-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне, брикети торф’яні
Торги не відбулися
517 277.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 586.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 586.39 UAH
Період уточнення:
23.07.2021 10:59 - 30.07.2021 00:00
Відповідь надана
Незаконні вимоги документації
Номер:
d77eab325ab1430097e58a6860c9c1a7
Дата опублікування:
26.07.2021 12:45
Опис:
- довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників);
- у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання. Така вимога є незаконною через не обов'язковість данного документу для виробника.
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання, зазначимо, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник під час складання вимог тендерної документації, має право встановити у тендерній документації вимоги, передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі.
Замовником здійснюється закупівля вугілля марки ДГ 25-80 та АМ 13-25, яке отримується шляхом збагачення/ сортування корисних копалин.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності. Частиною 3 статті 3 Закону друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає,
1)видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням;
2) перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення.
Таким чином, Замовником правомірно встановлено в документації вимогу щодо надання довідки в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників). А, у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання.
Дата відповіді:
28.07.2021 11:14
Відповідь надана
Документація містить дискримінаційні вимоги
Номер:
98775981c59d457f94be9db613f4fb32
Дата опублікування:
26.07.2021 12:33
Опис:
На підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля учасник повинен надати копію висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на торф’яні брикети, що пропонуються до постачання, виданого на ім’я учасника торгів. Такий документ має видаватися на виробника а не на учасника. Просимо привести документацію у відповідність
Відповідь:
Розглянувши Ваше питання, зазначимо, що вимога надання висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на торф’яні брикети, грунтується на тому, що Замовник повинен бути впевненим, що торфові брикети, які плануються закупити, безпечні для здоров`я людини.
Зауважимо, що заявником на отримання висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи може бути будь-який суб'єкт господарювання, та не обов’язково це має бути виробник, поряд з цим у висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи вказується ДКПП продукції, нормативний документ – ДСТУ або ТУУ, відповідно до якого зроблена продукція та країна-виробник. Тобто, у разі відсутності висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи у виробника або відмова у його наданні покупцю товару, Учасник має можливість отримати висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи самостійно, звернувшись до Держпродспоживслужби.
Дата відповіді:
28.07.2021 11:12