• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

УкрНДІгаз 21П-069_45440000-3 Фарбування та скління (Послуги з скління віконних прорізів кімнат приміщень на 2, 5 та 11-му поверхах лабораторного корпусу (інв. №330012003990) філії УкрНДІгаз за адресою: м. Харків, Гімназійна набережна, 20)

Торги не відбулися

1 838 176.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 36 763.53 UAH
Період уточнення: 30.07.2021 14:17 - 21.08.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо роз'яснення Договору

Номер: 0199997a4a3b46549db9d0033b2296e4
Дата опублікування: 17.08.2021 10:53
Опис: Шановний замовник, згідно п. 1 додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» вимагається подання довідки у формі Таблиці №1 “Відомості про досвід виконання аналогічних договорів”. В примітках до цього пункту зазначено, що «*аналогічним (ми) вважається договір (-ри), предметом якого (-яких) є виконання робіт/послуг з демонтажу та монтажу вікон.. Просимо роз’яснити, чи буде вважатися аналогічним договором, договір укладений за кодом CPV 45420000-7 «Столярні та теслярські роботи»?
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно п. 1 додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» вимагається подання довідки у формі Таблиці №1 “Відомості про досвід виконання аналогічних договорів”. В примітках до цього пункту зазначено, що «*аналогічним (ми) вважається договір (-ри), предметом якого (-яких) є виконання робіт/послуг з демонтажу та монтажу вікон, але не зазначено за яким кодом CPV вимагаються аналогічні договори. Відповідно, якщо є документальне підтвердження виконання робіт/послуг з демонтажу та монтажу вікон, а саме: договір з додатками (смета та/або локальний кошторис та/або специфікація в яких наявні демонтаж та монтаж вікон)
Дата відповіді: 17.08.2021 11:16
Відповідь надана

Щодо розгляду питання щодо авансування (часткового авансування) робіт зі встановлення металопластикових вікон

Номер: a8ba0e28ae8f4739aa024c6de025c303
Дата опублікування: 17.08.2021 10:29
Опис: Шановний замовник, відповідно до оголошення UA-2021-07-30-005593-b передбачено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): «оплата здійснюється Замовником за фактично надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами, які складаються Виконавцем по мірі готовності окремих видів наданих послуг та передаються на підпис Замовнику». Разом з тим, згідно з тим же оголошенням, період постачання: по 30 квітня 2022, тобто строк відтермінування платежу може бути дуже великий, що робить цю закупівлю економічно не вигідною, дискримінує більшість учасників та суттєво обмежую конкуренцію. Просимо розглянути питання щодо авансування (часткового авансування) робіт зі встановлення металопластикових вікон, що дозволить залучити більше учасників та, як наслідок збільшить конкуренцію за цією закупівлею.
Відповідь: Шановний Учаснику! Формулювання - «оплата здійснюється Замовником за фактично надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами, які складаються Виконавцем по мірі готовності окремих видів наданих послуг та передаються на підпис Замовнику», визначає, що оплата здійснюється по факту ГОТОВНОСТІ. В тендерній документації відсутня вимога про надання 1 (одного) акту виконаних робіт за весь об'єм робіт, відповідно твердження про дискримінування та обмеження учасників є невірним. Оплата проводиться вчасно відповідно до зазначених умов, і відповідно дана закупівля є економічно вигідною для учасників.
Дата відповіді: 17.08.2021 10:50
Відповідь надана

Внесення зміни до оголошення UA-2021-07-30-005593-b та змінити коду CPV 45420000-7 «Столярні та теслярські роботи»

Номер: 123584a168dc418c9e41d7ab337ec2ea
Дата опублікування: 17.08.2021 09:32
Опис: Шановний замовник, вивчивши технічні вимоги додатку № 3 було виявлено, що фактично мова йдеться про встановлення металопластикових вікон. Разом з тим, аналітика даних Prozorro свідчить, що переважна більшість замовників та учасників приймають участь у торгах, подібних до цього фактичного предметом закупівлі, за кодом CPV 45420000-7 «Столярні та теслярські роботи». Оголошення закупівлі кодом CPV 45440000-3 «Фарбування та скління» суттєво обмежує конкуренцію та дискримінує учасників, що не мають досвіду виконання робіт з фарбування та скління, але мають досвід участі у торгах за CPV 45420000-7 «Столярні та теслярські роботи». Враховуючи зазначене, вимагаємо Вас внести зміни до оголошення UA-2021-07-30-005593-b та змінити код CPV 45420000-7 «Столярні та теслярські роботи.»
Відповідь: Шановний Учаснику! Дану вимогу технічно неможливо задовільнити, просимо звернутися для підтвердження інформації до адміністрації закупки.пром.юа.
Дата відповіді: 17.08.2021 10:35