-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки та комп’ютер
Завершена
104 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 520.00 UAH
Період уточнення:
23.07.2021 12:44 - 29.07.2021 00:00
Без відповіді
Щодо дискримінаціних вимог
Номер:
6fe3a58e59374882b05389f4fc66d952
Дата опублікування:
28.07.2021 23:28
Опис:
мається на увазі договір між учасником та сервісним центром. Ваша позиція дуже упереджена щодо Павлоградського сервісного центру. що наводить на роздуми щодо антиконкупентних узгоджених дій, щод чого і буде направлено звернення.
Відповідь надана
Чому ві упорно дискримінуєте учасників з інших міст?
Номер:
fa3fe26ef17f4ab68f70003c01215085
Дата опублікування:
28.07.2021 13:14
Опис:
Доводимо до Вашого відома, що укладання договору займає більше часу ніж період підготовки до подачі пропозиції. Будемо вимушені звернутись через громадську організацію з метою проведення моніторінгу до ДАСУ. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо, що зацікавлені нашою закупівлею. Головним критерієм оцінки пропозицій Учасників є ціна та відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі та відповідного якісного та швидкого сервісного обслуговування. Не має значення з якого міста Учасник. Договір, згідно додатку № 2 документації закупівлі, потрібно підписати не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що відповідає ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
28.07.2021 23:06
Відповідь надана
Щодо перевірки ПЗ?
Номер:
aae6fcbe139149f5973bc094d3726f9f
Дата опублікування:
26.07.2021 19:54
Опис:
Ви вказали : Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
А до якого представництва плануєте звертатись? Павлоградського?
Відповідь:
Посилання на контакти представництва Microsoft в Україні - https://www.microsoft.com/uk-ua/contact.aspx?SilentAuth=1
Дата відповіді:
27.07.2021 19:01
Відповідь надана
Чому ви вказуєте другу дискримінаційну умову?
Номер:
1a846e0a076847379c5fc06c569fb549
Дата опублікування:
26.07.2021 19:52
Опис:
Ви вказали : Гарантійний лист про те, що доставку товару буде здійснено виключно уповноваженим представником Постачальника без залучення служб доставок.
Тобто ви дискримінуєте людей з обмеженими фізичними можливостями, які можуть здійснювати роботу з документами, але в силу вад здоров_я не можуть вам доставити продукцію, і не мають рпацівників, які б могли це виконати. Це найбільш незахищена ланка людей, чому Ви їх дикрімунуєте?
Відповідь:
Для уникнення отримання пошкодженого товару, а також перевірки його працездатності, для нас дуже важливо здійснення доставки уповноваженою особою представника Постачальника.
Жодним чином ми не дискримінуємо людей з обмеженими фізичними можливостями. Як приклад, така людина може виконати доставку залучивши працівника сервісного центру у м.Павлоград, з яким у неї укладено договір.
Дата відповіді:
27.07.2021 19:00
Відповідь надана
Щодо відображення реагування в Договорі?
Номер:
9e7b094bec0042e48b50d3370288e5e3
Дата опублікування:
26.07.2021 19:50
Опис:
Ви вказали : Наявність сервісного центру в м. Павлограді та час реагування з моменту звернення в сервісний центр протягом 2-3 годин.
А яким чином це буе зобов_язувати учасника це виконувати? Чи будете ви це вносити в Договір?
45
Відповідь:
В проекті Договору до закупівлі викладені всі обов’язки Сторін. Підтвердженням виконання даної вимоги є надання Учасником у складі тендерної документації документу про наявність сервісного центру в м. Павлограді та час реагування з моменту звернення в сервісний центр протягом 2-3 годин.
Дата відповіді:
27.07.2021 18:59
Відповідь надана
Що реагування?
Номер:
40471842447c4fb19e089064b2084bee
Дата опублікування:
26.07.2021 19:49
Опис:
Ви вказали в ТД : Наявність сервісного центру в м. Павлограді та час реагування з моменту звернення в сервісний центр протягом 2-3 годин.
Просимо розтлумачити - що мається на увазі під словом - репгування, поетапно будь-ласка.
Відповідь:
Реагування – початок виконання обов’язків Постачальника з технічної та сервісної підтримки протягом 2-3 годин з моменту звернення в сервісний центр (діагностування, ремонт, налаштування, тощо).
Дата відповіді:
27.07.2021 18:59
Відповідь надана
Чому Ви вказали дискримінаційні критерії?
Номер:
de9a5d5ff78e495eaa08e59d949fbc24
Дата опублікування:
26.07.2021 19:47
Опис:
Ви вказуєте : Наявність сервісного центру в м. Павлограді та час реагування з моменту звернення в сервісний центр протягом 2-3 годин.
Тобто ви прописали процедуру під місцевого учасника м. Павлоград, дискримінуючи інших учасників ринку. З якої причини порушуєте норми ЗУ "Про публічні Закупівлі"?
Відповідь:
Для нас важлива якісна сервісна та технічна підтримка, в тому числі оперативна. Жоден з учасників не обмежений в участі даною вимогою, в м.Павлоград є декілька СЦ ,з якими Учасник при бажанні має можливість заключити договір на виконання сервісних послуг.
Дата відповіді:
27.07.2021 18:58