• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Модернізація системи пожежогасіння електросекцій ЕПЛ2Т: послуги з модернізації системи пожежогасіння головного вагону електросекції ЕПЛ2Т – 8 од. Код ДК 021:2015 - 50224200-3; послуги з модернізації системи пожежогасіння моторного вагону електросекції ЕПЛ2Т – 14 од. Код ДК 021:2015 - 50224200-3; послуги з модернізації системи пожежогасіння причіпного вагону електросекції ЕПЛ2Т – 6 од.. Код ДК 021:2015 - 50224200-3

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 28 од.. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Структурний підрозділ «Дніпровське моторвагонне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» за адресою 49038, м. Дніпро, вул. Курчатова, 2а. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – в термін не більше 10 робочих днів з дати підписання «Акту приймання об’єктів для надання послуг», дата підписання якого є датою початку надання послуг, а для об'єктів щодо яких «Акт приймання об’єктів для надання послуг» підписано після 16.12.2021 - не пізніше 31.12.2021 Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) – 95 000,00 грн. 17. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції Розмір забезпечення виконання договору – 1% від вартості договору про закупівлю. 21. Вид та умови надання забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія, яка надається переможцем шляхом завантаження в електронну систему не пізніше дати укладення договору про закупівлю

Торги не відбулися

9 497 064.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 28.07.2021 14:48 - 20.08.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо калькуляції

Номер: 5c7b6c1fbc694e08bf15430aea0e4e64
Дата опублікування: 17.08.2021 12:10
Опис: У додатку 3 визначено перелік документів, які повинен надати переможець, а саме: "9. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати планові калькуляції вартості послуг з розшифровками по статтям витрат по кожному виду наданих послуг з урахуванням проведеного аукціону – надаються у паперовому вигляді." Прохання надати роз'яснення у якому саме вигляді переможець має надати калькуляції, та з розшифровкою за якими статтями витрат?
Відповідь: У додатку 3 п. 9 Тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати планові калькуляції вартості послуг з розшифровками по статтям витрат по кожному виду наданих послуг з урахуванням проведеного аукціону – надаються у паперовому вигляді. Відповідно до п. 15.1 проєкту договору, умови якого визначені Додатком 4 до тендерної документації, Договір про закупівлю укладається у письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Таким чином, планові калькуляції вартості послуг надаються під час укладання договору в натуральному паперовому вигляді, засобами поштового зв’язку із підтвердженням отримання та мають в повному обсязі відповідати вимогам Технічної специфікації, викладеної у Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації, планові калькуляції є Додатком 2 до договору, тобто мають бути погоджені у двосторонньому порядку на момент його укладання. Переможець може додатково завантажити скановані копії планових калькуляцій разом з Тендерною пропозицією за результатами аукціону, включаючи ціну за одиницю та /або інші складові ціни, шляхом завантаження в електронну систему закупівель документа у формі Додатка 1 з новою ціною, розрахунками та /або цінами за одиницю, яку переможець має надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель протягом 10 днів після дати виходу повідомлення про намір укласти договір. Калькуляція - це обчислення собівартості одиниці послуг за елементами витрат. Калькуляції складають на кожному підприємстві за встановленим переліком статей витрат. Групування витрат за статтями калькулювання дозволяє отримати інформацію про виробничу й повну собівартість кожного об’єкта обліку витрат (кожної калькуляційної одиниці) Перелік статей калькуляцій і склад витрат, що входять у такі калькуляційні статті, кожне підприємство встановлює самостійно та закріплює їх у наказі про облікову політику підприємства. При цьому беруться до уваги: технологічні особливості виробництва, організація процесу виробництва, перелік витрат необхідних для виробництва, та їх питома вага в загальній сумі собівартості продукції тощо. Для оцінки планового обсягу послуг та його відповідності вимогам Технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації), умовами закупівлі вимагається надання переможцем планових калькуляцій з розшифровками за усіма статтями витрат по кожному виду наданих послуг з урахуванням проведеного аукціону.
Дата відповіді: 19.08.2021 09:05