• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні засоби НТЗ 0158

Торги відмінено

4 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22.00 UAH
Період уточнення: 22.07.2021 21:44 - 28.07.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо умов документації

Номер: 3c1a465b90ab4d21be170c0cac429894
Дата опублікування: 27.07.2021 17:20
Опис: Шановний замовник! У Вашому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наявні вимоги, що суперечать Закону України "Про публічні закупівлі", яким повинні керуватися замовники при оголошенні закупівель. А саме: вимога п.11 "Вимоги до кваліфікації учасників" щодо надання зразків продукції до укладення договору та вимога п. 14 "Укладення договору" п.п. 2 - щодо надання учасником-переможцем електронної закупівлі, для укладання договору копії документів, які завантажені в якості своєї пропозиції, завірені належним чином, у строк не пізніше 7 днів - суперечать нормам вказаного закону в статті 12, п.8. та статті 14. Вимагаємо внести зміни до оголошення!
Відповідь: Зауваження враховані. Зміни внесені.
Дата відповіді: 27.07.2021 21:39
Відповідь надана

Умови договору.

Номер: 14094057beb44a0a9f952166923fac1b
Дата опублікування: 27.07.2021 12:00
Опис: п.1.2. Якість Товару повинна відповідати діючим ДСТУ, іншим чинним стандартам згідно законодавства України. Якість Товару може бути підтверджена сертифікатом (паспортом) якості, оформленим належним чином та виданим відповідним уповноваженим органом.- Ми надаємо всі підтверджуючі документи, що до якості товару, згідно законодавства. Про які додаткові аналізи, на підставі чого та хто буде проводити ? 3.4. До укладення Договору надати Замовникові для випробування зразок Товару.- що включає випробування, 3.8. Самостійно провести експертизу якості Товару за рахунок Постачальника- підстави для проведення експертизи, може бути тільки за рішенням Державної служби з контролю якості. Постачальник, надає всі підтверджуючі документи, що до якості, він не являється виробником даної продукції.
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Дата відповіді: 27.07.2021 21:48
Відповідь надана

літраж

Номер: 6ccde54147254e6cb8f5c03c7e13edc4
Дата опублікування: 23.07.2021 11:13
Опис: Добридень! уточніть будь ласка необхідну кількість у літрах. 1 л - 44 шт або 5 л - 44 шт
Відповідь: Доброго дня! Місткість 0.25 л.
Дата відповіді: 23.07.2021 11:48