-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Лот 1. Електрична енергія - м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія Лот 2. Електрична енергія - м. Київ, Житомирське шосе, 17-ий кілометр
відповідний код 09310000-5
Завершена
3 615 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 025.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 6 025.00 UAH
Період уточнення:
23.07.2021 18:56 - 04.08.2021 00:00
Відповідь надана
Здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки, підтверджується нотаріально.
Номер:
8a186be3d2ec463494e65722444f2303
Дата опублікування:
29.07.2021 16:03
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що У разі здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки відповідно до вимог чинного законодавства, у складі тендерної пропозиції справжність підпису осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та юридичних документів на предмет виконання зобов’язань по результатах торгів, підтверджується нотаріально. Таке підтвердження надається учасником у складі тендерної пропозиції.
Просимо вилучити з документації цю незаконну вимогу, оскільки згідно ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» № 1982-VIII від 23.03.2017р. скасовується обов'язкове використання печаток на документах. Зокрема, в Господарському кодексі у статті 58-1 прописується, що печатка не може бути обов'язковим реквізитом документа, який подається від імені суб'єкта господарювання органу державної влади.
Державним органам забороняється вимагати наявність печатки на документах у разі здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки відповідно до вимог чинного законодавства а також підтвердження такого нотаріально.
Закон про скасування печаток в Україні виключив з ряду нормативних актів згадки про обов'язкове використання печатки.
Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі згідно статті 166-24КУпАП.
Відповідь:
Доброго дня, згідно пункту 1 Розділу 3 тендерної документації у разі здійснення Учасником господарської діяльності без використання печатки відповідно до вимог чинного законодавства, у складі тендерної пропозиції справжність підпису осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та юридичних документів на предмет виконання зобов’язань по результатах торгів, підтверджується нотаріально. Таке пiдтвердження надається учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
03.08.2021 18:53
Відповідь надана
Вимога щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних на кожного працівника.
Номер:
bfef6648d8934dc6b4090db6a3be45ad
Дата опублікування:
29.07.2021 15:44
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно п.2 Розділу 5 тендерної документації встановлено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинні надати:
- листи – згоди на обробку та використання персональних даних повинні бути надані Учасниками на кожного працівника, інформація про якого буде надана в складі тендерної пропозиції;
Вважаємо, що «…на вимогу Закону України „Про захист персональних даних“ учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду (лист у довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи тендерної пропозиції (у т. ч. збирання, зберігання і поширення).
Що стосується листів-згоди на кожного працівника, вважаємо, що дана вимога є некоректною, а також такою, що не може бути виконана учасником. Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Замовник змушує учасників розголосити персональні дані та надати згоду на поширення їхніх персональних даних, що є неправомірним, адже персональні дані захищаються Законом України «Про захист персональних даних». Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані — відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Відтак, користуючись вказаною нормою закону, відносимо персональні дані — місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) — до конфіденційної інформації, яка не може буди розголошена для загального доступу.
Законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. Відповідно, він, як учасник процедури закупівлі, не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати лист-згоду. Зокрема, незрозумілим є, чи вважає замовник необхідним надання листів від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника тощо.
Отже, Закон України «Про захист персональних даних» не містить конкретних вимог до складання «листів-згод на обробку персональних даних» на кожного працівника, тендерна документація також не містить роз’яснень, яка саме форма, на думку замовника, буде відповідати вимогам цього Закону, а тому учасник не має можливості виконати дану вимогу. Відсутність інформації про форму листа, у якому необхідно надати згоду на обробку персональних даних на кожного працівника, може призвести до відхилення пропозиції з причин, що не залежать від учасника, а тому вважаємо, що така вимога повинна бути виключена із тендерної документації.
Така вимогам Замовника є некоректною та не доцільною і повинна бути приведена у відповідність до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, та Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, що підтверджується рішенням органу оскарження № 5074-р/пк-пз від 17.03.2020 року та № 5169-р/пк-пз від 16.03.2021 року.
Шановний Замовнику! Аналізуючи практику Колегії Антимонопольного Комітету України, вказана вимога ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Замовник не обґрунтував необхідності встановлення вимоги в тендерній документації у вказаній редакції. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Доброго дня, згідно пункту 2 Розділу 5 тендерної документації Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинні надати листи – згоди на обробку та використання персональних даних на кожного працівника, інформація про якого буде надана в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
03.08.2021 18:52
Відповідь надана
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Номер:
1b1add06b1494e388659abd7cdc47d9a
Дата опублікування:
29.07.2021 15:10
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно п.2 Додатку 3 тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до вимог статті 16 Закону: З метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - позитивний лист-відгук щодо постачання товару від контрагента (виданий не раніше 2021 року) завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або невиявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору..
Вважаємо, що дана вимога суперечить принципам, зокрема, які встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, наявність даної вимоги – є дискримінаційною та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі. Якщо, Учасник має досвід виконання аналогічних договорів за 2019 та 2020 роки, приймав участь у аналогічних процедурах закупівлі, підтверджував відповідність кваліфікаційним критеріям, щодо досвіду виконання аналогічних договорів листами-відгуками, що видані у 2019 та 2020 роках, та за результатами яких було укладено договори про закупівлю.
Таким чином, Законом передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору та його документальне підтвердження, та не обмежено право підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного договору наявними аналогічними договорами за попередні роки та листами-відгуками, що видані у попередні роки, що підтверджують документальне виконання аналогічних договорів. При цьому, виконаний аналогічний договір є виконаним в незалежності від дати видачі листа-відгуку.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати лист-відгук, який виданий не раніше 2021 року, що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання.
Така вимогам Замовника є дискримінаційною та повинна бути приведена у відповідність до вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, та Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині, що підтверджується рішенням органу оскарження № 9409-р/пк-пз від 14.05.2020 року.
Шановний Замовнику! Аналізуючи практику Колегії Антимонопольного Комітету України, що, ВІДГУК має бути виданий не раніше 2021 року, позиція органу оскарження однозначна, що замовник встановлюючи вимогу щодо надання листа-відгуку із обмеженням дати його реєстрації, має обґрунтувати свою позицію та довести необхідність такої вимоги. В іншому випадку замовник може встановити вимогу щодо надання листа-відгуку, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, але без обмеження його дати реєстрації.
Відповідь:
Доброго дня, будуть внесені зміни в документацію.
Дата відповіді:
03.08.2021 18:51
Відповідь надана
документи до аналогічного договору
Номер:
f1663e22937c4f3abfb0c6a55c82feea
Дата опублікування:
29.07.2021 12:11
Опис:
Вимога до учасників в додатку 3: Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договір (-и), зазначений(-ні) в довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару, по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару - не більше п’яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Що мається на увазі "не більше п'яти"? Надати не більше 5 актів приймання-передачі товару?
Відповідь:
Доброго дня, так, не більше п’яти копій видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару по договору(-ам) зазначеному(-их) в довідці.
Дата відповіді:
03.08.2021 18:51
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
ddc623c8dd384b6dad1b4211e4f7b72e
Дата опублікування:
29.07.2021 12:09
Опис:
Чи може учасник підтвердити досвід виконання аналогічного договору надавши у складі тендерної проопозиції аналогічний договір що виконується, тобто дія якого не закінчена?
Відповідь:
Доброго дня, так, згідно п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються.
Дата відповіді:
03.08.2021 18:51
Відповідь надана
аское
Номер:
7a877e570e9c4b859c35145dcc7259b5
Дата опублікування:
29.07.2021 12:09
Опис:
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання дозавантажити орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць у разі, якщо об'єкти Замовника відносять до групи "а". Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня, Замовник належить до групи "а" (з АСКОЕ). Можливість надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за всі місяці відсутня.
Дата відповіді:
03.08.2021 18:50
Відповідь надана
Умови оплати
Номер:
2f8f696d425a4298b99bd5bf642af511
Дата опублікування:
27.07.2021 12:47
Опис:
Шановний замовник!!!
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП, Регулятор) в межах компетенції повідомляє, Лист НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021р.
Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю має відповідати положенням Господарського кодексу України (далі - ГКУ). Стаття 275 ГКУ визначає, що вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюється Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон).
При цьому, відповідно до положень статті 2 Закону основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема правилами роздрібного ринку. Правила роздрібного ринку передбачають зокрема загальні умови постачання електричної енергії споживачам, систему договірних відносин між учасниками роздрібного ринку, права та обов’язки учасників ринку.
Як зазначається у листі НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021 відповідно до пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го числа наступного місяця.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується непобутовим споживачем протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Відповідно до частини одинадцятої статті 56 Закону Регулятор затверджує, зокрема примірний договір постачання електричної енергії споживачу.
Невід’ємною частиною договору про постачання електричної енергії споживачу є комерційна пропозиція, що має містити інформацію про термін оплати рахунків який відповідає вимогам Закону та ПРРЕЕ.
Отже, відповідно до вимог ПРРЕЕ оплата за спожиту електричну енергію здійснюється на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції. При цьому, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Слід також зазначити, що своєчасність здійснення споживачем передбачених договором з електропостачальником оплати є запорукою стабільної роботи підприємств електричної галузі.
Отже, на підставі вище викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести умови оголошеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня, будуть внесені зміни в документацію.
Дата відповіді:
02.08.2021 10:28
Відповідь надана
Умови оплати
Номер:
55cd338ad84e469f9dcb42f2ef1de80e
Дата опублікування:
27.07.2021 12:47
Опис:
Шановний Замовник!!!
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП, Регулятор) в межах компетенції повідомляє, Лист НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021р.
Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю має відповідати положенням Господарського кодексу України (далі - ГКУ). Стаття 275 ГКУ визначає, що вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюється Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон).
При цьому, відповідно до положень статті 2 Закону основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема правилами роздрібного ринку. Правила роздрібного ринку передбачають зокрема загальні умови постачання електричної енергії споживачам, систему договірних відносин між учасниками роздрібного ринку, права та обов’язки учасників ринку.
Як зазначається у листі НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021 відповідно до пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го числа наступного місяця.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується непобутовим споживачем протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Відповідно до частини одинадцятої статті 56 Закону Регулятор затверджує, зокрема примірний договір постачання електричної енергії споживачу.
Невід’ємною частиною договору про постачання електричної енергії споживачу є комерційна пропозиція, що має містити інформацію про термін оплати рахунків який відповідає вимогам Закону та ПРРЕЕ.
Отже, відповідно до вимог ПРРЕЕ оплата за спожиту електричну енергію здійснюється на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції. При цьому, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Слід також зазначити, що своєчасність здійснення споживачем передбачених договором з електропостачальником оплати є запорукою стабільної роботи підприємств електричної галузі.
Отже, на підставі вище викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести умови оголошеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня, будуть внесені зміни в документацію.
Дата відповіді:
30.07.2021 15:15