-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі/Улаштування системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, системи керування евакуюванням приміщення Сугарівська філія КЗ "Сахновщинський ліцей № 1" Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області за адресою: 64508, Харківська область, Красноградський район, с. Сугарівське, вул. Поштова, 1/
Капітальний ремонт будівлі/Улаштування системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, системи керування евакуюванням приміщення Сугарівська філія КЗ "Сахновщинський ліцей № 1" Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області за адресою: 64508, Харківська область, Красноградський район, с. Сугарівське, вул. Поштова, 1/
Завершена
244 396.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 221.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 221.98 UAH
Період уточнення:
02.08.2021 16:42 - 06.08.2021 00:00
Відповідь надана
Розрахунок класу наслідків
Номер:
27bac017e9c84430b4abafb021d28b18
Дата опублікування:
05.08.2021 23:24
Опис:
п.п. 12 п.3.1 Розділу III Оголошення Шановний Замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції "ліцeнзію Дepжавної аpхітeктуpно-будівeльної інспeкції Укpаїни на пpоваджeння господаpської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) налeжить до об’єктів з сepeдніми та значними наслідками (СС2, СС3)". В порядку ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", як потенційний учасник процедури закупівлі, звертаємось до Вас за роз'ясненням. Шановний Замовнику!!! Поясніть, будь-ласка, виходячи з чого вимога щодо надання саме ліцензії на будівництво обєктів, що за класом наслідків (відповідальності) налeжить до об’єктів з сepeдніми та значними наслідками (СС2, СС3). В обгрунтування, просимо надати розрахунок класу наслідків. З повагою до Вас, Дякуємо за відповідь!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Предметом закупівлі, у відповідності до класифікатора, є виконання будівельних робіт – ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. Одночасно вказані роботи належать до робіт протипожежного призначення. Таким чином, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», виконання робіт, згідно з розробленим проєктом потребує наявності у виконавця двох ліцензій: на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та на надання послуг і на виконання робіт протипожежного призначення. Отже, вимога Замовника щодо надання учасниками закупівлі ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів є обґрунтованою і відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
06.08.2021 10:06
Відповідь надана
Щодо надання додаткової інформації
Номер:
dbfc632c1bc94dde9c3a1d062985373b
Дата опублікування:
05.08.2021 23:23
Опис:
Підпункт 9 пункту 3.1 Розділу III "Інстpукція з підготовки пpопозиції" Оголошення містить вимогу про надання: "...сканованих копій відповідного документа (сертифікат, посвідчення, ліцензія), згідно чинного законодавства, що підтверджує проходження спеціального навчання:...- з eлeктpобeзпeки (до та понад 1000 В, нe нижчe ІV гpупи eлeктpобeзпeки...", Для розрахунку вмотивованої вартості виконання робіт та складання цінової пропозиції до тендерної документації просимо Вас надати 1) вичерпний перелік обладнання, діючих електроустановок та агрегатів з напругою понад 1000 В.; 2) місця їх встановлення на території Вашого об’єкту з зазначенням ліній їх перетину з іншими комунікаціями та (або) конструкціями; 3) маркування діючих електроустановок з напругою понад 1000 В. та ступінь їх захисту; 4) просимо дозавантажити в систему паспорт на вказану діючу електроустановку напругою понад 1000 В.; 5) завантажити в систему протокол (АКТ) останього випробування діючої електроустановки напругою понад 1000В. Завчасно дякуємо! З великою повагою до Вас.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник має право приймати рішення щодо необхідної мінімальної кількості та рівня кваліфікації працівників з метою отримання якісних послуг у встановлений строк та раціонального використання коштів. Замовником було зазначено вимоги до необхідної кількості та рівня кваліфікації працівників Учасника, наявність яких дасть змогу виконати роботи, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Зокрема, для виконання усього обсягу монтажних робіт по предмету закупівлі вчасно, при роботі щоденно, без виникнення ускладнюючих факторів та умов виконання робіт, підвищення працюючими інтенсивності праці та застосування ними високої професійної майстерності. Кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника.
Дата відповіді:
06.08.2021 10:07
Відповідь надана
Специфікація обладнання та матеріалів
Номер:
cdd1a950afb14e15a553b8d92ffdfde6
Дата опублікування:
05.08.2021 23:23
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! В порядку ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", як потенційний учасник процедури закупівлі, звертаємось до Вас за роз'ясненням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В додатку №2 до Оголошення "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містяться обсяги робіт, однак жодного згадування про обладнання, Додаток №2 не відображає жодного компонента автоматичної пожежної сигналізації (оповіщення до встановлення) чи це не принципово?! На підставі чого розроблявся додаток №2? Чи наявна проектно-кошторисна документація на улаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей по об'єкту, що пройшла експертизу в передбаченому чинним законодавством порядку та отримала позитивний експертний висновок (експертну оцінку)? Якщо так, дозавантажте, будь-ласка, в електронну систему специфікацію обладнання та матеріалів до проекту та експертний висновок (експертну оцінку). Якщо ні, поясніть відсутність вказаної документації з посиланням на норми чинного законодавства. З повагою до Вас!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Оголошення з врахуванням предмету закупівлі та його положень містить всю необхідну інформацію, складено згідно норм чинного законодавства.
Дата відповіді:
06.08.2021 10:04
Відповідь надана
Вимога не обгрунтована чинним законодавством
Номер:
1b6cc3d412814588ab2053bdfcf67dc6
Дата опублікування:
05.08.2021 23:22
Опис:
Доброго дня, шановний, Замовнику! В порядку ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", як потенційний учасник процедури закупівлі, звертаємось до Вас за роз'ясненням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так, п.п. 12 п.3.1 Розділу III Оголошення Ви вимагаєте надання у складі тендерної пропозиції "ліцeнзію Дepжавної аpхітeктуpно-будівeльної інспeкції Укpаїни на пpоваджeння господаpської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) налeжить до об’єктів з сepeдніми та значними наслідками (СС2, СС3)". Предметом даної закупівлі є - улаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" передбачено «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;». Вказаний перелік є додатком до Постанови Кабінету Міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 р. згідно пункту 2 якого передбачено «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.» - що є предметом закупівлі; Вимога Замовника про надання потенційним учасником ліцензії ДАБІ України на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів не має ЖОДНОГО відношення ні до СПЗ, ні до будівництва взагалі!!! СПЗ не є ані будинком, ані будівлею, ані спорудою, ані лінійним об’єктом інженерної інфраструктури! Так само монтування СПЗ не є будівництвом згідно визначення статті 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» згідно якої «будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва». Відповідно до визначень пункту 3.15 ДБН В.2.5-56:2014 СПЗ є «Комплекс технічних засобів, що змонтований на об’єкті, призначений для виявлення, локалiзування та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі», а згідно пункту 4.1.9 ДСТУ 2273:2006 «установка пожежної сигналізації - Комплекс технічних засобів, призначений для виявлення ознак горіння, формування сигналів про виникнення пожежі та технічний стан цих засобів, а також для передавання сигналів на інші виконавчі пристрої без втручання людини», те саме згідно 4 «Правил з пожежного спостерігання» затверджені Наказом МВСУ№349 від 30.03.2015 Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365 «СПЗ - комплекс технічних засобів, що змонтований на об’єкті, призначений для виявлення, локалізації та ліквідування пожеж без втручання людини, захисту людей, матеріальних цінностей та довкілля від впливу небезпечних чинників пожежі». Разом з цим, відповідно до змін внесених до ПКМУ №852 від 23.11.2016 р. Постановою Кабінету Міністрів України № 1190 від 2 грудня 2020 р. з додатку до ПКМУ №852 видалено суперечну примітку в якій йшла мова про будівельну ліцензію. Тобто з 02 грудня 2020 року усунуто суперечність з пунктом 13 статті 7 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» - тобто роботи та послуги протипожежного призначення здійснюються ВИКЛЮЧНО за ліцензією на роботи та послуги протипожежного призначення виданою ДСНС! На підставі викладеного вище, просимо обгрунтувати, з посиланням на норми діючого законодавства, вимогу Замовника про надання у складі тендерної пропозиції "ліцeнзію Дepжавної аpхітeктуpно-будівeльної інспeкції Укpаїни на пpоваджeння господаpської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) налeжить до об’єктів з сepeдніми та значними наслідками (СС2, СС3)" або видалити вказану вимогу з оголошення. Дякуємо. Чекаємо на відповідь!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Предметом закупівлі, у відповідності до класифікатора, є виконання будівельних робіт – ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. Одночасно вказані роботи належать до робіт протипожежного призначення. Таким чином, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», виконання робіт, згідно з розробленим проєктом потребує наявності у виконавця двох ліцензій: на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та на надання послуг і на виконання робіт протипожежного призначення. Отже, вимога Замовника щодо надання учасниками закупівлі ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів є обґрунтованою і відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
06.08.2021 10:03
Відповідь надана
Вимога не обгрунтована чинним законодавством
Номер:
f29f954a25064674a21bcf4deae1035e
Дата опублікування:
05.08.2021 23:21
Опис:
Доброго дня, шановний, Замовнику! В порядку ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", як потенційний учасник процедури закупівлі, звертаємось до Вас за роз'ясненням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так, абз. б п.п. 9 п.3.1 Розділу III Оголошення Ви вимагаєте надання у складі тендерної пропозиції "...сканованих копій відповідного документа (сертифікат, посвідчення, ліцензія), згідно чинного законодавства, що підтверджує проходження спеціального навчання:... електромонтажник-налагоджувальник не нижче 6-го розряду, який пройшов навчання: - з eлeктpобeзпeки (до та понад 1000 В, нe нижчe ІV гpупи eлeктpобeзпeки)". Предметом даної закупівлі є - улаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, що є послугами та роботами протипожежного призначення (обгрунтування надано в запитанні, опублікованому в електронній системі закупівель 05.08.2021 року о 13:19:29 год). Відповідно до п.15. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (Затв. Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852) Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) — не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) — не нижче 4-го розряду. Даний перелік кадрових вимог є вичерпним, виключення складає лише кількість таких виконавців, а не їх кваліфікація та розряд!!! На підставі викладеного вище, просимо обгрунтувати, з посиланням на норми діючого законодавства, вимогу Замовника про надання у складі тендерної пропозиції "...сканованих копій відповідного документа (сертифікат, посвідчення, ліцензія), згідно чинного законодавства, що підтверджує проходження спеціального навчання:... електромонтажник-налагоджувальник не нижче 6-го розряду, який пройшов навчання: - з eлeктpобeзпeки (до та понад 1000 В, нe нижчe ІV гpупи eлeктpобeзпeки)". Дякуємо. Чекаємо на відповідь!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник має право приймати рішення щодо необхідної мінімальної кількості та рівня кваліфікації працівників з метою отримання якісних послуг у встановлений строк та раціонального використання коштів. Замовником було зазначено вимоги до необхідної кількості та рівня кваліфікації працівників Учасника, наявність яких дасть змогу виконати роботи, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Зокрема, для виконання усього обсягу монтажних робіт по предмету закупівлі вчасно, при роботі щоденно, без виникнення ускладнюючих факторів та умов виконання робіт, підвищення працюючими інтенсивності праці та застосування ними високої професійної майстерності. Кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника. Також звертаємо вашу увагу, що ліцензійні умови визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам, та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Дата відповіді:
06.08.2021 10:01
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
8c055ffee4a44215b4139914c549ec0f
Дата опублікування:
04.08.2021 17:51
Опис:
Добрий день. Вимога:У складi тендеpнoї пpoпoзицiї учасник надає пoсвiдчення (свiдoцтвo) кеpiвника пiдпpиємства пpo пpoхoдження навчання iз Закoнiв i нopмативних актiв з oхopoни пpацi, вибухoпoжежo- та електpoбезпеки, пoжежнoї безпеки, санiтаpнo-гiгiєнiчнoгo забезпечення, надання пеpшoї мед.дoпoмoги. Загальний курс з Охорони праці не містить навчання з вибухoпoжежoбезпека, а містить навчання з вибухонебезпеки. Внесіть зміни.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі. Дякую за питання.
Дата відповіді:
05.08.2021 15:54
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
42e1d09cfbc1409992165cce0b8ce8c9
Дата опублікування:
04.08.2021 17:49
Опис:
Добрий день. Вимога:не менше одного працівника, з наданням сканованих копій відповідного документа (сертифікат, посвідчення, ліцензія), згідно чинного законодавства, що підтверджує проходження спеціального навчання:
- електромонтажник-налагоджувальник не нижче 6-го розряду, який пройшов навчання:
- з eлeктpобeзпeки (до та понад 1000 В, нe нижчe ІV гpупи eлeктpобeзпeки).
Шановний Замовнику, чому під час формування критерії щодо кваліфікації працівників , Ви не керуєтесь Постановою КМБ №852, що регулює діяніть у сфері протипожежних послуг. Така Постанова не містить посади - - електромонтажник-налагоджувальник не нижче 6-го розряду,Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Таким чинов, відповідно до діючого законодавства для виконаня робіт та надання послуг виконавціробіт повинні мати відповідну кваліфікацію а саме кваліфікацію електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду та алагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не нижче 4-го розряду.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Зазначена вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступного: ми, як Замовник, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, одним з кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник має право приймати відповідні рішення щодо необхідної мінімальної кількості та рівня кваліфікації працівників з метою отримання якісних послуг у встановлений строк та раціонального використання коштів. Замовником було зазначено вимоги до необхідної кількості та рівня кваліфікації працівників Учасника, наявність яких дасть змогу виконати роботи, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Зокрема, для виконання усього обсягу монтажних робіт по предмету закупівлі вчасно, при роботі щоденно, без виникнення ускладнюючих факторів та умов виконання робіт, підвищення працюючими інтенсивності праці та застосування ними високої професійної майстерності. Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника. Також звертаємо вашу увагу, що ліцензійні умови визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі. Дякую за питання.
Дата відповіді:
05.08.2021 15:53
Відповідь надана
Огляд в період уточнень
Номер:
6499e7e97cdd44e7bda88a504dd5c7ab
Дата опублікування:
04.08.2021 17:47
Опис:
Добрий день. Вимога: У cклaдi пpoпoзицiї нaдaєтьcя aкт oбcтeжeння oб’єктy викoнaння poбiт зa пiдписoм пpeдстaвникa зaмoвникa, пpoвeдeний у період yтoчнень.Чому саме в період уточнень? Ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачі пропозицій, а прописавши дану вимогу, ви обмежуєте у часі та позбавляєте можливості Учасників брати участі у даній закупівлі, які знаходяться на відстані. Задля створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель вимагаємо внести зміни до Тендерної документації!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 1.1 ДСТУ- НБВ.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п.6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт обстеження є одним з етапів виконання робіт. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у нього матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі на рівних умовах. Окрім того електромонтажні роботи будуть надаватися в закладах освіти, що передбачає в першу чергу перебування малолітніх осіб та необхідність врахування додаткових факторів ризику. Важливо повне розуміння у потенційного виконавця об’єкту, що підлягає виконанню з урахуванням всіх особливостей та специфіки, а також можливості після цього отримати уточнюючу інформацію від Замовника, у пеpіод уточнень Учасники мають можливість звеpнутися до Замовника з питаннями. Замовником не визначена конкретна форма самого акту обстеження об’єкту, що надає можливість реалізувати право учасника на конфіденційність і не порушує його права. Дякую за питання.
Дата відповіді:
05.08.2021 15:52