• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, буд. 70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.

Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 400 000,00грн (Чотириста тисячі 00гривень 00коп), з ПДВ.

Завершена

1 308 464.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 542.32 UAH
Період уточнення: 28.07.2021 16:48 - 03.08.2021 16:40
Відповідь надана

Щодо огляду об'єкту (додатково до попереднього запиту)

Номер: 5cce9a26a4a146d6a83d95559575ee63
Дата опублікування: 02.08.2021 09:03
Опис: Знову Ви плутаєте «праведне» з «грішним», тобто тепер проектні роботи з будівельними роботами на капітальний ремонт. Зазначаємо ше раз, що Замовник вже надавав проектному інституту завдання на проектування згідно робочого проекту «Капітальний ремонт харчоблоку Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, буд. 70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області», який наданий до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так, проектний інститут оглянувши об'єкт, розробив робочий проект, який пройшов експертизу (експертний звіт наданий замовнику). Всі данні для надання об'єктивної цінової пропозиції надані в додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. Ви не боїтесь відповідальності за неправомірні вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що може призвести до оскарження в АМКУ та відтермінування проведення цієї закупівлі і, як наслідок, відтермінування виконання робіт? Тому ще раз вимагаємо виключити п.14 з додатка №1 «Перелік скан-копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги.» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити Додаток №5 «Акт візуального огляду» шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь: Дякуємо, зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені!
Дата відповіді: 02.08.2021 14:16
Відповідь надана

Щодо огляду об'єкту

Номер: 8069fa2bd0a04d7e84d9a93bb3135594
Дата опублікування: 02.08.2021 08:49
Опис: Знову Ви плутаєте «праведне» з «грішним», тобто тепер проектні роботи з будівельними роботами на капітальний ремонт. Зазначаємо ше раз, що Замовник вже надавав проектному інституту завдання на проектування згідно робочого проекту «Капітальний ремонт харчоблоку Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, буд. 70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області», який наданий до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: Дякуємо, зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені!
Дата відповіді: 02.08.2021 14:16
Відповідь надана

Щодо огляду об'єкту

Номер: 4e57e8e186dd4488a959e56c1a21a6f9
Дата опублікування: 29.07.2021 15:56
Опис: З Вашої відповіді на попереднє питання вбачаємо, що Ви плутаєте «праведне» з «грішним», тобто обстеження з оглядом. Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. З Вашої відповіді: вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.4.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт харчоблоку Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, буд. 70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), а не обстеження об’єкта. Також, згідно розділу 1 «Загальні відомості» (арк. 7 РП) робочий проект «Капітальний ремонт харчоблоку Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, буд. 70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області» на підставі завдання на проектування, затвердженого Замовником. Згідно розділу 2 «Архатектурно-будівельні рішення» (арк. 7 РП) робочий проект «Капітальний ремонт харчоблоку Степанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, буд. 70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області» не передбачає додаткові навантаження на конструкції, тому інженерно-геологічні вишукування не уточнювалися. Тобто, згідно робочого проекту на вище вказаний об’єкт, тех. завдання на обстеження об’єкта проектному інституту на надавалось та не проводилось, у зв’язку з тим, що проект не передбачає додаткові навантаження на конструкції будівлі. Також згідно п.7.3 проекту Договору підряду: Замовник забезпечує Підрядника водою, електроенергією, надає складські та інші приміщення в обсягах передбачених проектною документацією. Підрядник покриває відповідні витрати згідно діючих тарифів. Згідно п.5 Додатка 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, яка містить данні про обладнання, матеріально технічну базу. Перелік необхідного обладнання, матеріально технічної бази визначений в підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В основному це електричний інструмент, призначений для проведення опоряджувальних робіт, тому визначатися з порядком його застосування Учасником при огляді об’єкта немає потреби. З огляду на вище наведене, вашу відповідь на перше запитання вважаємо не аргументованою щодо огляду об’єкта, та вимагаємо виключити п.14 з додатка №1 «Перелік скан-копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги.» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити Додаток №5 «Акт візуального огляду» шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь: Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Дана вимога не є дискримінаційною щодо закупівлі проектних робіт, оскільки, залишається до Вас запитання, як Ви можете обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну проекту, якщо не були на об’єкті, який потрібно спроектувати. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
Дата відповіді: 30.07.2021 11:07
Відповідь надана

Щодо огляду об'єкту

Номер: 4ed19f6540234a8ab1dce2f6563c0309
Дата опублікування: 29.07.2021 11:04
Опис: Ознайомившись зі змістом оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги, щодо надання акту огляду місця виконання робіт. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому документація про оголошення закупівлі не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. Вимагаємо виключити п.14 з додатка №1 «Перелік скан-копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги.» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити Додаток №5 «Акт візуального огляду» шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Дана вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вище зазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Дата відповіді: 29.07.2021 13:17