-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Крупи та борошно пшеничне (код ДК 021:2015 – 15610000 – 7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
Поставка товару – повинна відбуватися дрібнооптовими партіями по заявкам закладів освіти Замовника відповідно до графіку постачання. Також, існує необхідність виконання термінових заявок Замовника на невелику кількість товару. Згоду на виконання даної вимоги кожен учасник спрощеної закупівлі підтверджує гарантійним листом у довільній формі.
Торги не відбулися
25 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 126.60 UAH
Період уточнення:
03.08.2021 11:22 - 09.08.2021 00:00
Без відповіді
Зміни в Додатку 6
Номер:
03efd7ba61d84e0d91fe8b744a292f13
Дата опублікування:
06.08.2021 09:45
Опис:
Шановний замовник .Як Ви зазначаєте усі заклади "знаходяться в сусідніх населених пунктах". Візміть мапу Божедарівської ОТГ та заміряйте відстань до кожного окремого закладу освіти. Окремо пропишить відстань в додатку №6 ,щоб всім було зрозуміло скільки кілометрів до кожного учбового закладу. .Дякую за співпрацю.
Відповідь надана
З 7-до 9 годин
Номер:
f2de779935464e60b91cf0f881e621c8
Дата опублікування:
05.08.2021 11:04
Опис:
Поясніть як за чотири години попасти в 15 закладів освіти та ще в кожному треба спілкуватись та давати по десять образців.Це дуже схоже на прописані дії під окремого учасника.
Відповідь:
Доброго дня! Як Ви висловилися «попасти в 15 закладів освіти за чотири години» цілком можливо. Якщо Ви звернули увагу на Додаток № 6 до оголошення даної закупівлі там зазначені адресі закладів освіти. Усі заклади освіти розташовані на території Божедарівської ОТГ в сусідніх населених пунктах, а в деяких селах знаходяться одразу по два заклади освіти, у тому числі на суміжних земельних ділянках.
Також повідомляємо Вам, що до переліку закладів освіти Замовника внесено зміни, а саме вилучено 3 заклади освіти в зв’язку з їх ліквідацією. Тому постачання пробної партії товарі необхідно буде здійснити лише до 12-ти закладів освіти.
Дата відповіді:
06.08.2021 09:06
Відповідь надана
Пробна партія
Номер:
5902c8040b084b21912715a346ef3f6f
Дата опублікування:
04.08.2021 15:18
Опис:
Шановний Замовник..Поясніть ,будь ласка,фразу "пробна партія від 0,1 до 0,25 кг "Як потрібно давати,якщо пачка крупи від 0,8 до 1,00 кг запечатана.Чи будуть працівники закладів освіти приймати від 0,1 до 0,25 кг насипом чи будуть требовати запечатану упаковку. Пробна партія складе 10 наим. по 0,25 кг умн на 15=37,5 кг це приблизно 500 грн плюс бензин.Може е сєнс прийняти пробну партію в районо чи десь в одному закладі,так як постачальник гарантує якість товару згідно договору поставки.Обясніть детально як треба зробити в кожному окремому учбовому закладі щоб не тіряти багато часу на прийом пробної партії ,тому що закладів багато а часу дуже обмаль.Поясніть,будь ласка,як це робить ваш постійний постачальник ФОП Степанов ,щоб і другі постачальники могли з ним вести доброякісну конкуренцію
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник! Розглянувши Ваше запитання надаємо свої роз’яснення, але заздалегідь приносимо свої вибачення якщо деякі відповіді не будуть чітко відповідати на ваші запитання, в зв’язку з тим, що Ваші питання не всі коректні та не дуже грамотно складені. Наша відповідь складена з урахування того,як ми зрозуміли зміст Ваших питань. Звертаємо Вашу увагу на те, що дана закупівля проводиться відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначаються інформація про предмет закупівлі та перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В оголошенні про проведення даної закупівлі Замовником визначена вимога щодо постачання пробної партії товару з метою визначення та підтвердження Учасником своєї спроможності щодо своєчасного та безперебійного постачання продуктів харчування до закладів освіти Замовника у подальшому під час здійснення планових поставок продуктів харчування впродовж 2021 року саме у дні тижня та час, які зазначені у даному графіку та згідно маршруту постачання, а також можливості оцінювання якості зразків продуктів харчування, які поставить Учасник у якості пробної партії та перевірки супровідних документів.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що постачання пробної партії не передбачає безоплатну передачу повної запечатаної пачки кожного виду крупи вагою від 0,8 до 1,00 кг кожному окремому закладу освіти. Працівники закладів ознайомлені з даними умовами, попереджені про процедуру отримання пробної партії продуктів харчування та без проблем приймуть як Ви вимовились «насипом».
Стосовно витрат учасників пов’язаних з участю у закупівлі та виконання вимог Замовника, законодавством не передбачено вжиття заходів Замовником щодо оптимізації або зменшення таких витрат.
Щодо постачання пробної партії за адресою Замовника, то даний варіант взагалі не розглядається з технічних причин. В посадові обов’язки фахівців Замовника не входить визначення якості та перевірка супровідних документів при постачання продуктів харчування.
Ви просили детально роз’яснити Вам «як треба зробити в кожному окремому учбовому закладі щоб не тіряти багато часу на прийом пробної партії,тому що закладів багато а часу дуже обмаль». Це питання вирішувати Вам потрібно самостійно враховуючи власні можливості та потужності. Ще раз повторимо, що вимога щодо постачання пробної партії товару з метою визначення та підтвердження Учасником своєї спроможності щодо своєчасного та безперебійного постачання продуктів харчування до закладів освіти Замовника у подальшому під час здійснення планових поставок продуктів харчування впродовж 2021 року саме у дні тижня та час, які зазначені у даному графіку та згідно маршруту постачання. Тобто, якщо у Вас виникають труднощі щодо виконання поставки пробної партії товарів, та як Ви плануєте встигати здійснювати постачання продуктів харчування після укладання договору. Відповідати на це питання Вам не потрібно, відповіддю буде виконання Вами вимог Замовника щодо постачання пробної партії товарів.Додатково пропонуємо Вам повторно ознайомитися з вимогами до Учасник, пропозиція якого за результатами проведеного аукціону має найнижчу ціну, в яких зазначено протягом 2-х робочих днів у час зазначений у графіку поставок.
Також Ви просили пояснити «як це робить ваш постійний постачальник ФОП Степанов». Поясняємо – це питання не за адресою та не має відношення до вимог до учасників, які планують прийняти участь у даній закупівлі. Але у якості поради пропонуємо Вам особисто звернутися ФОПСтепанов та отримати відповідь безпосередньо від виконавця таких вимог в інших закупівлях на продукти харчування.
Дата відповіді:
05.08.2021 15:49