-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивна панель з вбудованим комп'ютером (моноблок) «Код ДК 021:2015 - 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період уточнення:
23.07.2021 16:48 - 30.07.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
f96a0ae472524902be73c6d583a532b3
Дата опублікування:
29.07.2021 22:26
Опис:
У вашій відповіді ви вказуєте «Також звертаємо Вашу увагу на успішно проведені аналогічні процедури закупівлі, які містяться в електронній системі закупівель ProZorro з аналогічним предметом закупівлі та з аналогічною вимогою Замовника: № UA-2020-10-28-008493-c, UA-2021-02-18-006644-b, UA-2021-02-26-008756-a.» Проте, жодна з цих закупівель не містить аналогічного предмету закупівлі чи технічного опису та не проводилась замовником цієї закупівлі. Для чого ви маніпулюєте інформацією та зловживаєте своїм обов’язком, щодо надання роз’яснень учасникам таким чином позбавлючи їх можливості реалізувати своє право на доброчесну участь в закупівлі?
Відповідь:
Шановний учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Процедури закупівлі № UA-2020-10-28-008493-c, UA-2021-02-18-006644-b, UA-2021-02-26-008756-a були наведені нами виключно, як аргумент про те, що надання листа від виробників, уповноважених представників виробників, або офіційних дистриб’юторів виробників, який ми вимагаємо в тендерній документації, не є дискримінаційною вимогою. Вказані вище закупівлі були успішно проведені, при цьому також є процедурами відкритих торгів в тлумаченні Закону України “Про публічні закупівлі”, в рамках яких закуплялись комп'ютери та моноблоки, тобто товар, який є і у нашій закупівлі, вбудований в інтерактивну панель, та які містили аналогічну вимогу Замовників вказаних вище торгів щодо надання листів від виробника або його офіційного представництва на території України (його офіційного представника в Україні).
Дата відповіді:
30.07.2021 23:12
Відповідь надана
листи авторизацій
Номер:
1b250475ad8d4c1e9d8b8493e1663271
Дата опублікування:
29.07.2021 22:19
Опис:
Шановний замовнику. У відповіді на попереднє питання ви вказуєте що виробники, уповноважені представники виробників, або офіційні дистриб’ютори виробників, дбаючи про свою ділову репутацію, є зацікавленими і на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів фізичним чи юридичним особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Проте в реальному світі, ми як представник виробника інтерактивних панелей знаного світового бренду, які за всіма технічними характеристиками повністю відповідають встановленим в тендерній документації вже звернулись до єдиного повноважного представника в Україні виробника клавіатур Prestigio CLICK&TOUCH та веб-камери Logitech C920 за отриманням авторизаційного листа під цю закупівлю та отримали відмову з поясненням, що ця закупівля вже зарезервована під іншого учасника. Таким чином вимога, щодо надання листів авторизацій на клавіатури та вебкамери які є у вільному продажі та мають настільки детальний опис (жодним чином не вмотивований) є абсолютно дискримінаційною. Наголошуємо, що предметом закупівлі є Інтерактивна панель, тому лист авторизації є доцільним хіба що на інтерактивну панель, а не на клавіатуру та вебкамеру. Вимагаємо прибрати, з тендерної документації необхідність надання листів авторизацій на клавіатуру та вебкамеру.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Вимога щодо надання Учасниками документального підтвердження у вигляді листів від виробників інтерактивної панелі, безпровідної клавіатури та WEB камери, або уповноважених представників виробників, або офіційних дистриб’юторів виробників в Україні (якщо учасник не є виробником вказаного товару), які підтверджують партнерський статус Учасника та можливість поставки учасником інтерактивних панелей, безпровідних клавіатур та WEB камер у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації, не є дискримінаційною. Замовник не обмежує Учасника у виборі виробника, технічні вимоги до клавіатури та веб-камери не містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. На підставі цього, Учасники не обмежені у поданні пропозиції на обладнання від будь-якого виробника, яке відповідає або перевищує технічні вимоги до предмета закупівлі. Також ми не обмежуємо учасників одержувати листи виключно від уповноважених представників виробників в Україні. Учасник може надавати листи безпосередньо від виробників, або офіційних дистриб’юторів виробників в Україні. Предметом нашої закупівлі є 5 комплектів інтерактивної панелі з вбудованим комп'ютером (моноблок), які складаються безпосередньо з інтерактивної панелі з вбудованим комп'ютером (моноблок), з безпровідної клавіатури та з WEB камери, та які можуть бути різних виробників, тому вимога листа від виробників, або уповноважених представників виробників, або офіційних дистриб’юторів виробників в Україні є доцільною стосовно усіх елементів комплекту. З урахуванням вказаного прийнято рішення про відхилення вимоги.
Дата відповіді:
30.07.2021 22:53
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c3ca0589439945ef9a0ec5815ae0da48
Дата опублікування:
27.07.2021 13:55
Опис:
Шановний замовнику. Надмірна деталізація технічних вимог до клавіатури та веб-камери, передбачає лише єдиний варіант такої клавіатури Prestigio CLICK&TOUCH та веб-камери Logitech C920. При цьому ви передбачаєте необхідність надання листа авторизації від виробника такої клавіатури, веб-камери або його представника в Україні. Враховуючи той факт, що компанія Асбіс-Україна є представником виробника інтерактивних панелей та клавіатур Prestigio та одночасно дистрибютором виробника веб-камер Logitech то отримати відповідні авторизаційні листи для інших виробників інтерактивних панелей буде неможливо. При цьому слід зазначити що вказані клавіатура та веб-камери є у вільному продажі. Враховуючи вищевикладене просимо вас прибрати вимогу щодо надання листів авторизації на клавіатуру та веб-камеру
Відповідь:
Доброго дня!
Шановний Учаснику, щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація по предмету закупівлі «Інтерактивна панель з вбудованим комп'ютером (моноблок) «Код ДК 021:2015 - 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» відповідає Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розроблена та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Також, звертаємо Вашу увагу на те що, технічні вимоги до клавіатури та веб-камери не містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. На підставі цього, Учасники не обмежені у поданні пропозиції на обладнання від будь-якого виробника, яке відповідає або перевищує технічні вимоги до предмета закупівлі. Висновок про те, що технічні вимоги передбачають лише єдиний варіант клавіатури та веб-камери, що наведений у вашому зверненні, вважаємо безпідставним, оскільки на ринку присутні інші моделі обладнання, яке відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі.
Процедура закупівлі відбувається згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одними із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною 4 вищевказаної статті встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до тендерної документації, який не є вичерпним. Тому, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним вимогам, визначається Замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому. Ми формували вимоги тендерної документації та вимоги до предмета закупівлі з огляду на характер предмета закупівлі. Замовник зацікавлений купити якісний товар, який легально продається в Україні. Вимога щодо надання Учасниками документального підтвердження у вигляді листів від виробників інтерактивної панелі, безпровідної клавіатури та WEB камери, або уповноважених представників виробників, або офіційних дистриб’юторів виробників в Україні (якщо учасник не є виробником вказаного товару), які підтверджують партнерський статус Учасника та можливість поставки учасником інтерактивних панелей, безпровідних клавіатур та WEB камер у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації вимагаються з метою захисту від придбання обладнання, яке імпортовано в Україну неофіційно, внаслідок чого не буде підлягати гарантійному обслуговуванню (гарантії від виробника) та є необхідною для підтвердження того, що Учасник тендерної процедури буде постачати обладнання, яке виготовлено саме заявленим виробником, не є контрафактним та на яке буде розповсюджуватися офіційна гарантія виробника та гарантійне обслуговування. Замовник не обмежує Учасника у виборі виробника, а тому вимога надання Учасником такого листа не є дискримінаційною. Так, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Надання листа від виробників, уповноважених представників виробників, або офіційних дистриб’юторів виробників, який вимагається в тендерній документації, не є дискримінаційною вимогою, адже виконати таку вимогу може велика кількість постачальників, які працюють на ринку. Надання у складі тендерної пропозиції листа від виробників інтерактивної панелі, безпровідної клавіатури та WEB камери, або уповноважених представників виробників, або офіційних дистриб’юторів виробників в Україні жодним чином не звужує коло потенційних Учасників закупівлі, оскільки виробники, уповноважені представники виробників, або офіційні дистриб’ютори виробників, дбаючи про свою ділову репутацію, є зацікавленими і на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів фізичним чи юридичним особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Звертаємо також Вашу увагу на те, що ми не вимагаємо листа від виробника, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника. Зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, які мають можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Вимога надати авторизаційний лист не звужує коло потенційних учасників торгів, а лише гарантує, що товар Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації.
Твердження у вашому зверненні про те, що отримати відповідні авторизаційні листи для інших виробників інтерактивних панелей буде неможливо, є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Також звертаємо Вашу увагу на успішно проведені аналогічні процедури закупівлі, які містяться в електронній системі закупівель ProZorro з аналогічним предметом закупівлі та з аналогічною вимогою Замовника: № UA-2020-10-28-008493-c, UA-2021-02-18-006644-b, UA-2021-02-26-008756-a.». Додатково звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ від 13.08.2020 № 15536 щодо відповідності Національній програмі інформатизації Міністерство цифрової трансформації України рекомендує використовувати зразок тендерної документації в якій зазначено вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника: https://osvita.ua/doc/files/news/828/82800/Primirna_tenderna_dokumentaciya.docx.
Зважаючи на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
29.07.2021 18:51