• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приймального відділення КНП "Жидачівська міська лікарня по вул.Я.Мудрого,29 в м. Жидачеві Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 641 152.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 205.76 UAH
Період уточнення: 30.07.2021 14:07 - 05.08.2021 00:00
Відповідь надана

Юридично-консультаційні послуги

Номер: a79e3a4e0ae143ad9f411d76c13b0480
Дата опублікування: 02.08.2021 12:34
Опис: Доброго дня. Вами у ТД зазначена наступна інформація: "Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 12000,00" Відтак, якщо замовник користується послугами юристів та сплачує за це кошти, ці витрати мають фіксуватись у річному плані закупівель. Адже пам’ятаємо: всі витрати замовника від однієї копійки вносяться у річний план та додаток до нього, які потім оприлюднюються на Prozorro. Надайте будь ласка підтвердження про наявне у Вас оприлюднення про надання юридично-консультаційних послуг на Прозоро. Зауважимо, що рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Поясніть для чого дана інформація наведена у тендерній документації, якщо вона для учасників торгів є абсолютно не актуальною і не потрібною? Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесеня змін і видалення даного порушення із документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Оплата юридично-консультаційних послуг є правом, яке учасник може добровільно реалізувати, а не його обов’язком, за невиконання якого він може нести відповідальність. Учасник-переможець в жодному разі не буде примусово зобов’язаний до оплати відповідних послуг, тому така оплата може здійснюватись лише за його згодою на добровільних засадах. Пропозиція учасника не буде відхилена у випадку неврахування в ціну пропозиції витрат на оплату консультаційних послуг та відмови від їх оплати. Предметом закупівлі, безперечно, є роботи, а витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами у цьому випадку не претендують на те, щоб вважатись частиною предмета закупівлі. Крім того, в контексті принципів тендерних закупівель, визначених статтею 5 Закону, оплата консультаційних послуг не є дискримінаційними вимогами, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих Замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів.
Дата відповіді: 05.08.2021 10:45
Відповідь надана

Акт обстеження об`єкту

Номер: b4b13ce2ce0e4aadb4626e486e9b204a
Дата опублікування: 02.08.2021 12:33
Опис: Основною метою запровадження системи електронних закупівель було і є усунення корупційної складової при здійсненні останніх. Висуваючи вимогу надання акту обстеження об`єкту довідки ви свідомо звужуєте коло потенційних учасників, які можуть запропонувати нижчу ціну, проте не мають фізичної можливості прибути до вас на об'єкт. Для того щоб оцінити обсяги робіт не потрібно їздити по об'єктах - для цього Замовник надає технічне завдання(Дефектний акт) і на підставі нього учасник складає ПКД і вже сам вирішує - брати участь в закупівлі чи ні. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дає можливість Замовнику контролювати кількість потенційних учасників торгів та безпосередньо з ними контактувати, що створює додаткові корупційні ризики і згідно практики Колегії АМКУ є неправомірною вимогою.Законодавство передбачає анонімність учасників аж до завершення аукціону, тому Ви не маєте права порушувати дані вимоги. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Тому, вимагаю привести в цій частині тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та практики АМКУ шляхом вилучення даного пункту з Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне: Зазначені Вами твердження жодним чином не відповідають дійсності та не обґрунтовують факт порушення Вашого права на участь у процедурі закупівлі, оскільки не містять жодних документальних доказів того, що Ви намагались виконати вказану вимогу і оглянути об’єкт зі складанням відповідного акту огляду, а Вам було відмовлено в доступі до об’єкту, або вчиненні інших протиправних дій. В свою чергу варто зауважити, що предмет закупівлі - Капітальний ремонт приймального відділення КНП "Жидачівська міська лікарня по вул.Я.Мудрого,29 в м. Жидачеві Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) - вимагає попереднього огляду об’єкту будівництва перед початком вчинення розрахунків потенційним Підрядником своєї Договірної ціни. Звертаємо увагу, що об’єкт будівництва може містити ряд технічних умов та проблемних рішень, які повинні бути враховані при розрахунку вартості будівництва. Замовник, встановлюючи вказану вимогу про надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту будівництва керувався положеннями за пунктом 6.2.10.2 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - Стандарт), а саме: «При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані із проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію у встановленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід врахувати у ціні пропозиції» З огляду на вказане, встановлення вимоги за тендерною документацією про необхідність огляду об’єкту будівництва є обґрунтованим та таким, що відповідає Стандарту. Формування саме такої редакції вимоги за тендерною документацією покликано запобігти в допущенні помилок або в неврахуванні суттєвих особливостей об’єкту будівництва при розрахунку Договірної ціни робіт. Внаслідок вказаного Замовник заздалегідь визначив важливість забезпечити потенційного переможця торгів достатньою інформацією про об’єкт будівництва та сприянням у коректному розрахунку вартості робіт, що є основним для успішного виконання Договору про закупівлю. Не надаючи доказів неможливості виконання вказаної вимоги за тендерною документацією, оскарження вказаної вимоги ґрунтується не на конкретних не можливостях виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру. Саме тому, вважаємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 5 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Дата відповіді: 05.08.2021 10:26