• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Охорона особливо важливих об'єктів Пролетарського ВУПЗГ АТ "Укртрансгаз"(ПСГ Пролетарське))

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-005707-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Охорона особливо важливих об'єктів Пролетарського ВУПЗГ АТ "Укртрансгаз"(ПСГ Пролетарське)». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

2 939 833.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 29 398.33 UAH
Період уточнення: 30.07.2021 13:47 - 22.08.2021 00:00
Відповідь надана

Наявність вогнепальної зброї

Номер: bd180fc3723645368401d6ee0a8e2771
Дата опублікування: 05.08.2021 10:46
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимог розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) «З метою посилення охорони об’єкту(ів), за заявкою Замовника, виконання обов’язків охоронниками на постах має здійснюватись з вогнепальною зброєю.» Підпунктом 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами. З огляду на вимогу чинного законодавства в сфері надання охоронних послуг, вимога замовника щодо виконання обов’язків охоронниками з вогнепальною зброєю є незаконною, суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Дану вимогу відповідно до нормативних актів можуть виконати тільки підрозділи поліції. Згідно ч. 2. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вимога Замовника щодо виконання обов’язків охоронниками на постах з вогнепальною зброєю порушує ч. 1, ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тобто є дискримінаційною по відношенню до нашого товариства та інших суб’єктів господарювання, та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів й дискримінує нас як потенційного учасника, охоронники якого мають травматичну зброю. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначені статтею 5 Закону та позбавляють багатьох учасників можливості взяти участь в цій закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Послуги з охорони особливо важливих об’єктів Пролетарського ВУПЗГ АТ «Укртрансгаз» (ПСГ «Пролетарське») повинні відповідати наступним вимогам. Об’єкти магістрального трубопровідного транспорту, для яких закуповуються послуги, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 № 578-р, віднесені до переліку особливо важливих об’єктів нафтогазової галузі. Згідно з статтею 19 Закону України «Про трубопровідний транспорт»: «Охорона об'єктів магістрального трубопровідного транспорту здійснюється спеціальними відомчими підрозділами цих підприємств, порядок роботи яких визначається Правилами охорони магістральних трубопроводів, затвердженими Кабінетом Міністрів України. Охорона (у тому числі пожежна) найбільш важливих об'єктів трубопровідного транспорту, включаючи лінійну частину, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України, здійснюється також органами Національної поліції на договірних засадах». Відповідно до статті 48 Закону України «Про нафту і газ» особливо важливі об'єкти нафтогазової галузі, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, охороняються спеціалізованими охоронними підрозділами відповідно до чинного законодавства. Режим охорони інших об'єктів нафтогазової галузі відповідні підприємства визначають самостійно з дотриманням вимог чинного законодавства. Крім цього, пунктом 5 Правил охорони магістральних трубопроводів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2002 №1747 визначено, що охорона (у тому числі пожежна) особливо важливих об'єктів магістрального трубопровідного транспорту, включаючи лінійну частину, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України, здійснюється також відповідними органами Національної поліції на договірних засадах. Частиною 2 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України. Зазначений порядок визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2013 №421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями» (далі – Порядок). Згідно з п.3 Порядку, включення об’єктів до переліку здійснюється відповідно до критеріїв, які затверджуються МВС України за погодженням з Міноборони та СБУ. Наказом МВС України від 01.09.2015 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.2015 за № 1124/27569) затверджено «Критерії, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» (далі – Критерії). Відповідно до абзацу 16 розділу ІІ зазначених Критеріїв до переліку окремих особливо важливих об’єктів включаються об’єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83. Згідно з цією постановою АТ «УКРТРАНСГАЗ» включено до переліку об’єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Враховуючи вищезазначені вимоги чинного законодавства, Учасник повинен належати до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності. Всі охоронники, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду та бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству та мобільним зв’язком, охоронники на Об’єктах де є два пости і більше - переносними радіостанціями радіусом дії не менше 1 км. З метою посилення охорони об’єкту(ів), за заявкою Замовника, виконання обов’язків охоронниками на постах має здійснюватись з вогнепальною зброєю виходячи з вимог Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та діючого законодавства України щодо охорони особливо важливих об’єктів нафтогазової галузі, встановлених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 № 578-р.
Дата відповіді: 05.08.2021 17:31