• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі/Улаштування системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, системи керування евакуюванням приміщення КЗ "Сахновщинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2" Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області за адресою: 64501, Харківська область, Красноградський район, смт Сахновщина, вул. Остапченка, 56

Капітальний ремонт будівлі/Улаштування системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, системи керування евакуюванням приміщення КЗ "Сахновщинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2" Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області за адресою: 64501, Харківська область, Красноградський район, смт Сахновщина, вул. Остапченка, 56

Завершена

431 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 159.40 UAH
Період уточнення: 02.08.2021 15:04 - 06.08.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо надання додаткової інформації

Номер: e56b4c5ba0d945ff80d048135c47d463
Дата опублікування: 05.08.2021 23:12
Опис: Підпункт 9 пункту 3.1 Розділу III "Інстpукція з підготовки пpопозиції" Оголошення містить вимогу про надання: "...сканованих копій відповідного документа (сертифікат, посвідчення, ліцензія), згідно чинного законодавства, що підтверджує проходження спеціального навчання:...- з eлeктpобeзпeки (до та понад 1000 В, нe нижчe ІV гpупи eлeктpобeзпeки...", Для розрахунку вмотивованої вартості виконання робіт та складання цінової пропозиції до тендерної документації просимо Вас надати 1) вичерпний перелік обладнання, діючих електроустановок та агрегатів з напругою понад 1000 В.; 2) місця їх встановлення на території Вашого об’єкту з зазначенням ліній їх перетину з іншими комунікаціями та (або) конструкціями; 3) маркування діючих електроустановок з напругою понад 1000 В. та ступінь їх захисту; 4) просимо дозавантажити в систему паспорт на вказану діючу електроустановку напругою понад 1000 В.; 5) завантажити в систему протокол (АКТ) останього випробування діючої електроустановки напругою понад 1000В. Завчасно дякуємо! З великою повагою до Вас
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник має право приймати рішення щодо необхідної мінімальної кількості та рівня кваліфікації працівників з метою отримання якісних послуг у встановлений строк та раціонального використання коштів. Замовником було зазначено вимоги до необхідної кількості та рівня кваліфікації працівників Учасника, наявність яких дасть змогу виконати роботи, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Зокрема, для виконання усього обсягу монтажних робіт по предмету закупівлі вчасно, при роботі щоденно, без виникнення ускладнюючих факторів та умов виконання робіт, підвищення працюючими інтенсивності праці та застосування ними високої професійної майстерності. Кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника.
Дата відповіді: 06.08.2021 10:10
Відповідь надана

Розрахунок класу наслідків

Номер: abdcc31b11a54266960a6388acc45851
Дата опублікування: 05.08.2021 23:03
Опис: п.п. 12 п.3.1 Розділу III Оголошення Шановний Замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції "ліцeнзію Дepжавної аpхітeктуpно-будівeльної інспeкції Укpаїни на пpоваджeння господаpської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) налeжить до об’єктів з сepeдніми та значними наслідками (СС2, СС3)". В порядку ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", як потенційний учасник процедури закупівлі, звертаємось до Вас за роз'ясненням. Шановний Замовнику!!! Поясніть, будь-ласка, виходячи з чого вимога щодо надання саме ліцензії на будівництво обєктів, що за класом наслідків (відповідальності) налeжить до об’єктів з сepeдніми та значними наслідками (СС2, СС3). В обгрунтування, просимо надати розрахунок класу наслідків. З повагою до Вас, Дякуємо за відповідь!!!
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Предметом закупівлі, у відповідності до класифікатора, є виконання будівельних робіт – ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. Одночасно вказані роботи належать до робіт протипожежного призначення. Таким чином, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», виконання робіт, згідно з розробленим проєктом потребує наявності у виконавця двох ліцензій: на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками та на надання послуг і на виконання робіт протипожежного призначення. Отже, вимога Замовника щодо надання учасниками закупівлі ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів є обґрунтованою і відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 06.08.2021 10:11
Відповідь надана

Оцінка відповідності

Номер: b00148c1dbba49feafd3cbb438063abf
Дата опублікування: 05.08.2021 18:25
Опис: Статтею 46 Кодексу цивільного захисту України передбачає здійснення оцінки відповідності у сфері пожежної безпеки. згідно розділу 9 (пункти 9.1 – 9.5) ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 передбачено процедуру схвалення «третьою стороно» по завершенню монтажних робіт. Розділом 6 ДСТУ 9047:2020 також передбачено інспектування змонтованих СПЗ Органами з інспектування. В тендерній документації відсутні будь-які положення з цього приводу. Також необхідно визначити за чий рахунок будуть здійснюватись ці роботи (послуги), а також чи внесені вони до затвердженого зведеного кошторисного розрахунку? Чи не бажає Організатор доповнити тендерну документацію?
Відповідь: Шановний Учаснику! Оголошення з врахуванням предмету закупівлі та його положень містить всю необхідну інформацію, складено згідно норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 06.08.2021 10:09
Відповідь надана

Специфікація обладнання та матеріалів

Номер: 2a61578766414a4f951782f6c6d998ce
Дата опублікування: 05.08.2021 18:21
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! В порядку ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", як потенційний учасник процедури закупівлі, звертаємось до Вас за роз'ясненням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В додатку №2 до Оголошення "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містяться обсяги робіт, однак жодного згадування про обладнання, Додаток №2 не відображає жодного компонента автоматичної пожежної сигналізації (оповіщення до встановлення) чи це не принципово?! На підставі чого розроблявся додаток №2? Чи наявна проектно-кошторисна документація на улаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей по об'єкту, що пройшла експертизу в передбаченому чинним законодавством порядку та отримала позитивний експертний висновок (експертну оцінку)? Якщо так, дозавантажте, будь-ласка, в електронну систему специфікацію обладнання та матеріалів до проекту та експертний висновок (експертну оцінку). Якщо ні, поясніть відсутність вказаної документації з посиланням на норми чинного законодавства. З повагою до Вас!
Відповідь: Шановний Учаснику! Оголошення з врахуванням предмету закупівлі та його положень містить всю необхідну інформацію, складено згідно норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 06.08.2021 10:09
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 2d7b1d06e56a4148ba2615e75dc2fe32
Дата опублікування: 05.08.2021 09:24
Опис: Добрий день. Вимога:У складi тендеpнoї пpoпoзицiї учасник надає пoсвiдчення (свiдoцтвo) кеpiвника пiдпpиємства пpo пpoхoдження навчання iз Закoнiв i нopмативних актiв з oхopoни пpацi, вибухoпoжежo- та електpoбезпеки, пoжежнoї безпеки, санiтаpнo-гiгiєнiчнoгo забезпечення, надання пеpшoї мед.дoпoмoги. Загальний курс з Охорони праці не містить навчання з вибухoпoжежoбезпека, а містить навчання з вибухонебезпеки. Внесіть зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику! Для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет закупівлі. Дякую за питання.
Дата відповіді: 05.08.2021 16:02
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: fd416a79ad154065b1ab611eb27ea85c
Дата опублікування: 05.08.2021 09:23
Опис: Добрий день. Вимога:не менше одного працівника, з наданням сканованих копій відповідного документа (сертифікат, посвідчення, ліцензія), згідно чинного законодавства, що підтверджує проходження спеціального навчання: - електромонтажник-налагоджувальник не нижче 6-го розряду, який пройшов навчання: - з eлeктpобeзпeки (до та понад 1000 В, нe нижчe ІV гpупи eлeктpобeзпeки). Шановний Замовнику, чому під час формування критерії щодо кваліфікації працівників , Ви не керуєтесь Постановою КМБ №852, що регулює діяніть у сфері протипожежних послуг. Така Постанова не містить посади - - електромонтажник-налагоджувальник не нижче 6-го розряду,Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Таким чинов, відповідно до діючого законодавства для виконаня робіт та надання послуг виконавціробіт повинні мати відповідну кваліфікацію а саме кваліфікацію електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду та алагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - не нижче 4-го розряду.
Відповідь: Шановний Учаснику! Зазначена вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступного: ми, як Замовник, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, одним з кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник має право приймати відповідні рішення щодо необхідної мінімальної кількості та рівня кваліфікації працівників з метою отримання якісних послуг у встановлений строк та раціонального використання коштів. Замовником було зазначено вимоги до необхідної кількості та рівня кваліфікації працівників Учасника, наявність яких дасть змогу виконати роботи, що є предметом закупівлі, якісно та у строки, вказані в тендерній документації. Зокрема, для виконання усього обсягу монтажних робіт по предмету закупівлі вчасно, при роботі щоденно, без виникнення ускладнюючих факторів та умов виконання робіт, підвищення працюючими інтенсивності праці та застосування ними високої професійної майстерності. Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки кожен учасник може мати ту кількість та рівень кваліфікації працівників, які він сам забажає і це є рішенням самого учасника. Також звертаємо вашу увагу, що ліцензійні умови визначають лише умови для отримання ліцензії та провадження ліцензійної діяльності протипожежного призначення. Наявність у учасника певної кількості працівників, певного рівня їх кваліфікації, свідчить лише про відповідність учасника ліцензійним умовам та не означає відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі. Дякую за питання.
Дата відповіді: 05.08.2021 15:58
Відповідь надана

Огляд в період уточнень

Номер: 61c8ede34e354de183266517a2fad9ac
Дата опублікування: 05.08.2021 09:23
Опис: Добрий день. Вимога: У cклaдi пpoпoзицiї нaдaєтьcя aкт oбcтeжeння oб’єктy викoнaння poбiт зa пiдписoм пpeдстaвникa зaмoвникa, пpoвeдeний у період yтoчнень.Чому саме в період уточнень? Ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачі пропозицій, а прописавши дану вимогу, ви обмежуєте у часі та позбавляєте можливості Учасників брати участі у даній закупівлі, які знаходяться на відстані. Задля створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель вимагаємо внести зміни до Тендерної документації!
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 1.1 ДСТУ- НБВ.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п.6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт обстеження є одним з етапів виконання робіт. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у нього матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі на рівних умовах. Окрім того електромонтажні роботи будуть надаватися в закладах освіти, що передбачає в першу чергу перебування малолітніх осіб та необхідність врахування додаткових факторів ризику. Важливо повне розуміння у потенційного виконавця об’єкту, що підлягає виконанню з урахуванням всіх особливостей та специфіки, а також можливості після цього отримати уточнюючу інформацію від Замовника, у пеpіод уточнень Учасники мають можливість звеpнутися до Замовника з питаннями. Замовником не визначена конкретна форма самого акту обстеження об’єкту, що надає можливість реалізувати право учасника на конфіденційність і не порушує його права. Дякую за питання.
Дата відповіді: 05.08.2021 15:56