві? Прописуючи ТД у такій редакції Ви: 1) штучно обмежуєте коло учасників лише ДЕЯКИМИ виробниками, 2) дискримінуєте учасників, які не являються виробниками. Прошу Вас ще раз розглянути це запитання та внести відповідні зміни у ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. В Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
10.08.2021 15:39
Відповідь надана
Online перевірка статусу ремонту
Номер:
5ddd886bf56e412eb7d86950873dffba
Дата опублікування:
04.08.2021 15:46
Опис:
Світлано Ярославівно! П. 3 Додатку №4 до ТД Вами "з метою підтвердження відповідності предмету закупівлі, який Учасник пропонує поставити за Договором, вимогам цієї документації" Ви вимагаєте надання Учасником довідки про сервісне обслуговування та час відновлення працездатності або заміна несправних блоків із посиланням на online перевірку статусу ремонту. Прошу обґрунтувати яким чином online перевірка статусу ремонту має підтвердити відповідність предмету закупівлі вимогам ТД, беручи до уваги те, що ця вимога вказана Вами у технічній специфікації. Звертаю Вашу увагу, що таким формулюванням ТД Ви обмежуєте можливість участі у закупівлі Учасників, які дотримуються вимог укладеного Договору щодо тривалості гарантійного обслуговування та, у разі потреби, повідомляють стан/статус ремонту по телефону чи за допомогою електронної пошти. Зважаючи на одночасне вказання в довідці про сервісне обслуговування контактних телефонів, адреси сайту, електронної пошти сервісного центру, прошу Вас дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених Законом України "Про публічні закупівлі" (у тому числі принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них) та внести до ТД зміни, які б надавали змогу прийняти участь у закупівлі добросовісним Учасникам, що не мають online перевірки статусу ремонту, а повідомляють статус ремонту за допомогою засобів зв'язку. Щиро дякую.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! До тендерної документації, а саме в п.3 Додатку №4 по суті вашого питання внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
05.08.2021 17:09
Відповідь надана
Аналогічні договори Прозорро
Номер:
f3273c7fd3c747f98329dd8b649058a4
Дата опублікування:
04.08.2021 12:35
Опис:
Зважаючи на принципи здійснення закупівель, зазначені у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, прошу Вас обґрунтувати п. 3.1. та 3.2. Додатку №1 до ТД, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору саме щодо договорів, укладених через електронну систему закупівель «Прозорро» (Ви вимагаєте вказання Учасниками у відповідній довідці номерів закупівель в електронній системі закупівель «Прозорро», а також надання ними звіту про виконання договору про закупівлю, оприлюдненого в електронний системі «Прозоро»), або внести відповідні зміни до ТД. Наголошую, що вказана вище редакція ТД обмежує можливість прийняти Участь у закупівлі багатьом потенційним Учасникам, які мають підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що укладений не за результатами тендеру та/або звіт про виконання договору про закупівлю щодо якого Замовником наразі не оприлюднений, хоча договір вже належним чином виконаний.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Звертаємо Вашу увагу також на те, що відповідно до ст.19 Закону України "Про публічні закупівлі": "Звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся". Тобто якщо договір укладений через електронну систему закупівель «Прозорро» і він виконаний належним чином, звіт формується автоматично електронною системою закупівель. Нагадуємо також, що неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків.
Дата відповіді:
05.08.2021 10:09
Відповідь надана
Транспортні послуги (довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази)
Номер:
ebd588165e1f4883babccfd75113c111
Дата опублікування:
04.08.2021 11:41
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку №1 до ТД, Ви вимагаєте в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказати інформацію щодо наявності в Учасника рухомого складу із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності. Звертаю Вашу увагу, що у разі використання Учасниками послуг з доставки вантажів (на підставі відповідних договорів), такі Учасники не можуть заздалегідь знати марку, номерні знаки та вантажопідйомність транспорту, який буде у майбутньому надано транспортною компанією (у разі перемоги у закупівлі та виникнення необхідності доставки вантажу). Таким чином, такі потенційні Учасники не зможуть належним чином виконати зазначену вище умову тендерної документації. Наголошую, що викладаючи ТД у вказаній вище редакції, Ви обмежуєте можливість участі у даній закупівлі Учасникам, що користуються транспортними послугами, а також порушуєте принцип здійснення закупівель, закріплений у Закон України "Про публічні закупівлі", а саме - принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Зважаючи на наведене вище, прошу внести відповідні зміни до ТД. Дякую за увагу та розуміння.
Відповідь:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що в Тендерній документації не вказано, що доставка товару має здійснюватись транспортом Учасника. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку №1 до ТД вимагається наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка підтверджується Довідкою у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника, що дозволить останньому, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо постачання товару згідно предмету закупівлі та забезпечення гарантійних зобов’язань. В довідці обов’язково зазначається перелік наявного обладнання та матеріально-технічної бази, рухомого складу (із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності), підстави використання або залучення, термін експлуатації, відомості про технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, наявну кількість та місцезнаходження. До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або залучення обладнання та матеріально-технічної бази (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування або інші документи).
Дата відповіді:
05.08.2021 10:08
Відповідь надана
Документи щодо якості на матеріали
Номер:
76c8ff2a2ec640508b5cbf8116b3fa51
Дата опублікування:
04.08.2021 11:19
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно ч. 5 розділу ІІІ ТД: "Якість матеріалів, з яких виготовлено запропоновані Товари, підтверджується, зокрема шляхом подання у складі тендерної пропозиції сканованих копій cанітарно-епідеміологічних висновків та/або сертифікатів відповідності на усі матеріали, з яких будуть виготовлені запропоновані учасниками Товари". Звертаю Вашу увагу, що не всі Учасники закупівель є безпосередньо виробниками товару (!), тобто не всі вони мають перелічені вище документи, що підтверджують якість матеріалів, а не готових виробів (які, власне, і являються предметом закупівлі). Наголошую, що згідно умов Вашої ж ТД та проєкту Договору, Учасники/Переможець відповідатимуть перед Вами за належну якість предмету закупівлі в цілому. Викладаючи ч. 5 розділу ІІІ ТД у вказаній вище редакції, Ви свідомо порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), у тому числі такі принципи здійснення закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них, зокрема, але не виключно, дискримінуючи Учасників, які не являються виробниками товару та не мають доступу до відповідних документів, і, відповідно, не матимуть можливості прийняти участь у Вашій закупівлі. Наголошуємо, що Ви купуєте готовий товар, а не комплектуючі/матеріали, у зв'язку з чим вимагаємо привести ТД у відповідності до вимог Закону.
Відповідь:
Шановний Учасник! Розглянувши порушене Вами питання повідомляємо про наступне.
Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Окрім цього, виходячи з норм частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Отже, учасник повинен надати діючі документи, що відповідають законодавству та вимогам тендерної документації.
Таким чином, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам та/або відповідної якості, Замовником встановлені вимоги надання підтверджуючих документів. Звертаємо Вашу увагу на те, що жоден з перелічених документів не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки вони наявні у більшості виробників. Отримання перелічених документів не обмежено/заборонено Законодавством України. Будь-хто з потенційних учасників може отримати перелічені документи.
Дата відповіді:
05.08.2021 10:07