• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)

Завершена

433 224.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 166.12 UAH
Період уточнення: 26.07.2021 16:51 - 02.08.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: b0062976dcbe4f1d9db11d6938c316ac
Дата опублікування: 31.07.2021 23:51
Опис: Шановний Замовник. ознайомившись з ТД- виникає багато запитань. чому ви від учасників не вимагаєте матеріально-технічну базу та саме можливість переробки та утилізації шин? в ТД відсутині вимоги щодо матеріально-техзнічної бази, зато повно вимог, щодо транспорту, медиків, контенерів з указанняти конкретного типу, кількості та все інше щодо ковшів та якихось не зрозумілих авто, які жодним чином не стосуються предмету закупівлі. Шановний Замовник, ставимо Вас до відома, ми як мабуть единий прямий виробник надавач послуг у місті Києві який має власну матеріально-технічну базу та технології для збору та утилізації шин, виявили бажання прийняти участь у Закупівлі, але за дискримінаційними вимогами не маємо такої змоги, тому що технічна документація переповнена вимогами що зовсім не стосується закупілі- ставимо Вас до відома, що в разі відсутності змін в ТД або залишення будь яких дискримінаційних вимог, будемо звертатися до АМКУ (юристи вже готують скаргу опираючись на вказану ТД) та готують звернення до ДАСУ.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник з поставленої Вами вимоги Замовник не може зрозуміти, які саме умови тендерної документації, Ви вважаєте дискримінаційними, в зв’язку з цим не можемо надати Вам обґрунтовану відповідь чи внести зміни до Т.Д.
Дата відповіді: 04.08.2021 13:43
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги що не мають відношення до предмету закупівлі- инаполягаєжмо на видаленні

Номер: 0e6653f5836b439494fe78283ba8b5c0
Дата опублікування: 31.07.2021 23:28
Опис: Шановні Голова тендерного комітету та члени тендерного комітету відповідальні за проведення процедури закупівлі. Прошу звернути увагу щодо неадекватності вимог тендерної документації затвердженої протоколом №797 выд 26 ли пня 2021року. Відповідно до до додатку 1 Замовник висуває досить дивні вимоги, які аж ніяк не стосуються предмету закупівлі щодо утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям, а саме відпрацоьваних шин. Відповідно до Додатку 1 п. 1.4 є зовсім не зрозумілою вимога, яка ймовірно написана під конкретного учасника (очікуваного фаворита- переможця), який за попередньою аналогічною закупівлею був переможцем закупівлі (ТОВ "КРАМАР ЕКО" ), але за рішенням АМКУ був дискваліфвкований і торги було відмінено. Наполягаємо на видаленні даної вимоги, оскільки наявність контейнерів, іх тип та кількість ніяким чином на впливають на технологічний процес переробки шин та звсім не потрібні при сборі та утилізації шин. Вимога дискримінаційна та така, що не стосується технологічного процесу і написана під конкретну компанію, у якої є дані контейнери для ведення іншої господарської діяльності. Також не зрозумілою є вимога щодо Додатку 1 п.1.3. Замовника цікавить наявність транспорту? Спеціально обладнанго? Чи наявність власне обладнання для утилізації? Вимога що звучить «Довідка-характеристики, в довільній формі, спеціально обладнаних транспортних засобів, з зазначенням типу, реєстраційного номера та встановленого обладнання» не зрозуміла. Чим саме на думку Замовника повинен бути обладнаний автомобіль, що збирає шини та відвозить до майданчику переробки? Окрім великого відсіку для збору шин та вантажників? Звертаємо увагу Голови тендерного комітету що вимога знову дискримінаційна, та така що ймовірнео написана під якогось конкретного учвсника., оскільтки для автомобіля що перевозить грузи типу відпрацьованих шин, дстатноьо гідроборта, (для зручності), або взагалі автомобіля типу ГАЗ або ВАЗ з водіем та вантажником. Наполягаємо, аби Замовни к прибрав дану вимогу, або вніс досить доступні розяснення. Шановний Голова тендерного комітету, звертаємо Вашу увагу на ще одну досить дивнув вимогу, яка ГЕТЬ НЕ СТОСУЄТЬСЯ переробки та утилізації шин. Відповідно до Додатику 1 п. 2.1 Замовник витребує від Учасника наявність директора, медпрацівника, механіка, водія. В даному розділі підкреслюємо, та звертаємо, що Учасник може користуватися зовнішніми послугами транспортних компаній за відповідними договорами, які нададуть Учаснику послуги за договором перевезення та збирання грузів, відповідно з даного не потрібно на постійній основі тримати в штаті медичного працівника, механіка та водія, оскільки нагадую, пердмет Закупівлі послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відпрацьованих автомобільних шин, а не ремонт авто та надання медичних послуг з даимиі про реєстрацію медичних працівників в Єдиному реєстрі медичних працівників Наполягаємо на прибранні дискримінаційних вимог з тендерної тдокументації. Відповідно, якщо Замовник передбачить можливість отримання транспортних послуг за дог7овором надання послуг Учаснику, подальша вимога щодо водіїв, які обслуговуватимуть відповідні транспортні засоби, повинні мати досвід водіння відповідних транспортних засобів (надати копії посвідчень водіїв)- є ине потрібнорю, оскільки транспортна компанія яка може надавати послуги зі збирання та перевезення до майданчику переробки за договором несе повну відповідальність за справність ТЗ та наявність водія зі стажем, та інше. ( наприклад наявність щоденного медичного обстеження і тд. ) Вище зазначими вимогами, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у частині 1 статті 3 щодо того що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також. Звертаємо увагу Голови тендерного комітету. Що згідно з додатком 2 геть не зрозуміло легкові чи вантажні шини потрібно збирати та переробляти, та яка кільткість яких за якими адресами знаходиться. Дане напряму впливає на формування цінової пропозиції- наполягаємо на внесенні змін та наданні уточнень, яких шин легкових чи вантажних має на увахі замовник? Знов ш таки, шокує дискримінаційна вимога яка прописана ймовірно під ТОВ «КРАМАР ЕКО» відповідно до Додатку 2, п. 1.2. п.1 таблиці: Навантаження відходів здійснюється у контейнери Учасника об’ємом 15,25,30,35 м.куб за допомогою Екскаватора-навантажувача або вантажників ? Ви серйозно вважаєте що це единий спосіб завантажити відпрацьовавні шини? Наполягаємо на прибранні дискримінаційної вимоги, оскільки для збирання шин не потрібні контайнери. А підійде грузовий відсік любого вантажного автомобіля та один або два вантажники замість цілого екскаватора-навантажувача., виходячи зі сказаного наполягаємо аби прибрали вимогу Додатку 2 п.1.2 п.2 та п.3 таблиці, а саме: Наявність у Учасника великогабаритних контейнерів об’ємом 15,25,30,35м.куб. не менше 30 од. та Наявність Екскаватора –навантажувача(власного або орендованого)або можливості залучення підрядної організації для завантаження відходів у контейнери, а також п. 5 -Наявність не менше 3 автомобілів-кубовозів типу мультиліфт, транспортний засіб для вивезення відходів ковшовими контейнерами. Навіщо для вивезення та утилізації шин автомобіль типу мультиліфт що грузить портові контейнери? Ви серйозно вважаєте що лише автомобілем що підіймає контиейнери в морських портах можна завантажити відпрацьовані шини з авто??? НАПОЛЯГАЕМО АБИ прибрали!!! Та прибрали не адекватні вимоги п. 6 таблиці Додатку 2 п.1.2. Ще раз звертаємо увагу голови тендерного комітету, що дискримінаційною та такою що прописані півд конкретного учвсника, є вимоги, які взагалі не відносяться до предмету закупівлі та такі. Що штучно не профівльними вимогами намагаються звузити коло потенційних учасників є і подальші вимоги тендернох Документації Додатку 2 Документи які надаються Учасником: 1. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, Учасник надає: а) копії документів, на транспортні засоби, не менше 3(трьох) транспортних засобів оснащених системою мультиліф, та (1) одного для вивезення ковшових контейнерів, (в разі використання власних транспортних засобів): копія(ї) свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного засобу з інформацією про власника із наданням фотознімків спеціально обладнаних транспортних на яких чітко видно реєстраційний номер та встановлене спеціальне обладнання, або копії документів, які підтверджують право оренди транспортних засобів : копія(ї) договору(ів) оренди, копії акту(ів) прийому-передачі транспортних засобів в оренду за договором, який діє на період надання послуг, свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) з інформацією про власника із наданням фотознімків спеціально обладнаних транспортних на яких чітко видно реєстраційний номер та встановлене спеціальне обладнання. б) копії документів, які підтверджують право власності на контейнера (в разі використання власних контейнерів):довідка балансу по рахункам на яких обліковуються контейнера, та видаткова(і) накладна(і), або копії документів, які підтверджують право оренди контейнерів: копія договору(ів) оренди, копії акту(ів) прийому- передачі контейнерів в оренду до договору, який діє на період надання послуг. в) копії документів, які підтверджують право власності на екскаватор –навантажувач: копія(ї) свідоцтв(а)про реєстрацію Машин(и)(спеціального механізму) з інформацією про власника або копії документів, які підтверджують право оренди екскаватора: копія(ї) договору(ів)оренди екскаватора – навантажувача, копії акту(ів)прийому-передачі екскаватора-навантажувача в оренду за договором, копія(ї) свідоцтв(а) про реєстрацію Машин(и)(спеціального механізму) з інформацією про власника, або копії документів, які підтверджують можливість залучення підрядної організації для завантаження відходів у контейнери: копія(ї) договору(ів) про надання послуг з навантаження, який діє на період надання послуг. г) лист-гарантія щодо одночасного розміщення учасником (надання в безоплатне користування) контейнерів за адресами Замовника у кількості не менше 25 од. об’ємом 15-35м³ (по замовленню)протягом доби з моменту надання письмової заявки Замовника д) можливість Учасника надати Замовнику одночасно контейнери об’ємом 15,25,30,35 в кількості 25 одиниць згідно письмової заявки Замовника – Учасником надається гарантійний лист. 2. водії, які обслуговуватимуть відповідні транспортні засоби, повинні мати досвід водіння відповідних транспортних засобів 3. Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи. 4. Копія договору(ів) на передачу Учасником відходів – відпрацьованих автомобільних шин. 5. Наявність щоденного контролю технічного стану автомобілів перед початком роботи – Учасником надається гарантійний лист. 6. У випадку виходу з ладу автомобіля здійснюватиметься заміна на інший – Учасником надається гарантійний лист. Ремонтні роботи та технічне обслуговування автомобілів покладається на виконавця послуг. надаються зазначені послуги. 9. Учасник повинен підтвердити, що система менеджменту якості Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему менеджмента якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»( ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги»( ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) чинний на весь час надання послуг. 10. Учасник повинен підтвердити, що система екологічного менеджменту Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») чинний на весь час надання послуг. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації шо опубліковані вище, в інакшому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав як потенційного учасника та направляти інформацію до ДАСУ, аби мати змогу участі у прозорих закупівлях та таких що написані для всіх потенційних підприємств, що надають аналогічні послуги, а не під конкретного учвсника, який не має власної матеріально-т ехнічної бази, зато має контейнери та автомобілі для портових контейнерів, які ніяким чином не застосовуються при вивезенні та утилізації шин.
Відповідь: 1. Замовник дякує за поставлену вимогу, та зазначає наступне. Закупівля за предметом «ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)» оголошена 26.07.2021р, дає підстави розраховати, що в кращому випадку договір на виконання послу, по останній, буде укладено не раніше 23 серпня 2021року, кількість відпрацьованих шин становить 3960 шт., які знаходяться в різних 57 закладах, термін виконання договору до 30 жовтня 2021року. Замовник запевняє, що жодним чином не хоче, поставити потенційних Учасників в нерівне становище, та застосувати, чи поставити дискримінаційну вимогу тим самим звузити кількість учасників. Замовник гарантує, що його посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства. Основною метою, Замовника є отримання вчасно, якісних послуг за предметом «ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)», номер у Прозорро- UA-2021-07-06-001737-b. Наданню послуг відведено зовсім не багато часу. Місце надання послуг, територія на які розташовано відпрацьовані шини, це Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, згідно Додатку 2 до тендерної документації, зазначені Заклади, це 57 закладів де навчаються учні( діти). Надання послуг буде здійснюватися переможцем, в період навчального процесу. Отже, цілком можливо, під час надання послуги транспортні засоби Учасника будуть проїжджати територію де в цей час знаходяться діти, яка є зоною підвищеної уваги, та в звичних умовах не передбачає наявності на ній будь яких транспортних засобів. Одним з найголовнішим завдання відділу освіти, є створення безпечних умов для учнів і працівників навчального закладу. Згідно розділу IV Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом у рейс. У разі виявлення ознак хвороби протягом зміни водії підлягають післярейсовому медичному огляду. Під час проведення медичного огляду медичний працівник: здійснює опитування водія щодо його самопочуття, настрою, тривалості сну, наявності або відсутності скарг на стан здоров’я; проводить медичний огляд (звертається увага на те, як обстежуваний заходить до кабінету, на характер ходи, його зовнішній вигляд та поведінку, уважно оглядається стан шкіри водія, наявність подряпин, синців, розчухів, слідів від ін'єкцій, почервоніння або блідість шкіри тощо). Температура тіла вимірюється за наявності об'єктивних показників; перевіряє наявність симптомів гострого захворювання або загострення хронічного захворювання, на що можуть вказувати підвищення температури тіла понад 37,2°С, скарги на погане самопочуття, загальну слабкість, головний або зубний біль, гострі болі очей, болі в ділянці вуха, грудної клітки, черевної порожнини тощо. При огляді в обов'язковому порядку вимірюються артеріальний тиск та частота скорочень серця. Підставами для визнання водія непридатним до безпечного керування транспортним засобом є такі відхилення в стані здоров’я: підвищення або зниження артеріального тиску, частоти скорочень серця або значні відхилення від індивідуальної норми кожного водія; перебування водія у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Отже під час проведення закупівлі, так як і в будь який інший час, найголовнішим завданням Замовника, є безпека ввірених йому учнів. Замовник не має жодного морального права допуску на територію навчального закладу, за кермом транспортного засобу, джерела підвищеної небезпеки, осіб які, непридатні до безпечного керування транспортним засобом. Відповідно до Листа Міністерства охорони здоров'я України від 11.03.2011 №3.15-16/487 навчання медичних працівників передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів покладено на Державне підприємство "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України (надалі за текстом - ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України. Міністерство охорони здоров'я України видало - ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України Ліцензію Серії АВ №526335 (Медична практика). Таким чином, єдиним уповноваженим суб'єктом на організацію та проведення навчання медичних працівників методам передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів є ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України, яке має право здійснювати медичну практику відповідно до ліцензії Міністерства охорони здоров' я України. Відповідно до Інструкції про порядок видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів", затвердженої Наказом ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України від 03 березня 2008 р. № 80/1-П: п. 1.2 за наслідками навчання по проведенню щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів медичним працівникам видається Свідоцтво на право проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (надалі за текстом - Свідоцтво), Довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів (надалі за текстом - Довідка) та штамп з висновком про придатність до керування транспортним засобом (надалі за текстом - Штамп) . 1.3.2. Єдиний реєстр медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів (надалі за текстом - Єдиний реєстр) - це електронна база даних, що містить інформацію про Свідоцтва та штампи, видані медичним працівникам, які пройшли навчання в Українському медичному центрі безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій або його регіональних представництвах і отримали право на проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, термін їх дії, місце провадження діяльності та інформацію про підприємства за якими закріплено штамп. 1.3.3. Свідоцтво - це документ, який підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну. 1.3.4. Довідка про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів - це документальне підтвердження реєстраиії медичного працівника, зазначеного підприємства. у Єдиному реєстрі за вказаним номером, перші дві цифри якого є кодом області, на території якої медичний працівник проводить щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, наступні цифри відображають індивідуальний номер медичного працівника. 1.3.5. Номерний штамп - централізовано виготовлена печатка єдиноо затвердJ1сеного зразка, що містить в собі відтиск: - коду області, на території якої медичний працівник проводить щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів; - індивідуальний номер медичного працівника, за ш<им він внесений до Єдшtо.го реєстру, - текст висновку про придатність до керування транспортним засобом, ''До керування транспортом придатний" - місце для зазначення дати/часу проведення медичного огляду водія; - місце для підпису медичного працівника, що провів щозмінний передрейсов медичний огляд водія. - висновок про придатність водіі'в до керування транспортним засобом діє на всій території Украйни в термін, обмежений згідно до відповідних нормативних актів, що регулюють дане питання. Номерний штамп з висновком про придатність до транспортними засобами видається медичному працівникові (який отримав право на проведення щозмінних передрейсових та після рейсових медичних оглядів водії транспортних засобів􀂘 Українським медичним центром безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій та ідентифікує його серед інших медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Враховуючи вищенаведені норми, Замовник визначив у Тендерній документації «Документ, який підтверджує реєстрацію медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, які мають право проводити передрейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, із зазначенням ідентифікаційного номеру в такому реєстрі медпрацівника для перевірки Замовником.» тобто дана вимога встановлена за для перевірки наявності в такому документі номеру який дозволяє ідентифікувати медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, серед інших медичних працівників, та жодним чином не порушує Закон України «Про захист персональних даних». Замовник радить ознайомитися з рішенням постійно діючої адміністративнаої колегії № 16203-р/пк-пз від 27.08.2020. 2. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про те, що Учасник повинен підтвердити, що система менеджменту якості Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему менеджмента якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»( ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги»( ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) чинний на весь час надання послуг , а також, що Учасник повинен підтвердити, що система екологічного менеджменту Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») чинний на весь час надання послуг не можуть вважатися дискримінаційними, та такими, що звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів, оскільки за час, який наданий на підготовку пропозицій суб’єкти господарювання, могли впровадити систему менеджменту якості так і систему екологічного менеджменту на підприємстві. Замовник, ще раз звертає увагу потенційних Учасників на те, що отримувачем послуг будуть саме заклади освіти, а отже послуги, які надаватимуться переможцем закупівлі, будуть стосуватися учнів, які навчаються в даних закладах. Замовник принципово ставиться до якості послуг, які будуть надаватися Учасником. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання підтвердження на систему менеджмента якості, у сфері поводження з безпечними відходами, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів. Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Вона обґрунтована тим, що охорона навколишнього природного середовища у процесі поводження з безпечними відходами повинна здійснюватись відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища. Однією з найбільш значимих міжнародних природоохоронних ініціатив в галузі екології є міжнародні стандарти серії ISO 14000. Типові положення цих стандартів полягають у розробці загальної системи екологічного управління структури, правової відповідальності, практичних методів, процедур, ресурсів для впровадження екологічної політики організації. Впровадження системи менеджменту якості, та системи екологічного менеджменту дає змогу організації визначати чинники, які можуть спричиняти відхилення її процесів та її системи управління від запланованих результатів, щоб встановлювати запобіжні заходи контролю для мінімізації негативних впливів і максимального використання можливостей, по мірі їх виникнення. З цого питання сформована думка АМКУ, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, № 2309-р/пк-пз від 06.02.2020. 3. Як вже зазначалося закупівля оголошена 26.07.2021р, дає підстави розраховати, що в кращому випадку договір на виконання послу, по останній, буде укладено не раніше 23 серпня 2021року, кількість відпрацьованих шин становить 3960 шт., які знаходяться в різних 57 закладах, термін виконання договору до 30 жовтня 2021року. Наявність контейнерів та спецтехніки, для їх вивезення зумовлена необхідністю, надання послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин в установлений строк. Надання Учасником контейнерів Замовнику забезпечує можливість, завантаження відпрацьованих, шин без затримки (простою) транспортних засобів Учасника, без необхідності безліч разів проїзду по, території замовника. Замовник вважає, застосування контейнерної схеми вивезення відпрацьованих шин з території закладів замовника, більш прийнятною, та ефективнішою по відношенню до навантаження, відпрацьованих шин безпосередньо в транспортні засоби. Кількісні характеристики були прораховані спеціалістами Замовника, а отже при виконанні всіх вимог замовника дають впевненість в безумовному виконанні договірних зобов’язань в установлені строки. Зазначення потенційним Учасником того, що для автомобіля що перевозить грузи типу відпрацьованих шин, дстатньо гідроборта, (для зручності), або взагалі автомобіля типу ГАЗ або ВАЗ з водіем та вантажником викликає занепокоєння у Замовника, підходом до виконання зобов’язань даним потенційним Учасником. Необхідність підтвердження наявності контейнерів та спецтехніки зумовлена, також відсутністю тендерного забезпечення, в умовах ТД, для виключення зловживань, з боку недобросовісних учасників, та впевненості Замовника в гарантованому виконанні взятих на себе зобов’язання Учасником, який буде визнаний переможцем даної закупівлі. 4. Зазначення того, що «Учасник може користуватися зовнішніми послугами транспортних компаній за відповідними договорами, які нададуть Учаснику послуги за договором перевезення та збирання грузів, відповідно з даного не потрібно на постійній основі тримати в штаті медичного працівника, механіка та водія, оскільки нагадую, пердмет Закупівлі послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відпрацьованих автомобільних шин, а не ремонт авто та надання медичних послуг з данними про реєстрацію медичних працівників в Єдиному реєстрі медичних працівників», сприймається Замовником критично, в зв’язку з тим, що, як вище зазначив потенційний Учасник предметом послуги є послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відпрацьованих автомобільних шин, Замовник оголошує дану закупівлі з метою визначити виконавця послуги, залучення інших компаній для надання послуги, за якою проводиться закупівля позбавляє впевненості Замовника взагалі на отримання вчасних та якісних послуг, та ставить його в залежність від волі осіб, які не перебувають з Замовником в договірних відносинах та не матимуть будь яких зобов’язань перед Замовником, а також не нестимуть жодної відповідальності за невиконання, неякісне виконання чи невчасне надання послуг. Отже за пропозицією Учасника на території Замовника, де перебувають діти, будуть знаходитися невідомі Замовнику люди, що надають послуги за договором з потенційним Учасником, та ніяким чином не контролюються Замовником. Роз’їжджають, невідомі Замовнику транспортні засоби, які знаходяться невідомо в якому технічному стані, та правову підставу використання, яких Замовник не може установити, чи перевірити, якими керують водії, що можливо не проходили передрейсові медичні огляди, а також невідомо чи мають право та достатній досвід для керування даними транспортними засобами. Замовник звертає увагу Учасника, що залучення інших суб’єктів господарювання, для надання послуг можливе в якості субпідрядника, співвиконавців, чи організацією об’єднання, з подачею всіх необхідних на те документів. 5. Замовником будуть внесені зміни з приводу передрейсового огляду водіїв та утилізації використаних шин.
Дата відповіді: 04.08.2021 13:44
Відповідь надана

Вимога про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 2581619f24f244d58b4a48cdf30d0f30
Дата опублікування: 30.07.2021 19:41
Опис: Вимога Про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації Від 26 липня 2021 року Протоколом №797 засідання тендерного комітету Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації ( надалі – Замовник) було затверджено та розміщено на авторизованому електронному майданчику тендерну документацію на закупівлю послуг за предметом закупівлі «ДК 021 -2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів ІV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)», за ідентифікатором закупівлі -UA-2021-07-26-008985-b, з очікуваною вартістю – закупівлі - 433 224,00 грн. з ПДВ . Наше підприємство виявило бажання прийняти участь у закупівлі, проте деякі положення тендерної документації порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та обмежують наше право на добросовісну конкуренцію як потенційного надавача послуг виходячи з наступного: 1. Відповідно до п 2.1. Додатку 3 до тендерної документації замовник витребує наступне: «2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації (по спеціальностям), які мають необхідні знання та досвід, що мають відношення до виконання Договору про закупівлю До довідки додаються на кожного працівника, якого зазначено у довідці: копії наказів про призначення на посаду або копію трудової книжки. Обов’язкова наявність: директора, медпрацівника, механіка, водія. Водії, які обслуговуватимуть відповідні транспортні засоби, повинні мати досвід водіння відповідних транспортних засобів (надати копії посвідчень водіїв) Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи (надати гарантійний лист, дані про реєстрацію медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, які мають проводити передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів та документальне підтвердження виконання даної вимоги)». Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники що мають намір запропонувати тендерну пропозицію, мають в штаті підприємства власного медпрацівника. Статтею 2 Закону України "Про захист персональних даних" визначено, що для перевірки персональних даних необхідна згода суб'єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Отже, вважаємо, що вищезазначена умова суперечить вимогам частини третьої статті 5 Закону, відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, оскільки вимога, щодо надання документу, який підтверджує реєстрацію медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, які мають право проводити передрейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, із зазначенням ідентифікаційного номеру в такому реєстрі мед. працівника для перевірки Замовником, дає йому можливість обрати обмежене коло учасників, які зможуть взяти участь у Процедурі закупівлі. У зв’язку з чим Замовник повинен видалити вищезазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації задля дотримання основних принципів здійснення закупівель. 2. Відповідно до п.5 Додатку 2 до тендерної документації знову висунута дискримінаційна вимога до учасників, а саме: «Наявність не менше 3 автомобілів-кубовозів типу мультиліфт, транспортний засіб для вивезення відходів ковшовими контейнерами». Також ця дискримінаційна вимога міститься в п. 1а Додатку 2 до тендерної документації,відповідно до якої замовник витребує наступне: «. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, Учасник надає: а) копії документів, на транспортні засоби, не менше 3(трьох) транспортних засобів оснащених системою мультиліф, та (1) одного для вивезення ковшових контейнерів, (в разі використання власних транспортних засобів): копія(ї) свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного засобу з інформацією про власника із наданням фотознімків спеціально обладнаних транспортних на яких чітко видно реєстраційний номер та встановлене спеціальне обладнання, або копії документів, які підтверджують право оренди транспортних засобів : копія(ї) договору(ів) оренди, копії акту(ів) прийому-передачі транспортних засобів в оренду за договором, який діє на період надання послуг, свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) з інформацією про власника із наданням фотознімків спеціально обладнаних транспортних на яких чітко видно реєстраційний номер та встановлене спеціальне обладнання.». Шановний Замовнику повідомляємо, що задля збору та вивозу 3960 шт. автомобільних шин, що є предметом закупівлі – необов’язково використовувати автомобілі- кузови типу мультиліфт, в разі якщо учасник має транспортні засоби що вміщають в себе автомобільні шини у кількості 3960 шт, та в строк надасть послуги – необов’язково встановлювати дискримінаційну виогу про наявність автомобілів-кузовів типу мультиліфт. Наголошуємо на тому, що жодним нормативно-правовим актом не передбачена така умова до документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що планує взяти участь у відкритих торгах, а, зокрема, наявність спеціально обладнаних транспортних засобів. Враховуючи, що даний вид сміття вивозиться дуже рідко, та об'єм є незначним достатнім для виконання технічного завдання одним транспортним засобом – та необов’язково типу мультиліфт. Така вимога є незаконною, та такою що обмежує наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників. Це свідчить про той факт, що Замовник заздалегідь і навмисно значно звужує коло учасників Процедури закупівлі, що є незаконним ставленям по відношенню до інших учасників. 3. Відповідно до п.9, п.10 Додатку 2 до тендерної документації замовник витребує наступне: «Учасник повинен підтвердити, що система менеджменту якості Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему менеджмента якості, що 19 виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»( ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги»( ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) чинний на весь час надання послуг. 10. Учасник повинен підтвердити, що система екологічного менеджменту Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») чинний на весь час надання послуг.». Так, потенційний суб'єкт підприємництва, який належним чином впровадив у свою діяльність систему управління сааме: у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», позбавив інших учасників на право пропонувати послуги у закупівлі. Чинне законодавство не визначає як обов 'язкову складову наявність підтвердження належної сертифікації щодо впровадження відповідних систем контролю господарської діяльності з поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Таким чином дану вимогу замовника треба вважати як власну забаганку, яка відокремлює певного потенційного надавача послуг. Така вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб'єктам господарювання та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України. Тобто має бути видалена з тендерної документації. Шановний Замовнику! Задля дотримання основних принципів здійснення закупівель, просимо внести зміни до тендерної документації без умов, що обмежують наше право на добросовісну конкуренцію. В разі невиконання цієї вимоги, будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь: 1. Замовник дякує за поставлену вимогу, та зазначає наступне. Закупівля за предметом «ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)» оголошена 26.07.2021р, дає підстави розраховати, що в кращому випадку договір на виконання послу, по останній, буде укладено не раніше 23 серпня 2021року, кількість відпрацьованих шин становить 3960 шт., які знаходяться в різних 57 закладах, термін виконання договору до 30 жовтня 2021року. Замовник запевняє, що жодним чином не хоче, поставити потенційних Учасників в нерівне становище, та застосувати, чи поставити дискримінаційну вимогу тим самим звузити кількість учасників. Замовник гарантує, що його посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства. Основною метою, Замовника є отримання вчасно, якісних послуг за предметом «ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)», номер у Прозорро- UA-2021-07-06-001737-b. Наданню послуг відведено зовсім не багато часу. Місце надання послуг, територія на які розташовано відпрацьовані шини, це Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, згідно Додатку 2 до тендерної документації, зазначені Заклади, це 57 закладів де навчаються учні( діти). Надання послуг буде здійснюватися переможцем, в період навчального процесу. Отже, цілком можливо, під час надання послуги транспортні засоби Учасника будуть проїжджати територію де в цей час знаходяться діти, яка є зоною підвищеної уваги, та в звичних умовах не передбачає наявності на ній будь яких транспортних засобів. Одним з найголовнішим завдання відділу освіти, є створення безпечних умов для учнів і працівників навчального закладу. Згідно розділу IV Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом у рейс. У разі виявлення ознак хвороби протягом зміни водії підлягають післярейсовому медичному огляду. Під час проведення медичного огляду медичний працівник: здійснює опитування водія щодо його самопочуття, настрою, тривалості сну, наявності або відсутності скарг на стан здоров’я; проводить медичний огляд (звертається увага на те, як обстежуваний заходить до кабінету, на характер ходи, його зовнішній вигляд та поведінку, уважно оглядається стан шкіри водія, наявність подряпин, синців, розчухів, слідів від ін'єкцій, почервоніння або блідість шкіри тощо). Температура тіла вимірюється за наявності об'єктивних показників; перевіряє наявність симптомів гострого захворювання або загострення хронічного захворювання, на що можуть вказувати підвищення температури тіла понад 37,2°С, скарги на погане самопочуття, загальну слабкість, головний або зубний біль, гострі болі очей, болі в ділянці вуха, грудної клітки, черевної порожнини тощо. При огляді в обов'язковому порядку вимірюються артеріальний тиск та частота скорочень серця. Підставами для визнання водія непридатним до безпечного керування транспортним засобом є такі відхилення в стані здоров’я: підвищення або зниження артеріального тиску, частоти скорочень серця або значні відхилення від індивідуальної норми кожного водія; перебування водія у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Отже під час проведення закупівлі, так як і в будь який інший час, найголовнішим завданням Замовника, є безпека ввірених йому учнів. Замовник не має жодного морального права допуску на територію навчального закладу, за кермом транспортного засобу, джерела підвищеної небезпеки, осіб які, непридатні до безпечного керування транспортним засобом. Відповідно до Листа Міністерства охорони здоров'я України від 11.03.2011 №3.15-16/487 навчання медичних працівників передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів покладено на Державне підприємство "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" Міністерства охорони здоров'я України (надалі за текстом - ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України. Міністерство охорони здоров'я України видало - ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України Ліцензію Серії АВ №526335 (Медична практика). Таким чином, єдиним уповноваженим суб'єктом на організацію та проведення навчання медичних працівників методам передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів є ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України, яке має право здійснювати медичну практику відповідно до ліцензії Міністерства охорони здоров' я України. Відповідно до Інструкції про порядок видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів", затвердженої Наказом ДП "Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій" МОЗ України від 03 березня 2008 р. № 80/1-П: п. 1.2 за наслідками навчання по проведенню щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів медичним працівникам видається Свідоцтво на право проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (надалі за текстом - Свідоцтво), Довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів (надалі за текстом - Довідка) та штамп з висновком про придатність до керування транспортним засобом (надалі за текстом - Штамп) . 1.3.2. Єдиний реєстр медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів (надалі за текстом - Єдиний реєстр) - це електронна база даних, що містить інформацію про Свідоцтва та штампи, видані медичним працівникам, які пройшли навчання в Українському медичному центрі безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій або його регіональних представництвах і отримали право на проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, термін їх дії, місце провадження діяльності та інформацію про підприємства за якими закріплено штамп. 1.3.3. Свідоцтво - це документ, який підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащеного кабінету та на протязі визначеного терміну. 1.3.4. Довідка про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів - це документальне підтвердження реєстраиії медичного працівника, зазначеного підприємства. у Єдиному реєстрі за вказаним номером, перші дві цифри якого є кодом області, на території якої медичний працівник проводить щозмінні передрейсові та після рейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, наступні цифри відображають індивідуальний номер медичного працівника. 1.3.5. Номерний штамп - централізовано виготовлена печатка єдиноо затвердJ1сеного зразка, що містить в собі відтиск: - коду області, на території якої медичний працівник проводить щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів; - індивідуальний номер медичного працівника, за ш<им він внесений до Єдшtо.го реєстру, - текст висновку про придатність до керування транспортним засобом, ''До керування транспортом придатний" - місце для зазначення дати/часу проведення медичного огляду водія; - місце для підпису медичного працівника, що провів щозмінний передрейсов медичний огляд водія. - висновок про придатність водіі'в до керування транспортним засобом діє на всій території Украйни в термін, обмежений згідно до відповідних нормативних актів, що регулюють дане питання. Номерний штамп з висновком про придатність до транспортними засобами видається медичному працівникові (який отримав право на проведення щозмінних передрейсових та після рейсових медичних оглядів водії транспортних засобів􀂘 Українським медичним центром безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій та ідентифікує його серед інших медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Враховуючи вищенаведені норми, Замовник визначив у Тендерній документації «Документ, який підтверджує реєстрацію медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, які мають право проводити передрейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, із зазначенням ідентифікаційного номеру в такому реєстрі медпрацівника для перевірки Замовником.» тобто дана вимога встановлена за для перевірки наявності в такому документі номеру який дозволяє ідентифікувати медичного працівника в Єдиному реєстрі медичних працівників, серед інших медичних працівників, та жодним чином не порушує Закон України «Про захист персональних даних». Замовник радить ознайомитися з рішенням постійно діючої адміністративнаої колегії № 16203-р/пк-пз від 27.08.2020. 2. Як вже зазначалося закупівля оголошена 26.07.2021р, дає підстави розраховати, що в кращому випадку договір на виконання послу, по останній, буде укладено не раніше 23 серпня 2021року, кількість відпрацьованих шин становить 3960 шт., які знаходяться в різних 57 закладах, термін виконання договору до 30 жовтня 2021року. Наявність контейнерів та спецтехніки, для їх вивезення зумовлена необхідністю, надання послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин в установлений строк. Надання Учасником контейнерів Замовнику забезпечує можливість, завантаження відпрацьованих, шин без затримки (простою) транспортних засобів Учасника, без необхідності безліч разів проїзду по, території замовника. Замовник вважає, застосування контейнерної схеми вивезення відпрацьованих шин з території закладів замовника, більш прийнятною, та ефективнішою по відношенню до навантаження, відпрацьованих шин безпосередньо в транспортні засоби. Кількісні характеристики були прораховані спеціалістами Замовника, а отже при виконанні всіх вимог замовника дають впевненість в безумовному виконанні договірних зобов’язань в установлені строки. Зазначення потенційним Учасником того, що обсяг в 3960 шин є незначним та може бути виконаний одним транспортним засобом, ставить під сумнів дане твердження, та не приймається Замовником. Необхідність підтвердження наявності контейнерів та спецтехніки зумовлена, відсутністю тендерного забезпечення, в умовах ТД. Для виключення зловживань, з боку недобросовісних учасників, та впевненості Замовника в гарантованому виконанні взятих на себе зобов’язання Учасником, який буде визнаний переможцем даної закупівлі. 3. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про те, що Учасник повинен підтвердити, що система менеджменту якості Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему менеджмента якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, «Система менеджменту якості. Вимоги», (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»( ISO 9001:2015, IDT); (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги»( ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) чинний на весь час надання послуг , а також, що Учасник повинен підтвердити, що система екологічного менеджменту Учасника, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», для підтвердження Учасником надається сертифікат на систему екологічного менеджменту, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») чинний на весь час надання послуг не можуть вважатися дискримінаційними, та такими, що звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів, оскільки за час, який наданий на підготовку пропозицій суб’єкти господарювання, могли впровадити систему менеджменту якості так і систему екологічного менеджменту на підприємстві. Замовник, ще раз звертає увагу потенційних Учасників на те, що отримувачем послуг будуть саме заклади освіти, а отже послуги, які надаватимуться переможцем закупівлі, будуть стосуватися учнів, які навчаються в даних закладах. Замовник принципово ставиться до якості послуг, які будуть надаватися Учасником. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання підтвердження на систему менеджмента якості, у сфері поводження з безпечними відходами, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів. Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Вона обґрунтована тим, що охорона навколишнього природного середовища у процесі поводження з безпечними відходами повинна здійснюватись відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища. Однією з найбільш значимих міжнародних природоохоронних ініціатив в галузі екології є міжнародні стандарти серії ISO 14000. Типові положення цих стандартів полягають у розробці загальної системи екологічного управління структури, правової відповідальності, практичних методів, процедур, ресурсів для впровадження екологічної політики організації. Впровадження системи менеджменту якості, та системи екологічного менеджменту дає змогу організації визначати чинники, які можуть спричиняти відхилення її процесів та її системи управління від запланованих результатів, щоб встановлювати запобіжні заходи контролю для мінімізації негативних впливів і максимального використання можливостей, по мірі їх виникнення. З цого питання сформована думка АМКУ, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, № 2309-р/пк-пз від 06.02.2020.
Дата відповіді: 04.08.2021 13:52
Відповідь надана

Що до вимог по виконанню Договора

Номер: 43cc3ab4903e451fb7aa0aed8018840b
Дата опублікування: 29.07.2021 09:30
Опис: Чи можливе виконання Договору без залучення контейнерів та спецтехніки? Наша компанія має досвід виконання аналогічних робіт з 2013 року за допомогою звиклого вантажного транспорту та вантажників.
Відповідь: Замовник дякує за поставлене питання, та зазначає наступне. Закупівля за предметом «ДК 021-2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин)» оголошена 26.07.2021р, дає підстави розраховати, що в кращому випадку договір на виконання послу, по останній, буде укладено не раніше 23 серпня 2021року, кількість відпрацьованих шин становить 3960 шт., які знаходяться в різних 57 закладах, термін виконання договору до 30 жовтня 2021року. Наявність контейнерів та спецтехніки, для їх вивезення зумовлена необхідністю, надання послуги зі збору та вивозу, з метою подальшої утилізації, відходів IV класу небезпеки – відпрацьованих автомобільних шин в установлений строк. Надання Учасником контейнерів Замовнику забезпечує можливість, завантаження відпрацьованих, шин без затримки (простою) транспортних засобів Учасника. Замовник вважає, застосування контейнерної схеми вивезення відпрацьованих шин з території закладів замовника, більш прийнятною. Кількісні характеристики були прораховані спеціалістами Замовника з додержанням допустимих норм затрат людин. год. , з врахуванням кінцевого строку надання послуг. Необхідність підтвердження наявності контейнерів та спецтехніки зумовлена, відсутністю тендерного забезпечення, в умовах ТД. Для виключення зловживань, з боку недобросовісних учасників, та впевненості Замовника в гарантованому виконанні взятих на себе зобов’язання Учасником, який буде визнаний переможцем даної закупівлі. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює наявність таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовних хоче звернути увагу Учасника, на те, що умовами ТД передбачено залучення послуг вантажників.
Дата відповіді: 02.08.2021 11:58