-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція ПС-35/6 кВ «Пески» (шифр АЗАЛ.3467-ОВОС), (ІП 1.1.4.2.1)
ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
55 439 510.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 277 197.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 277 197.55 UAH
Період уточнення:
30.07.2021 16:43 - 06.08.2021 00:00
Відповідь надана
Невідповідність Технічному регламенту
Номер:
98d15ad0a5d94a399866aa493d43fee3
Дата опублікування:
02.08.2021 18:36
Опис:
1) Поданий у складі Тендерної документації Опитовий лист на силовий трансформатор 35/6 кВ не відповідає вимогам Технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для малих, середніх та великих силових трансформаторів, затвердженого Поставновою КМУ від 27.02.2019 р. №152, з огляду на те, що реальний термін виробництва подібних трансформаторів значно перевищує час, що залишився до вступу в дію нових вимог щодо екодизайну трансформаторів, тобто до 13.09.2021 року.
2) Зазначений вище Технічний регламент вимагає ще й введення в експлуатацію усіх вперше введенних в ринок трансформаторів до цієї ж дати (13.09.2021 р), що також виявляється малоймовірним для даного проекту реконструкції.
3) Приведення дизайну трансформатору у відповідність з вимогами екодизайну, як правило, суттєво впливає на вагово-габаритні характеристики електричної машини. Такі зміни мають бути враховані в проекті реконструкції окремо.
4) Тендерна документація разом із опитовими листами на трансформатор містить копії листів каталогу конкретного польського виробника трансформаторів, що є порушенням вимог до тендерної документації. Більш того, це може свідчити про ознаки попереднього зговору з виробником або постачальником продукції, що є перешкодою рівній конкурентній боротьбі на користь кінцевого користувача – розпорядника державних коштів.
У зв'язку з вищезазначеним, просимо скасувати заявлений тендер, внести відповідні зміни в опитовому листі на силові трансформатори, переробити проект реконструкції та оприлюднити тендер наново.
Відповідь:
- Щодо питань №1-3: для врахування вимог щодо екодизайну, встановлених постановою Кабінету міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 152, Замовником передбачається внесення змін до тендерної документації закупівлі.
- Щодо питання №4: проектно-кошторисною документацією «Реконструкція ПС-35/6 «Пески» (шифр АЗАЛ.3467-ОВОС) передбачено встановлення конкретної моделі силового трансформатора 35/6 кВ, а саме трансформатор силовий масляний типу TAOTc 16000/35F 35/6,3/6,3кВ, 50Гц, YNd11d11, з пристроєм РПН ±2х5%. Відповідно, опитувальними листами на замовлення силового трансформатора 35/6 кВ передбачається замовлення конкретної моделі конкретного виробника силового трансформатора. Зазначаємо, що у відповідності до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацом 3 п.6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Відповідно до абзацу 4 п.7 розділу ІІІ тендерної документації, якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Тобто, тендерною документацією прямо передбачено, що учасник закупівлі має право пропонувати обладнання-еквівалент, тобто обладнання іншої моделі та іншого виробника, якщо воно відповідає еквівалентним вимогам до обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією.
Дата відповіді:
05.08.2021 16:34