• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт спортивного залу лі. «І», Табаківського закладу загальної середньої освіти у с. Табаки вул. Гагаріна, 74, Болградської міської територіальної громади Болградського району Одеської області), Номенклатурна позиція «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»

Завершена

784 443.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 922.22 UAH
Період уточнення: 02.08.2021 20:18 - 06.08.2021 20:23
Відповідь надана

Щодо ISO 9001

Номер: 0a26df013ebe49a68c9fa96c859326da
Дата опублікування: 06.08.2021 14:47
Опис: Доброго дня. Відповідно до тендерної документації учасники повинні подати копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який має дійсний та діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності, що є предметом закупівлі. Відповідно до п.а. ч 1. розділу "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ ISO 9001:2015, цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й підзаконні вимоги. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі не є послуга чи товар, а РОБОТИ. Таким чином, вимога щодо подання у складі пропозиції ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є незаконною та такою, що не відповідає вимогам законодавства. На якій підставі ви зазначили данну вимогу у тендерній документації? вимагаємо внести зміни та усунути невідповідність. У разі ігнорування питання та вимоги, будемо вимушені звернутися до Держаудитслужби з метою проведення моніторингу закупівлі на відповідність вимогам законодавства України та контролю за добросовісністю замовника
Відповідь: Щодо встановлення вимог надання сертифікату ISO повідомляємо, що частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, Закон не містить визначення поняття дискримінація. А тому, як замовники, так і учасники за пошуком цього визначення звертаються до відповідних джерел. Для Замовника цієї закупівлі, таким джерелом серед інших, є численна та незмінна практика Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Також, слід зазначити, що відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Отже, будь-який суб’єкт господарювання, який виконує роботи у будівельній сфері та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 може отримати відповідний сертифікат. Наявність сертифікату якості ISO 9001 гарантує підвищення якості виконаних робіт, оскільки одними з основних принципів побудови системи менеджменту якості, відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на замовника, процесний підхід до діяльності тощо. Застосування процесного підходу є важливою передумовою якісного виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виконання робіт належної якості. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий у якості Національного стандарту України. Отже вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників вищезазначеного сертифікату є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародному стандарту якості, чим Замовник використав своє право при зазначенні вимог в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, оскільки не обмежує права потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а отже встановлення цих вимог не свідчить і не може свідчити, що умовам оголошення в цій частині може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямі ЗАБОРОНИ щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві ВІДСУТНІ. Вищезазначена вимога повністю відповідає чинному законодавству та підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з якими ви можете ознайомитись у вільному доступі, в тому числі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, наприклад, № 19422- р/пк-п3 від 27.12.2019 року. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Звертаємо увагу потенційного учасника, що роботи проводитимуться у будівлі спортивного залу закладу загальної середньої освіти і Замовник має бути впевненим, що підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації підрядника зводитимуться до мінімальних, адже у навчальному закладі повинен бути забезпечений вчасний та безпечний початок навчального процесу. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Частиною 1 статті 8 Закону передбачено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Спрощена закупівля, умови проведення якої передбачені статтею 14 Закону, не відноситься до процедур закупівель! Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища!
Дата відповіді: 09.08.2021 11:03
Відповідь надана

Щодо проектно-кошторисної документації

Номер: 8dc168203e71437586e79c5cc3e467e1
Дата опублікування: 05.08.2021 10:59
Опис: Доброго дня! Питання стосується складання Дефектного акту. Замовником вимагається від Учасника « відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт», цей пункт вважається дискримінаційним по відношенню до Учасників, так як Дефектний акт повинен складатися ПРОЕКТНОЮ організацією на вимогу Замовника. Складання договірної ціни повинно бути с Додатка 9. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної пропозиції, або з Дефектного акту складеного підрядником? Якщо підрядник зробить зміни об’ємів робіт, яка організація повинна зробити коригування в проектно-кошторисній документації?
Відповідь: Відповідно до пункту 2 розділу 5 документації учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт, погодити акти з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції. Додатком 9 документації передбачено технічну специфікацію з переліком найменування робіт та витрат, їх кількості. Звертаємо увагу, що документацією не передбачено зміну найменування та об’ємів робіт учасником під час підготовки своєї пропозиції. Жодним чином Замовник не обмежує коло учасників та не застосовує дискримінаційні умови в документації. Вимога пункту 2 розділу 5 документації передбачає можливість абсолютно всіх, бажаючих прийняти участь у закупівлі, учасників в рівних умовах обстежити об’єкт та усвідомити обсяги робіт, а також такий факт зафіксувати відповідним актом обстеження та дефектним актом у відповідності до Додатку 9 документації. Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища!
Дата відповіді: 06.08.2021 15:34
Відповідь надана

Щодо проектно-кошторисної документації

Номер: 678d2cba915f4f21980514b885096c5d
Дата опублікування: 05.08.2021 10:58
Опис: Доброго дня! Питання стосується складання Дефектного акту. Замовником вимагається від Учасника « відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт», цей пункт вважається дискримінаційним по відношенню до Учасників, так як Дефектний акт повинен складатися ПРОЕКТНОЮ організацією на вимогу Замовника. Складання договірної ціни повинно бути с Додатка 9. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної пропозиції, або з Дефектного акту складеного підрядником? Якщо підрядник зробить зміни об’ємів робіт, яка організація повинна зробити коригування в проектно-кошторисній документації?
Відповідь: Відповідно до пункту 2 розділу 5 документації учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об'єкту, скласти дефектний акт, погодити акти з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції. Додатком 9 документації передбачено технічну специфікацію з переліком найменування робіт та витрат, їх кількості. Звертаємо увагу, що документацією не передбачено зміну найменування та об’ємів робіт учасником під час підготовки своєї пропозиції. Жодним чином Замовник не обмежує коло учасників та не застосовує дискримінаційні умови в документації. Вимога пункту 2 розділу 5 документації передбачає можливість абсолютно всіх, бажаючих прийняти участь у закупівлі, учасників в рівних умовах обстежити об’єкт та усвідомити обсяги робіт, а також такий факт зафіксувати відповідним актом обстеження та дефектним актом у відповідності до Додатку 9 документації. Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища!
Дата відповіді: 06.08.2021 15:33
Відповідь надана

Щодо оформлення відгуків

Номер: e07988bccc8c4f35925c83e5f742a750
Дата опублікування: 05.08.2021 10:11
Опис: Шановний замовнику, у документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Додатку 2. Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, Розділ ІІ. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, п. 3. Відгук від замовника на підтвердження виконання аналогічного договору. У минулому році на Одещині пройшли вибори в результаті яких були ліквідовани сільські ради (Замовники), як в такому випадку оформляти Відгуки, не порушуючи вимоги тендерної пропозиції?
Відповідь: Відповідно до пункту 3 розділу 2 Додатку 2 до документації учасник має надати відгук від замовника, що вказаний у довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору. Вдячні за запитання та сподіваємось на Вашу участь у закупівлі для створення більш конкурентного середовища! Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до пункту 2 розділу 5 документації учасники відповідають за зміст своїх пропозицій та повинні дотримуватися норм чинного законодавства України. Конкретні випадки та приклади представлені у роз’яснені Міністерства економіки України щодо правонаступництва та новостворених юридичних осіб від 15.07.2021 № 3304-04/36904-06.
Дата відповіді: 06.08.2021 15:31