• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (м'ясо яловичини (напівтушки), конина, м'ясо яловичини (м’якоть), печінка яловича, серце яловиче)

Завершена

2 000 544.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 005.44 UAH
Період уточнення: 26.07.2021 11:16 - 02.08.2021 00:00
Відповідь надана

Радіаційний контроль

Номер: ef9fb60ba417469697edc2497ba76556
Дата опублікування: 27.07.2021 09:19
Опис: Шановний замовник тендеру. У відповідності до пункту 12 Додатку 2 тендерної документації, Ви прросите надати :"Кольорова скан –копія документу про проходження радіаційного контролю автомобільним транспортом, яким буде здійснюватись поставка товару, не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій". Ця вимога стосовно радіаційного контролю є дискримінаційною, так як не відноситься до ЗУ про Державні закупівлі. Ця вимога фігурє в Наказі Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 8 вересня 1999 року N 204, та стосується митного контролю. Просимо внести роз'яснення по даному пункту, або внести відповідні зміни до Вашої тендерної документації!
Відповідь: пункт 3 стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". 5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством Учасник несе відповідальність за отримання усіх необхідних документів, дозволів, протоколів, сертифікатів, тощо. В разі неможливості отримання документів дозвільного характеру до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, учасник повинен надати обгрунтування неможливості отримання відповідних документів, спираючись на норми законодавства або надати лист розʼяснення про причини, від нього незалежні. Санітарно-екологічні правила і норми з радіаційної безпеки розробляються враховуючи Закони України, зокрема (невиключно): “Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання ” від 14.01.98р. № 15/98-ВР; “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення ” від 24.02.94р. № 4005-ХІІ; “Про охорону навколишнього природного середовища ” від 25.06.91р. № 1264-ХІІ; “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії ” від 11.01.2000р. №1370-ХІV; з урахуванням вимог нормативних документів діючих на території України зокрема (невиключно): Постанова КМУ від 27.07.95р. № 554 “Про затвердження Переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку ”; Постанова КМУ від 04.03.97р № 207 “Про затвердження Порядку взаємодії органів виконавчої влади та причетних юридичних осіб у разі виявлення джерел іонізуючого випромінювання, які перебувають у незаконному обігу ”; ДГН 6.6.1.-6.5.001-98 - Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97); ДСП 6.074.120-01 - Основні санітарні правила протирадіаційного захисту України (ОСПУ); ГОСТ 12.1.005-88 - ССБТ. Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны; ГОСТ 12.1.007-76 - ССБТ Вредные вещества. Класификация и общие требования безопасности; ГОСТ 12.2.003-91 - ССБТ Оборудование производственное. Общие требования безопасности; ГОСТ 12.4.010-75 - ССБТ Средства индивидуальной защиты. Рукавицы специальные; ГОСТ 17.2.1.01-76 - Охорона природи. Атмосфера. Класифікація викидів за складом; ГОСТ 17.2.3.02-91 - Охорона природи. Атмосфера. Правила встановлення допустимих викидів шкідливих речовин промисловими підприємствами; ГОСТ 12.3.009-76 - ССБТ. Работы погрузочно-разгрузочные. Общие требования безопасности.» Таким чином, вимога щодо надання «Кольорова скан –копія документу про проходження радіаційного контролю автомобільним транспортом, яким буде здійснюватись поставка товару, не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій" встановлена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» і не має жодних дискримінаційних ознак.
Дата відповіді: 30.07.2021 11:03