• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт стрілочного переводу № 22 на станції Пришиб».

Виконання робіт починається протягом 3-х робочих днів та закінчується протягом 60 календарних днів з дати направлення письмової рознарядки Замовником, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт. Для контрагентів-платників ПДВ, – Замовник здійснює оплату за виконані роботи по факту виконання робіт на підставі підписаних сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на 45-й банківський день від дати підписання сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації.

Завершена

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період уточнення: 03.08.2021 13:39 - 13.08.2021 09:00
Відповідь надана

проєкт договору - дискримінація учасників

Номер: 9beca5af3b8f420a8550c5eed5f11693
Дата опублікування: 05.08.2021 16:03
Опис: Виходячи з вашої відповіді – «Згідно частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі». У Додатку 3 – Проєкт договору п.2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» повинна вноситися ціна з урахуванням ПДВ, у п.2.2 зазначено, що Замовник здійснює оплату тільки після реєстрації податкової накладної. Неплатник ПДВ не має право реєструвати податкові накладні, що є порушенням умов договору та оплата за роботи не повинна здійснювати взагалі, згідно умов договору п.2.2. Якщо переможцем стає учасник - не платник ПДВ, то його тендерна пропозиція не буде відповідати змісту Договору (п.п. 2.1 та 2.2), що буде порушенням вищезазначеного Закону України. Також п.2.2 є дискримінаційним для учасника – не платника ПДВ, тому що він не може його виконати.
Відповідь: Готуються зміни дл Додатку 3 оголошення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 06.08.2021 19:29
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 1aae236b22d5493db81effd417f869ee
Дата опублікування: 05.08.2021 13:06
Опис: п.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційним для учасників платників ПДВ, тому що цінова пропозиція учасника – платника ПДВ є завідома більшою на 20% ніж учасника не платника ПДВ. Єдиним критерієм для оцінки пропозиції є ціна, згідно п.10 Оголошення, тому переможцем буде визначений учасник не платник ПДВ, що є дискримінацією учасника закупівлі. Цей пункт суперечить вимогам п.1.4, п.2 та п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно тендерної документації при різниці цінових пропозицій до 20%, система визначає переможцем учасника-неплатника ПДВ, але цінова пропозиція учасника-платника ПДВ є нижчою, економічно вигідною, якщо розглядати суму без ПДВ. Отже це суперечить п.1.2 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме усунути дискримінаційні вимоги та порушення законодавства України. Для надання рівних прав учасників закупівлі пропонуємо внести зміни у п.7 Оголошення, а саме: Видалити речення - Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі без урахування ПДВ. Та замінити його на наступні вимоги: У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції - вартість з ПДВ (20%). При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону. Ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника не платника ПДВ за результатами проведеного аукціону без урахування ПДВ.
Відповідь: Згідно частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.» Ваша пропозиція щодо внесення змін до оголошення спрощеної закупівлі суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", та є дискримінаційною до учасників не платників ПДВ, Оголошення спрощеної закупівлі в теперішній редакції повністю відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", у тому числі в частині не дискримінації учасників.
Дата відповіді: 05.08.2021 15:23