• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом)

Великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом)

Завершена

21 785 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108 925.00 UAH
Період уточнення: 25.05.2017 15:26 - 16.06.2017 16:00
Відповідь надана

Тендерна документація Додаток 1

Номер: 7ef67c507b0147738e2ff668e5a13a6d
Дата опублікування: 15.06.2017 13:46
Опис: Тендерну форму "Пропозиція" (Додаток 1) завантажувати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації чи після перевірки документів і допуску до аукціону?
Відповідь: Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) надати згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Тендерної документації, а саме: «Учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону або тендерна пропозиція якого допущена Системою автоматично до кваліфікації, зобов’язаний протягом одного робочого дня з дати проведення аукціону або з дати автоматичного допущення системою до кваліфікації надіслати на електронну адресу Замовника в Системі скановану копію заповненої та підписаної тендерної форми «Пропозиція» з відповідним додатком згідно Додатку 1 до тендерної документації.» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) тендерна форма «Пропозиція» (Додаток 1) завантажується разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою. Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону. З урахуванням вищезазначеного, Учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну.
Дата відповіді: 15.06.2017 13:48
Відповідь надана

Додаток 1 Тендерна форма "ПРОПОЗИЦІЯ"

Номер: 3ed80affca1e4569b9e5491ab5937390
Дата опублікування: 07.06.2017 15:29
Опис: Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) завантажувати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації чи після перевірки документів і допуску до аукціону ???
Відповідь: 2. Відповідь на питання : Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) завантажувати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації чи після перевірки документів і допуску до аукціону ? Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" ( Додаток 1 ) потрібно надати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації.
Дата відповіді: 08.06.2017 09:07
Відповідь надана

Розширення технічних умов до предмету закупівлі

Номер: 28a816556c78496196c86803f2585567
Дата опублікування: 30.05.2017 11:14
Опис: Просимо розглянути можливість розширення техничної вимоги до предмету закупівлі а саме розділ «Технічні параметри»: пункт 2.3 компонування - "кабіна за двигуном" на "кабіна за двигуном або над двигуном" так як цей параметр дискримінує інших виробників великовантажних автотранспортних засобів
Відповідь: Дочірнє підприємство "Київське обласне дорожнє управління" ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" надає розширену відповідь на поставлене вами питання щодо розширення технічної вимоги. 1. Компонування самоскида в у варіанті "кабіна за двигуном" полегшує доступ до двигуна, особливо в зимовий період. КДМ використовується саме в зимовий період. 2. По вісях: компоновка "кабіна за двигуном" сприяє оптимальному розподілу маси автомобіля без перевантаження передньої вісі автомобіля. З огляду на наявність відвалу це важливий фактор. 3. Велика пасивна безпека - що, в поєднанні з жорсткою рамою і великим об'ємом незминаємого "життєвого простору", практично виключає смертельні випадки при аваріях-зіткненнях з перешкодами. Дуже важливий фактор для самоскидів які експлуатуються в зимовий період, під час зозчищення доріг від снігу та криги. 4. Менша втомлюваність оператора. Водій самоскида з компоновкою "кабіна за двигуном" відчуває істотно менші вертикальні навантаження і удари, ніж водій автомобіля з компоновкою "кабіна над двигуном" розташованого безпосередьо над передньою віссю. На підставі викладеного, вважаємо, що цей параметр не дискримінує інших виробників, так як виробників самоскидів з компановкою "кабіна за двигуном" є багато.
Дата відповіді: 31.05.2017 15:00